Crashtestdummy
Legacy Member
kwas goe aant lachen met het artikel totdak zag da ze em Timothy genoemd hebbenDelirium zei:HLN Bizar - Koppel vindt kater vastgelijmd op autosnelweg (1044609)
Ik versta toch niet dat mensen zoiets kunnen doen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwas goe aant lachen met het artikel totdak zag da ze em Timothy genoemd hebbenDelirium zei:HLN Bizar - Koppel vindt kater vastgelijmd op autosnelweg (1044609)
Ik versta toch niet dat mensen zoiets kunnen doen!

Faun zei:Nu niet meer, maar hij is examinator geweest in Brugge, evenals rij instructeur, geen idee waar precies. Hij heeft enkele jaren geleden ook leren rijden...

SeppeSeppe zei:vandaag naar gent geweest. Telkens als ik foto wil nemen, loopt er toch ene voor de lens. Dan mag er achter je nog genoeg plek zijn. Neen hoor, voor je is de kortste weg.
En het maakt voor mij niet uit, dat je tegenwoordig je foto's direct kan wissen. Vind het gewoon niet beleefd. Vorige week op een trouw was het ook zo. Heb zo enkele mooie moment-opnames die verknald zijn door een arm ofzo.
en in brugge dan me al die chinezenZombieRobots zei:Moestek hier in brussel telkens achter de mensen lopen die een foto aan het trekken zijn, ben ik in een uur nog niet over de grote markt.

Cartek zei:Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Hulpverlener aangevallen na opmerking over sneeuwbal
de allochtoontjes slaan nu zelfs al ocharme ambulanciers in elkaar...
verschrikkelijk volk.
Die mensen zijn er om ons te helpen en we zullen ze dan nog eens aanvallen ook.Cartek zei:Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Hulpverlener aangevallen na opmerking over sneeuwbal
de allochtoontjes slaan nu zelfs al ocharme ambulanciers in elkaar...
verschrikkelijk volk.

Savage zei:Ik begrijp dat ook ni en zie er echt het plezier niet van in om een hulpverlener in elkaar te slaan. Maar oh wee als ze zelf niet snel genoeg geholpen worden ... Maar ja, als de rechter blijkbaar geen reden zag om hen aan te houden, dan vraag ik me af bij wie de normvervaging plaatsheeft ...
Cartek zei:Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Hulpverlener aangevallen na opmerking over sneeuwbal
de allochtoontjes slaan nu zelfs al ocharme ambulanciers in elkaar...
verschrikkelijk volk.
gthizzang zei:Ondertitels bij Transformers 2
"Grab your shoots." ipv "chutes"![]()

=CID=Drone zei:ze blij, de NL vertaling is niet veel beter
mudflap word ineens spatflap :doh:
stinkybawlz zei:allez mijn praktijkexamen is afgelast door die fucking sneeuw, en kmag weer wachten tot 15 maart ><, kheb voor den deze al mogen wachten van in augustus...tis echt BELACHELIJK
waarom is die wachtlijst zo lang joengene?
In dit weer zal het wel afgelast worden. Maat van mij heeft dat voorgehad toen het vorige week begon te sneeuwen.Klopgeest zei:Pff met dit rotweer rijexamen gaan afleggen de 28e, aangezien het alleen maar blijft vriezen... Al zal ik al zeker niet te snel gaan rijden zo denk ik. Keep you posted![]()