Bram
Legacy Member
sw1ss zei:Wel een serieuze tekortkoming van de klantenservice.
Eerder van die telefoniste toch. Tkomt natuurlijk op de nek van De Lijn, maar mij maakt ge nie wijs da da hun standaard antwoord is zulle

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sw1ss zei:Wel een serieuze tekortkoming van de klantenservice.

ik zie niet in waarom je geen recht meer zou hebben...Pol86 zei:Ik ga als "in-juni-afgestudeerde-bediende" naar de RVA om mijn geld voor collectieve sluiting van de onderneming voor de verlofperiode Juli/augustus te gaan halen en zeggen die klootzakken dat ik hier geen recht meer op heb omdat ik zogezegd te laat met mijn papieren binnenkom.
Vertel bovendien dat ik geen tijd had omdat ik moet werken wanneer zij open zijn en zij vinden dat dit niet telt als reden.
Had mij misschien beter voorgedaan als asielzoeker of frauderende werkloze.
. gewoon in de brievenbus steken?Muscleduck zei:Frustrerend, zo heb ik nog dopgeld mislopen... ge hebt maar 2 maanden om uw brieven binnen te steken bij de vakbond, ma die zijn echt bijna nooit open... gister stond ik weer voor een gesloten deur![]()

Bram zei:Battlestar Galactica aant herkijken. Kzit nu wel aan het kuttigste stuk van de reeks: de afleveringen met Caine en de Pegasus.

Tis herbekijken hoor, ik weet wat er komtSavage zei:Ah, ik vind einde S2 tot een kwart in S3 verschrikkelijk saai. Op dat moment een onverwachte wending in het verhaal. Op het einde begreep ik wel waarom het noodzakelijk was, maar toch ...
Anyhow, op tweede gesprek geweest maar andere kandidaat sloot nog nauwer aan bij het gezochte profiel. :/

Tijd om te verhuizen!stinkybawlz zei:België.
Dennoman zei:Zoals te verwachten tijdens de examenperiode: mijn ouders, en dan vooral mijn moeder.
Moei u misschien niet met hoe ik leer, ge hebt zelf nooit een dag hoger onderwijs gevolgd?
'k Ga me dit jaar de ergernis besparen en van zodra kerstdag voorbij is terug naar mijn kot gaan denk ik.
Dennoman zei:Zoals te verwachten tijdens de examenperiode: mijn ouders, en dan vooral mijn moeder.
Moei u misschien niet met hoe ik leer, ge hebt zelf nooit een dag hoger onderwijs gevolgd?
'k Ga me dit jaar de ergernis besparen en van zodra kerstdag voorbij is terug naar mijn kot gaan denk ik.
11-Jan-2010 toch?mojo jojo zei:damn, komt himym nooit meer terug ofwa? & waar en wanneer scrubs?