[LRRP]
Legacy Member
Preske zei:ergernis van vandaag; m'ne pa.
Ik wil ergens naartoe gaan, maar ik mag niet want "het is spekglad buiten, en de parkings nog gladder"
Nu opeens komt hij hier zagen dat ik achter iets moet gaan, omdat hij weer iets gezien heeft in de aldi dat hij wilt. Als ik hem daarop antwoord "het is spekglad buiten en de parkings nog gladder" krijg ik te horen dat het zo erg nog niet is en dat het tegen dan wel beter gaat zijn.
Ondertussen moeit m'n ma er zich ook mee en zegt ook dat ik er niet achter moet gaan, en dat hem er zelf maar moet achtergaan maar hij blijft volhouden dat ik er MOET achtergaan.
de tamzak... -_-
Ik zou mooi binnen blijven







in plaats van te moeten dokken en een tijdje brommen gewoon los laten lopen.