Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

laurensvd

Legacy Member
Hard aan't sneeuw aan de vertrek airport, hard aan't sneeuwen aan de landingsairport ... it's not looking good for me :(

Edit: flatmate komt hier ook al terug met een gecancellede vlucht

EagleEye

Legacy Member
zipke zei:
Ik hoop het, enige probleem momenteel; ze verkopen geen tickets meer.. Enkel diegenen die al een ticket hadden mogen vertrekken. Man man ik hoop echt dat het weer snel beter wordt ze.

@ Recipe4that: cheers :)

Ze zeiden juist op het nieuws: pas na Kerstmis weer "normaal" rijden... en de andere trein (forgot the name) zit volgeboekt voor de volgende x dagen.

Succes in ieder geval :p

Shellshock

Legacy Member
eXe./special zei:
bahaha, ergernis : de bedroevend slechte special effects in witse :')
²
+ het verhaal. Ik kan al raden hoe het afloopt:
De mafia heeft Wijtinckx gedrogeerd en zijn vrouw vermoord. Het pistool is in Wijtinckx zijn handen gelegd. Als Wijtinckx bijkomt denkt hij dat hij zijn vrouw vermoord heeft.
Of heb ik nu iets te vaak The Godfather gezien? :unsure:

ng

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Oei oei, ik krijg binnenkort nieuwe jobtraining. Ik moet dan die madam in elkaar slaan ofwa? :$

Uiteraard, wat denkt dat arrogant mens wel. Dat ze u eens mag komen helpen?
Dat ze eens een echte job neemt é, nutteloos wijf dat het is.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Jezus. Dat kerstlieke van Britney Spears. Wat voor een mengeling van stront, spaag en teenschimmel is me dat?

Musilitar

Legacy Member
Vorige week dinsdag is bij TheHut Uncharted 2 verzonden, en hoogstwaarschijnlijk zou dit al aangekomen zijn, maar we hebben hier al 3 dagen géén post gehad, zelfs geen rekeningen...
Ik heb zin in Uncharted 2 :(

GaMe®

Legacy Member
WTF UPS?

Shipped To:
TONGEREN, BE

Shipped/Billed On:
18/12/2009


BARKING, GB 21/12/2009 13:41 ARRIVAL SCAN
BRUSSELS, BE 21/12/2009 6:19 DEPARTURE SCAN
BRUSSELS, BE 19/12/2009 0:40 ARRIVAL SCAN
APELDOORN, NL 18/12/2009 21:30 DEPARTURE SCAN
18/12/2009 17:59 ORIGIN SCAN
NL 18/12/2009 12:34 BILLING INFORMATION RECEIVED

Goe bezig, waarom sturen ze dat nu van Brussel naar Groot-Brittannië ? :confused: ???

Barking ligt in Essex, bij London.

Proim

Legacy Member
Musilitar zei:
Vorige week dinsdag is bij TheHut Uncharted 2 verzonden, en hoogstwaarschijnlijk zou dit al aangekomen zijn, maar we hebben hier al 3 dagen géén post gehad, zelfs geen rekeningen...
Ik heb zin in Uncharted 2 :(
Echt een schitterende game :love:

SluitspierMusketier

Legacy Member
Fuck man! Net LOTRO SOA gekocht, moet accountje maken bij Codemasters, blijk ik die al te hebben. Weet ik het passwoord nimmeer dusja nieuw passwoord laten verzenden naar mijn emailadres. Nu weet ik mijn Account Name niet meer -_-. Dusja ik zou het begot niet weten!

SeppeSeppe

Legacy Member
normaal werken die gewoon met je emailadres. Heb het gisteren ook zo opgelost. Bij accountname je email adres invullen.

SluitspierMusketier

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
normaal werken die gewoon met je emailadres. Heb het gisteren ook zo opgelost. Bij accountname je email adres invullen.

Straks is proberen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan