Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Preske zei:
ergernis van vandaag; m'ne pa.

Ik wil ergens naartoe gaan, maar ik mag niet want "het is spekglad buiten, en de parkings nog gladder"
Nu opeens komt hij hier zagen dat ik achter iets moet gaan, omdat hij weer iets gezien heeft in de aldi dat hij wilt. Als ik hem daarop antwoord "het is spekglad buiten en de parkings nog gladder" krijg ik te horen dat het zo erg nog niet is en dat het tegen dan wel beter gaat zijn.
Ondertussen moeit m'n ma er zich ook mee en zegt ook dat ik er niet achter moet gaan, en dat hem er zelf maar moet achtergaan maar hij blijft volhouden dat ik er MOET achtergaan.

de tamzak... -_-

Ik zou mooi binnen blijven :p

Dennoman

Legacy Member
Preske zei:
ergernis van vandaag; m'ne pa.

Ik wil ergens naartoe gaan, maar ik mag niet want "het is spekglad buiten, en de parkings nog gladder"
Nu opeens komt hij hier zagen dat ik achter iets moet gaan, omdat hij weer iets gezien heeft in de aldi dat hij wilt. Als ik hem daarop antwoord "het is spekglad buiten en de parkings nog gladder" krijg ik te horen dat het zo erg nog niet is en dat het tegen dan wel beter gaat zijn.
Ondertussen moeit m'n ma er zich ook mee en zegt ook dat ik er niet achter moet gaan, en dat hem er zelf maar moet achtergaan maar hij blijft volhouden dat ik er MOET achtergaan.

de tamzak... -_-
Te glad om u ergens heen te laten gaan = te glad om u achter boecht van den Aldi te sturen ook :p

Selderijstok

Legacy Member
Special gewacht tot vandaag om de oprit proper te maken, begint het nu weer te sneeuwen :sop:

Faun

Legacy Member
Zit net in m'n nieuwe zolderkamer, en kzie net dat er tussen mn gyproc en een balk een smalle spleet die al mn warmte wegzuigt uit mn kamer. Toen ik wakker werd voelde het aan alsof ik in een iglo zat.

Dennoman

Legacy Member
Faun zei:
Zit net in m'n nieuwe zolderkamer, en kzie net dat er tussen mn gyproc en een balk een smalle spleet die al mn warmte wegzuigt uit mn kamer. Toen ik wakker werd voelde het aan alsof ik in een iglo zat.
Een iglo is toch ontworpen om warmte vast te houden? :s

Faun

Legacy Member
Dennoman zei:
Nen diepvriezer enfin :p

Jup, sjans dak wa gewend ben.
Op vorige vakantiejob was de vriezer -21°, als ge van 28° buiten vlug iets in uw t-shirt moet halen in de vriezer en ge vindt het niet.. niet grappig :lol:

Faun

Legacy Member
't ergste was datk door de koude 2 uur ben blijven liggen terwijl ik wakker was.
Ik heb nog zitten twijfelen of ik uit me bed ging komen om tv aan te steken, ma kheb het niet gedaan. Eigenlijk best erg dat ik me liever 2 uur verveel dan 5 sec uit mn bed te komen. Lazy me:unsure:

zipke

Legacy Member
Fucking klote Eurostar!!!!!!!!! Derde dag op rij dat ze de ritten schrappen en ze weten niet eens of het opgelost is tegen Kerstmis. Echt nul kans dat ik Kerstmis op mijn eentje ga vieren in Engeland :cry:

Dennoman

Legacy Member
zipke zei:
Fucking klote Eurostar!!!!!!!!! Derde dag op rij dat ze de ritten schrappen en ze weten niet eens of het opgelost is tegen Kerstmis. Echt nul kans dat ik Kerstmis op mijn eentje ga vieren in Engeland :cry:
Ah tiens, dacht dat ze verwacht hadden vandaag terug te kunnen rijden.

Nujah, 't is niet op hen dat ge kwaad moet zijn, precies of ze kunnen er iets aan doen :p hier zit ge tenminste nog warm thuis in plaats van... you know... vast onder het kanaal :p

zipke

Legacy Member
Dennoman zei:
Ah tiens, dacht dat ze verwacht hadden vandaag terug te kunnen rijden.

Nujah, 't is niet op hen dat ge kwaad moet zijn, precies of ze kunnen er iets aan doen :p hier zit ge tenminste nog warm thuis in plaats van... you know... vast onder het kanaal :p

Tsss, de treinen blokkeerden door het temperatuurverschil buiten-binnen tunnel. Daar hadden ze toch wel aan kunnen denken zeker. Stelletje mislukte ingenieurs.. :unsure:

Ok, als ik denk aan die mensen die 12 uur vastzaten zonder water, elektriciteit, ... mag ik niet klagen. Maar Kerstmis op m'n eentje is ook niet dat.. :sad: Hoop alleszins dat ze morgen terug rijden..

Bubba

Legacy Member
zipke zei:
Tsss, de treinen blokkeerden door het temperatuurverschil buiten-binnen tunnel. Daar hadden ze toch wel aan kunnen denken zeker. Stelletje mislukte ingenieurs.. :unsure:

Ok, als ik denk aan die mensen die 12 uur vastzaten zonder water, elektriciteit, ... mag ik niet klagen. Maar Kerstmis op m'n eentje is ook niet dat.. :sad: Hoop alleszins dat ze morgen terug rijden..

Volgens de Eurostar website zijn de testen goed verlopen en bieden ze morgen een beperkte dienstverlening aan. Het zou de komende dagen ook weer wat beter worden qua temperaturen dus komt wel goed.

Recipe4hate

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Maar ja, mensen die u komen helpen die klopt ge in elkaar.

Oei oei, ik krijg binnenkort nieuwe jobtraining. Ik moet dan die madam in elkaar slaan ofwa? :$

@Zipke: sterkte. Misschien raak het nog opgelost, alhoewel het hier weer is beginnen sneeuwen...

Michster

Legacy Member
De politie kon de twee jongeren en de vader oppakken, maar de parketmagistraat zag geen reden om hen aan te houden.
Waar gaat dat naartoe:wtf: in plaats van te moeten dokken en een tijdje brommen gewoon los laten lopen.

Bubba

Legacy Member
Zijn vandaag verhuisd naar de nieuwe kantoren in Lummen. Alle medewerkers die hier vast zitten (4 of 5 dagen per week) krijgen een dure earset cadeau omdat ze willen vernieuwen ofzo en ze willen overgaan op softphones ipv hardphones. Nu zit iedereen hier al de ganse dag te prutsen aan de telefoon omdat die krengen voor gene meter werken. De ganse tijd gaat da hier van "Hallo? Hallo? Werkt da? Hallo"... *dikke zucht*

Zitte met klanten te bellen, valt die verbinding om de zoveel minuten uit... Zit er speciaal een team hier om problemen te voorkomen, weten ze zelf ni hoe dat ding in elkaar zit. Da ze die bullen ma snel in de sneeuw flikkeren en er 300 keer over rijden.

zipke

Legacy Member
BuBbA zei:
Volgens de Eurostar website zijn de testen goed verlopen en bieden ze morgen een beperkte dienstverlening aan. Het zou de komende dagen ook weer wat beter worden qua temperaturen dus komt wel goed.
Ik hoop het, enige probleem momenteel; ze verkopen geen tickets meer.. Enkel diegenen die al een ticket hadden mogen vertrekken. Man man ik hoop echt dat het weer snel beter wordt ze.

@ Recipe4that: cheers :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan