Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgianbonzai

Legacy Member
Faun zei:
Nu niet meer, maar hij is examinator geweest in Brugge, evenals rij instructeur, geen idee waar precies. Hij heeft enkele jaren geleden ook leren rijden...

:p

ZombieRobots

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
vandaag naar gent geweest. Telkens als ik foto wil nemen, loopt er toch ene voor de lens. Dan mag er achter je nog genoeg plek zijn. Neen hoor, voor je is de kortste weg.

En het maakt voor mij niet uit, dat je tegenwoordig je foto's direct kan wissen. Vind het gewoon niet beleefd. Vorige week op een trouw was het ook zo. Heb zo enkele mooie moment-opnames die verknald zijn door een arm ofzo.

Moestek hier in brussel telkens achter de mensen lopen die een foto aan het trekken zijn, ben ik in een uur nog niet over de grote markt.

Crashtestdummy

Legacy Member
ZombieRobots zei:
Moestek hier in brussel telkens achter de mensen lopen die een foto aan het trekken zijn, ben ik in een uur nog niet over de grote markt.
en in brugge dan me al die chinezen :sop:

Savage

Legacy Member
Cartek zei:
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Hulpverlener aangevallen na opmerking over sneeuwbal

de allochtoontjes slaan nu zelfs al ocharme ambulanciers in elkaar...
verschrikkelijk volk.

Ik begrijp dat ook ni en zie er echt het plezier niet van in om een hulpverlener in elkaar te slaan. Maar oh wee als ze zelf niet snel genoeg geholpen worden ... Maar ja, als de rechter blijkbaar geen reden zag om hen aan te houden, dan vraag ik me af bij wie de normvervaging plaatsheeft ...

BlaDe

Legacy Member
wat mij betreft mag den ambulance gerust te laat komen als't over dat volk gaat.

Atrox

Legacy Member
Savage zei:
Ik begrijp dat ook ni en zie er echt het plezier niet van in om een hulpverlener in elkaar te slaan. Maar oh wee als ze zelf niet snel genoeg geholpen worden ... Maar ja, als de rechter blijkbaar geen reden zag om hen aan te houden, dan vraag ik me af bij wie de normvervaging plaatsheeft ...

² Belachelijk dat ze vrij gelaten worden zonder problemen.

cram

Legacy Member
Cartek zei:
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Hulpverlener aangevallen na opmerking over sneeuwbal

de allochtoontjes slaan nu zelfs al ocharme ambulanciers in elkaar...
verschrikkelijk volk.


Uit het artikel

< Ook de Antwerpse provinciegouverneur Cathy Berx volgt de zaak met extra aandacht. Ze heeft vandaag of een van de komende dagen al overleg gepland met onder anderen de provinciale gezondheidsinspecteur. Daar hoopt de gouverneur te horen of het geweld tegen ambulanciers een structureel probleem is, en wat er aan gedaan kan worden.>

Awel dat is heel simpel,er voor zorgen dat zo'n krapuul gestraft worden.En ze niet het gevoel geven dat ze onschendbaar zijn.
Iedere keer als er iets gebeurd en dat komt in het nieuws of in de krant.
Gaat men eens babbelen voor een oplossing tegen dat soort mensen.Resultaat er word niets gedaan.En dat is al jaren zo.

stinkybawlz

Legacy Member
allez mijn praktijkexamen is afgelast door die fucking sneeuw, en kmag weer wachten tot 15 maart ><, kheb voor den deze al mogen wachten van in augustus...tis echt BELACHELIJK
waarom is die wachtlijst zo lang joengene?

EagleEye

Legacy Member
Wow, ze zetten u vanachter in de lijst door overmacht? Ik zou dan verwachten dat ze u op de eerstvolgende mogelijkheid zetten, en al de rest een plaatske opschuiven :/

Maar dat is iets moeilijker zeker qua logistiek.

stinkybawlz

Legacy Member
ze hebben mij op een lijst gezet tesamen met al de andere mensen die deze week nie kunnen gaan door de sneeuw, en ze zullen mij bellen moest er iets vroeger vrijkomen (de examinatoren zullen zogezegd wa extra dagen trekken?)
YEAH FUCKING RIGHT alsof ik daarop moe rekenen... maja ik kan daar toch moeilijk binnenstormen en van mijn neus gaan maken, al de rest een plaatske opschuiven kan toch ook nie.

Gentille

Legacy Member
De gemeente heeft hier geen zout, dus alle wegen liggen hier spekglad en vol besneeuwd :sop:

Troj

Legacy Member
=CID=Drone zei:
ze blij, de NL vertaling is niet veel beter :p

mudflap word ineens spatflap :doh:

Ha, ik heb me onlangs nog plat gelegd met Casino Royale.

"You've got a bloody cheek!" (M als Bond bij haar inbreekt)
en dat wordt dan: "Jij hebt een bloederige kaak!"

Hemeltje.

Faun

Legacy Member
stinkybawlz zei:
allez mijn praktijkexamen is afgelast door die fucking sneeuw, en kmag weer wachten tot 15 maart ><, kheb voor den deze al mogen wachten van in augustus...tis echt BELACHELIJK
waarom is die wachtlijst zo lang joengene?

Vreemd dat er zo'n wachtlijsten zijn. Ik was ooit es mijn identiteitskaart vergeten op mijn praktijkexamen en ik mocht enkele uren later terugkomen.

Preske

Legacy Member
ergernis van vandaag; m'ne pa.

Ik wil ergens naartoe gaan, maar ik mag niet want "het is spekglad buiten, en de parkings nog gladder"
Nu opeens komt hij hier zagen dat ik achter iets moet gaan, omdat hij weer iets gezien heeft in de aldi dat hij wilt. Als ik hem daarop antwoord "het is spekglad buiten en de parkings nog gladder" krijg ik te horen dat het zo erg nog niet is en dat het tegen dan wel beter gaat zijn.
Ondertussen moeit m'n ma er zich ook mee en zegt ook dat ik er niet achter moet gaan, en dat hem er zelf maar moet achtergaan maar hij blijft volhouden dat ik er MOET achtergaan.

de tamzak... -_-

Joeshoe

Legacy Member
Klopgeest zei:
Pff met dit rotweer rijexamen gaan afleggen de 28e, aangezien het alleen maar blijft vriezen... Al zal ik al zeker niet te snel gaan rijden zo denk ik. Keep you posted ;)
In dit weer zal het wel afgelast worden. Maat van mij heeft dat voorgehad toen het vorige week begon te sneeuwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan