Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Dennoman zei:
Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.

Euh, zou toch moeten lukken?

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
de weg is goed genoeg voor 70 te rijden, maar ze zijn toch overduidelijk nie tegoei om sneller te rijden dan 80-90 he
pffft, als de baan ietwa recht is kunde der gerust 120 op doen, sneeuw maakt geen verschil als ge wa treffelijk kunt sturen en gevoel hebt met het gaspedaal :)

Carrion zei:
ma kom, k ga die discussie echt niet met u aangaan
das beter, want ge zou toch verliezen :unsure:

Pred

Legacy Member
ik ben verkouden, maar 't is precies een soort verkoudheid die ik nog nooit gehad heb

Ik moet precies heel de tijd niezen, ik krijg dan dat pré-niesgevoel, mijn ogen beginnen te tranen, maar de 'nies' zelf komt er in 80% van de gevallen niet, en dat is heel ambetant, want het enige wat ik dan wil op die moment is goed hard niezen

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
pffft, als de baan ietwa recht is kunde der gerust 120 op doen, sneeuw maakt geen verschil als ge wa treffelijk kunt sturen en gevoel hebt met het gaspedaal :)

ik zeg lol

Faun

Legacy Member
Pred zei:
ik ben verkouden, maar 't is precies een soort verkoudheid die ik nog nooit gehad heb

Ik moet precies heel de tijd niezen, ik krijg dan dat pré-niesgevoel, mijn ogen beginnen te tranen, maar de 'nies' zelf komt er in 80% van de gevallen niet, en dat is heel ambetant, want het enige wat ik dan wil op die moment is goed hard niezen

Papieren of stoffenzakdoekske pakken, en het puntje in uw neus draaien, tot je het niet meer kan houden en alle vuiligheid eruit niest.
Klinkt voos, maar ik heb dit op reis gedaan, ik was zo verkouden als een hond van die airco en heb die dag zo'n 100x geniest, soms 10-15 keer na mekaar.

Man, da kan zoveel deugd doen.

ironhorn

Legacy Member
door het weer moeten we nu onze trip naar gent voor de 2de dag uitstellen :(

en ik was net helemaal klaar om te gaan slapen, zodat ik morgen vroeg uit bed kon; nu heb ik geen zin meer om weer gewoon tot 2-3 uur op te blijven :(

+ american pie 7 zuigt, zwaar

Son Gokou

Legacy Member
bah 40 uren week, opstaan op 06.30 en thuis zijn om 20.45. 14 uur per dag weg en 10 uur thuis. Zal blij zijn als de feestdagen voorbij zijn.

Crashtestdummy

Legacy Member
fak ik verveel mij :sop: kem geen zin om mij weer omver te zuipen maar voor achter de pc te blijven zitten ook nie :/

kga nogwa rondcrossen dan :/

RBMK

Legacy Member
Vandaag mijn Windows opnieuw geïnstalleerd uit noodzaak. Begin dit jaar PC helemaal vernieuwd en Windows Vista op zelfde krappe raptor schijf van 40Gb gezet en ik had het kunnen weten, ze werd te klein met al die updates.

Maar goed, alles verliep prima ware het niet dat ik verdomd véél miserie heb gehad met iTunes iets waar ik voordien nooit problemen mee heb gehad. Blijkbaar kon ik eerst mijn muziek niet meer importeren en/of de map met de bibliotheek er niet meer op doen werken die ik had gekopieerd want nu had ik iTunes 9 erop gezet terwijl ik de dag voordien nog versie 8 had.

Het lijkt een niemendal maar je kan je niet voorstellen wat voor ergernissen mij dit allemaal heeft opgeleverd. Uiteindelijk kreeg ik problemen met installaties na het vele malen verwijderen en opnieuw installeren want ik heb het dan maar proberen op lossen met de vorige versie er opnieuw op te zetten. Foutmelding hier, foutmelding daar. Uiteindelijk kreeg ik er op die half werkende versie mijn muziek weer op maar geen enkel nummer werd door iTunes nog herkend. Na een 2e maal hetzelfde te proberen is het dan gelukt ware het niet dat alle niet werkende exemplaren bleven bestaan.

Resultaat na uren prutsen. Bijna 3000 nummers dubbel en met géén optie om gemakkelijk met de muis een groep te selecteren zat er niet anders op dan manueel album per album te overlopen en alle dubbele nummers zo klikgewijs te verwijderen. Ik zag scheel na afloop.

Daarnet eindelijk mijn iTunes weer helemaal op punt gekregen inclusief werkende bibliotheek en nieuwste versie zonder foutmeldingen maar het is daar niet bij gebleven.

Ik wou meteen een degelijke backup maken op een 4-tal dvd schijfjes en wat gebeurt er tijdens het maken van de backup? Bij de eerste disc geeft hij al een foutmelding. Resultaat, krijg schijf er niet meer uit en volledige dvd-writer naar de vaantjes. Bij het opnieuw booten herkent mijn BIOS zelfs geen schijf meer. lol

Ik heb ff genoeg van dat iTunes geval. :doh: :cry:

PS. Morgen weet ik al wat mijn eerste werk zal zijn. Een nieuwe DVD-writer halen.

maximvdb

Legacy Member
RBMK zei:
Vandaag mijn Windows opnieuw geïnstalleerd uit noodzaak. Begin dit jaar PC helemaal vernieuwd en Windows Vista op zelfde krappe raptor schijf van 40Gb gezet en ik had het kunnen weten, ze werd te klein met al die updates.

Maar goed, alles verliep prima ware het niet dat ik verdomd véél miserie heb gehad met iTunes iets waar ik voordien nooit problemen mee heb gehad. Blijkbaar kon ik eerst mijn muziek niet meer importeren en/of de map met de bibliotheek er niet meer op doen werken die ik had gekopieerd want nu had ik iTunes 9 erop gezet terwijl ik de dag voordien nog versie 8 had.

Het lijkt een niemendal maar je kan je niet voorstellen wat voor ergernissen mij dit allemaal heeft opgeleverd. Uiteindelijk kreeg ik problemen met installaties na het vele malen verwijderen en opnieuw installeren want ik heb het dan maar proberen op lossen met de vorige versie er opnieuw op te zetten. Foutmelding hier, foutmelding daar. Uiteindelijk kreeg ik er op die half werkende versie mijn muziek weer op maar geen enkel nummer werd door iTunes nog herkend. Na een 2e maal hetzelfde te proberen is het dan gelukt ware het niet dat alle niet werkende exemplaren bleven bestaan.

Resultaat na uren prutsen. Bijna 3000 nummers dubbel en met géén optie om gemakkelijk met de muis een groep te selecteren zat er niet anders op dan manueel album per album te overlopen en alle dubbele nummers zo klikgewijs te verwijderen. Ik zag scheel na afloop.

Daarnet eindelijk mijn iTunes weer helemaal op punt gekregen inclusief werkende bibliotheek en nieuwste versie zonder foutmeldingen maar het is daar niet bij gebleven.

Ik wou meteen een degelijke backup maken op een 4-tal dvd schijfjes en wat gebeurt er tijdens het maken van de backup? Bij de eerste disc geeft hij al een foutmelding. Resultaat, krijg schijf er niet meer uit en volledige dvd-writer naar de vaantjes. Bij het opnieuw booten herkent mijn BIOS zelfs geen schijf meer. lol

Ik heb ff genoeg van dat iTunes geval. :doh: :cry:

PS. Morgen weet ik al wat mijn eerste werk zal zijn. Een nieuwe DVD-writer halen.

bestand, Dubbele tonen ?

RBMK

Legacy Member
maximvdb zei:
bestand, Dubbele tonen ?

Dat haalt niks uit jammer genoeg. Volgens mij is dit gewoon bedoeld voor het geval er slechts enkele nummers dubbel in je bib staan en er die bij grote bibliotheken gemakkelijk uit te filteren maar al eens aan gedacht wat er gebeurt als werkelijk je volledige bibliotheek (Dus ieder nummer) dubbel in de bibliotheek staat? Dan geeft hij gewoon alle nummers weer, dubbel. :) (Of is er nog een optie voorzien om slechts één van de 2 weer te geven die ik toch heb gemist? Dan word ik nu gek.)

Ik zag een gemakkelijke manier bij de map 'recent toegevoegd' omdat daar alle slechte en goeie audiofiles mooi gescheiden waren maar daar kon je blijkbaar niet verwijderen en kan je bovendien enkel stuff selecteren met klikken of Alt-A en dat is ook geen oplossing gezien je zoiezo de helft hoe dan ook moet aanklikken. Had ik daar een verwijder optie gehad en kunnen selecteren met de muis door te slepen dan was het een werkje van slechts enkele seconden geweest maar nee.

Gemakkelijkste manier was in bibliotheek gaan, lijst selecteren als weergave en zo stap voor stap alle slechte en dubbele nummers verwijderen. T'is om onozel van te worden na verloop van tijd maar kom.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Geen extra sneeuw bijgevallen vandaag. En de sneeuw die er ligt plakt ook niet meer zo goed. Ik wil temperaturen van -10 terug! En verse sneeuw!

De buren hadden ons gebouw 's nachts geblokkeerd met sneeuw. De volgende dag met 5 verdiepingen de buren terug gepakt. De rest van de dag hebben ze een raam als deur gebruikt.

Oh, en willen Prorail en de NS eventjes in Rusland gaan checken hoe ze daar wel met sneeuw een normale dienstregeling kunnen voeren?

tgc_9012

Legacy Member
RBMK zei:
Dat haalt niks uit jammer genoeg. Volgens mij is dit gewoon bedoeld voor het geval er slechts enkele nummers dubbel in je bib staan en er die bij grote bibliotheken gemakkelijk uit te filteren maar al eens aan gedacht wat er gebeurt als werkelijk je volledige bibliotheek (Dus ieder nummer) dubbel in de bibliotheek staat? Dan geeft hij gewoon alle nummers weer, dubbel. :) (Of is er nog een optie voorzien om slechts één van de 2 weer te geven die ik toch heb gemist? Dan word ik nu gek.)

Ik zag een gemakkelijke manier bij de map 'recent toegevoegd' omdat daar alle slechte en goeie audiofiles mooi gescheiden waren maar daar kon je blijkbaar niet verwijderen en kan je bovendien enkel stuff selecteren met klikken of Alt-A en dat is ook geen oplossing gezien je zoiezo de helft hoe dan ook moet aanklikken. Had ik daar een verwijder optie gehad en kunnen selecteren met de muis door te slepen dan was het een werkje van slechts enkele seconden geweest maar nee.

Gemakkelijkste manier was in bibliotheek gaan, lijst selecteren als weergave en zo stap voor stap alle slechte en dubbele nummers verwijderen. T'is om onozel van te worden na verloop van tijd maar kom.
Ge had gewoon uw library moeten sorteren op 'toegevoegd', dan klikken op de eerste file, en shift+click op de laatste file die verwijderd moest worden -> verwijderen :)

Proim

Legacy Member
Ik ben precies weer een verkoudheid aan het krijgen terwijl ik in de laatste dagen misschien 10 minuten ben buiten geweest :/

Foezjie

Legacy Member
Proim zei:
Ik ben precies weer een verkoudheid aan het krijgen terwijl ik in de laatste dagen misschien 10 minuten ben buiten geweest :/

Gebt vakantie en ergernissen tegelijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan