Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
sw1ss zei:
Wel een serieuze tekortkoming van de klantenservice.

Eerder van die telefoniste toch. Tkomt natuurlijk op de nek van De Lijn, maar mij maakt ge nie wijs da da hun standaard antwoord is zulle :p

Flunitrazepam

Legacy Member
WOu met de fiets ff naar het dorp....
Ik dacht dat alle sneeuw toch weg was.

Maar neeeut, volgens mij moete ze hier het zout nog gaan uitvinden...

JPV

Legacy Member
Pol86 zei:
Ik ga als "in-juni-afgestudeerde-bediende" naar de RVA om mijn geld voor collectieve sluiting van de onderneming voor de verlofperiode Juli/augustus te gaan halen en zeggen die klootzakken dat ik hier geen recht meer op heb omdat ik zogezegd te laat met mijn papieren binnenkom.
Vertel bovendien dat ik geen tijd had omdat ik moet werken wanneer zij open zijn en zij vinden dat dit niet telt als reden.

Had mij misschien beter voorgedaan als asielzoeker of frauderende werkloze.
ik zie niet in waarom je geen recht meer zou hebben...
http://www.rva.be/D_opdracht_Jeugd/Regl/Werknemers/InfoNL.pdf: je hebt tijd tot februari volgend jaar. Je moet daarvoor trouwens niet bij de RVA, maar bij de vakbond of hulpkas zijn

als je natuurlijk denkt dat je recht op betaald/RVA-verlof zou hebben in het jaar dat je afgestudeerd bent, dan ben je mis ;).

En mss had je je beter voorgedaan als iemand die hersens heeft... en iets slimmere uitspraken kan doen.

JPV

Legacy Member
Muscleduck zei:
Frustrerend, zo heb ik nog dopgeld mislopen... ge hebt maar 2 maanden om uw brieven binnen te steken bij de vakbond, ma die zijn echt bijna nooit open... gister stond ik weer voor een gesloten deur :s
gewoon in de brievenbus steken?

Bram

Legacy Member
Battlestar Galactica aant herkijken. Kzit nu wel aan het kuttigste stuk van de reeks: de afleveringen met Caine en de Pegasus.

GaMe®

Legacy Member
Wat is dat toch met UPS zeg?

Vrijdag zijn er twee pakjes van twee verschillende winkels naar mij verzonden.

Het eerste pakje NL -> BE -> GB -> BE:

Verzonden naar:
TONGEREN, BE
Verzonden of gefactureerd op:
18/12/2009

BRUSSELS, BE 22/12/2009 12:24 ARRIVAL SCAN

BARKING, GB 22/12/2009 3:22 DEPARTURE SCAN
BARKING, GB 21/12/2009 13:41 ARRIVAL SCAN

BRUSSELS, BE 21/12/2009 6:19 DEPARTURE SCAN
BRUSSELS, BE 19/12/2009 0:40 ARRIVAL SCAN

APELDOORN, NL 18/12/2009 21:30 DEPARTURE SCAN

18/12/2009 17:59 ORIGIN SCAN
NL 18/12/2009 12:34 BILLING INFORMATION RECEIVED


Het tweede pakje (DE -> DE -> DE -> ? )

HERNE-BOERNIG, DE 22/12/2009 14:40 VERTREKSCAN
22/12/2009 6:33 AANKOMSTSCAN

LANGENHAGEN, DE 22/12/2009 3:33 VERTREKSCAN
22/12/2009 0:52 AANKOMSTSCAN

BERLIN, DE 21/12/2009 20:45 VERTREKSCAN

21/12/2009 15:23 HERKOMSTSCAN
DE 21/12/2009 9:57 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


Die pakjes zullen weer schoon uit gaan zien..

Bram

Legacy Member
Maat van me zit ook te wachten op zijn UPS pakje :p Brand new 27" iMac die van Hong Kong moet komen.

Dennoman

Legacy Member
Zoals te verwachten tijdens de examenperiode: mijn ouders, en dan vooral mijn moeder.

Moei u misschien niet met hoe ik leer, ge hebt zelf nooit een dag hoger onderwijs gevolgd? :s

'k Ga me dit jaar de ergernis besparen en van zodra kerstdag voorbij is terug naar mijn kot gaan denk ik.

zipke

Legacy Member
Het feit dat ge geen nieuwe thread kunt starten in de Software/HiJackThis en mijn pc al drie weken omzeep is..

Is daar een geldige reden voor?

Savage

Legacy Member
Bram zei:
Battlestar Galactica aant herkijken. Kzit nu wel aan het kuttigste stuk van de reeks: de afleveringen met Caine en de Pegasus.

Ah, ik vind einde S2 tot een kwart in S3 verschrikkelijk saai. Op dat moment een onverwachte wending in het verhaal. Op het einde begreep ik wel waarom het noodzakelijk was, maar toch ... :)

Anyhow, op tweede gesprek geweest maar andere kandidaat sloot nog nauwer aan bij het gezochte profiel. :/

Bram

Legacy Member
Savage zei:
Ah, ik vind einde S2 tot een kwart in S3 verschrikkelijk saai. Op dat moment een onverwachte wending in het verhaal. Op het einde begreep ik wel waarom het noodzakelijk was, maar toch ... :)

Anyhow, op tweede gesprek geweest maar andere kandidaat sloot nog nauwer aan bij het gezochte profiel. :/
Tis herbekijken hoor, ik weet wat er komt :p

Ik moet morgen ook op tweede gesprek. Voor de eerste keer... Fingers crossed.

stinkybawlz zei:
Tijd om te verhuizen!
Dennoman zei:
Zoals te verwachten tijdens de examenperiode: mijn ouders, en dan vooral mijn moeder.

Moei u misschien niet met hoe ik leer, ge hebt zelf nooit een dag hoger onderwijs gevolgd? :s

'k Ga me dit jaar de ergernis besparen en van zodra kerstdag voorbij is terug naar mijn kot gaan denk ik.

Man, ik had al lang terug op kot gezeten. Ik ga het dit jaar nie zo ver laten komen. Na kerstmis ga ik ook op kot studeren (nu nog niets aant doen, slechts 1 examen).

Solid Q

Legacy Member
Dennoman zei:
Zoals te verwachten tijdens de examenperiode: mijn ouders, en dan vooral mijn moeder.

Moei u misschien niet met hoe ik leer, ge hebt zelf nooit een dag hoger onderwijs gevolgd? :s

'k Ga me dit jaar de ergernis besparen en van zodra kerstdag voorbij is terug naar mijn kot gaan denk ik.

Tot het moment dat ge het beu zijt om weer elke avond uw eigen potje te koken en af te wassen...

allemaal tijdverspilling. Gelukkig heb ik superouders en zeggen die niks. Zelfs al zou ik om 16h stoppen en achter de PC hangen. Mja ze weten van mij dat ik dat niet doe.

Mijn ergernis: spelende kinderen.

Dennoman

Legacy Member
Ik kook niet op kot :p

Dat is voor een dikke week huisbereide maaltijden uit de vriezer meenemen van hier en voor de rest iets gaan eten (gelukkig ook gezonde alternatieven niet al te ver).

Troj

Legacy Member
Da's nu al zeven blokperiodes op rij ofzo dat ik u hier zie afgeven op uw ma. Wel traag van begrip precies :p. Ga toch gewoon niet meer naar huis in de blok dan?

freakykiller

Legacy Member
Mensen die je leuk avondje in 1 2 3 kunnen verneuken
Fuck off, ik haat hypocriete mensen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan