Inspector Monkfish
Legacy Member
Dennoman zei:Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.
Euh, zou toch moeten lukken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.
pffft, als de baan ietwa recht is kunde der gerust 120 op doen, sneeuw maakt geen verschil als ge wa treffelijk kunt sturen en gevoel hebt met het gaspedaalCarrion zei:de weg is goed genoeg voor 70 te rijden, maar ze zijn toch overduidelijk nie tegoei om sneller te rijden dan 80-90 he

das beter, want ge zou toch verliezenCarrion zei:ma kom, k ga die discussie echt niet met u aangaan

Dude87 zei:pffft, als de baan ietwa recht is kunde der gerust 120 op doen, sneeuw maakt geen verschil als ge wa treffelijk kunt sturen en gevoel hebt met het gaspedaal![]()
Pred zei:ik ben verkouden, maar 't is precies een soort verkoudheid die ik nog nooit gehad heb
Ik moet precies heel de tijd niezen, ik krijg dan dat pré-niesgevoel, mijn ogen beginnen te tranen, maar de 'nies' zelf komt er in 80% van de gevallen niet, en dat is heel ambetant, want het enige wat ik dan wil op die moment is goed hard niezen

RBMK zei:Vandaag mijn Windows opnieuw geïnstalleerd uit noodzaak. Begin dit jaar PC helemaal vernieuwd en Windows Vista op zelfde krappe raptor schijf van 40Gb gezet en ik had het kunnen weten, ze werd te klein met al die updates.
Maar goed, alles verliep prima ware het niet dat ik verdomd véél miserie heb gehad met iTunes iets waar ik voordien nooit problemen mee heb gehad. Blijkbaar kon ik eerst mijn muziek niet meer importeren en/of de map met de bibliotheek er niet meer op doen werken die ik had gekopieerd want nu had ik iTunes 9 erop gezet terwijl ik de dag voordien nog versie 8 had.
Het lijkt een niemendal maar je kan je niet voorstellen wat voor ergernissen mij dit allemaal heeft opgeleverd. Uiteindelijk kreeg ik problemen met installaties na het vele malen verwijderen en opnieuw installeren want ik heb het dan maar proberen op lossen met de vorige versie er opnieuw op te zetten. Foutmelding hier, foutmelding daar. Uiteindelijk kreeg ik er op die half werkende versie mijn muziek weer op maar geen enkel nummer werd door iTunes nog herkend. Na een 2e maal hetzelfde te proberen is het dan gelukt ware het niet dat alle niet werkende exemplaren bleven bestaan.
Resultaat na uren prutsen. Bijna 3000 nummers dubbel en met géén optie om gemakkelijk met de muis een groep te selecteren zat er niet anders op dan manueel album per album te overlopen en alle dubbele nummers zo klikgewijs te verwijderen. Ik zag scheel na afloop.
Daarnet eindelijk mijn iTunes weer helemaal op punt gekregen inclusief werkende bibliotheek en nieuwste versie zonder foutmeldingen maar het is daar niet bij gebleven.
Ik wou meteen een degelijke backup maken op een 4-tal dvd schijfjes en wat gebeurt er tijdens het maken van de backup? Bij de eerste disc geeft hij al een foutmelding. Resultaat, krijg schijf er niet meer uit en volledige dvd-writer naar de vaantjes. Bij het opnieuw booten herkent mijn BIOS zelfs geen schijf meer. lol
Ik heb ff genoeg van dat iTunes geval. :doh:
PS. Morgen weet ik al wat mijn eerste werk zal zijn. Een nieuwe DVD-writer halen.
maximvdb zei:bestand, Dubbele tonen ?
(Of is er nog een optie voorzien om slechts één van de 2 weer te geven die ik toch heb gemist? Dan word ik nu gek.)Ge had gewoon uw library moeten sorteren op 'toegevoegd', dan klikken op de eerste file, en shift+click op de laatste file die verwijderd moest worden -> verwijderenRBMK zei:Dat haalt niks uit jammer genoeg. Volgens mij is dit gewoon bedoeld voor het geval er slechts enkele nummers dubbel in je bib staan en er die bij grote bibliotheken gemakkelijk uit te filteren maar al eens aan gedacht wat er gebeurt als werkelijk je volledige bibliotheek (Dus ieder nummer) dubbel in de bibliotheek staat? Dan geeft hij gewoon alle nummers weer, dubbel.(Of is er nog een optie voorzien om slechts één van de 2 weer te geven die ik toch heb gemist? Dan word ik nu gek.)
Ik zag een gemakkelijke manier bij de map 'recent toegevoegd' omdat daar alle slechte en goeie audiofiles mooi gescheiden waren maar daar kon je blijkbaar niet verwijderen en kan je bovendien enkel stuff selecteren met klikken of Alt-A en dat is ook geen oplossing gezien je zoiezo de helft hoe dan ook moet aanklikken. Had ik daar een verwijder optie gehad en kunnen selecteren met de muis door te slepen dan was het een werkje van slechts enkele seconden geweest maar nee.
Gemakkelijkste manier was in bibliotheek gaan, lijst selecteren als weergave en zo stap voor stap alle slechte en dubbele nummers verwijderen. T'is om onozel van te worden na verloop van tijd maar kom.

blackman zei:2 maten die me elkaar op de vuist gaan op ne lan, wtf... :/
blackman zei:2 maten die me elkaar op de vuist gaan op ne lan, wtf... :/
blackman zei:2 maten die me elkaar op de vuist gaan op ne lan, wtf... :/
Proim zei:Ik ben precies weer een verkoudheid aan het krijgen terwijl ik in de laatste dagen misschien 10 minuten ben buiten geweest :/