Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Troj zei:
Ik zou mijn examen nu juist wel doen. Iedereen rijdt traag, ondanks dat het gestrooid is en dus in principe morgen wel veilig op de baan ~ meer tijd om te letten op de details waar ze u voor buizen. Als hij u een straat instuurt waar er niet gestrooid is, nog beter, nog trager rijden en gewoon de rem zo weinig mogelijk aanraken.

Het heeft zijn voordelen, nadeel is dat je de weg en wegmarkeringen moeilijker ziet. :)

puni

Legacy Member
Normaalgezien zeggen ze uw rijexamen af bij overvloedige sneeuwval. Ik heb hetzelfde voorgehad, al was dit wel bij sneeuw die op de dag van het examen zelf uit de lucht viel.

Troj

Legacy Member
kay-gell zei:
Het heeft zijn voordelen, nadeel is dat je de weg en wegmarkeringen moeilijker ziet. :)

Ok, op dat punt ben ik wel biased. Ik ken(de) alle wegen in en rond Leuven wel, dus voor mij zou examen doen in Leuven in dit weer op dat punt dus geen probleem zijn. Maar op onbekend terrein is dat inderdaad niet aangenaam, maar ook jouw fout niet natuurlijk. Besneeuwd is besneeuwd.

Me dunkt dat ze nu gewoon meer focussen op het feit of je kan rijden of niet: goed met de wagen omgaan, op de motor remmen, goed anticiperen. En niet zoals bij mijn examen: "je keek wel vaak in je spiegels" en "je moet blijven pinken tot je volledig op het tweede rijvak bent gekomen".

En zoals puni zegt, morgen zijn de hoofdwegen vrij en gaat het pas in de namiddag sneeuwen. Als het 's ochtends is gaan ze dat toch laten doorgaan? Laat maar eens weten, ik ben benieuwd :p.

SeppeSeppe

Legacy Member
vandaag naar gent geweest. Telkens als ik foto wil nemen, loopt er toch ene voor de lens. Dan mag er achter je nog genoeg plek zijn. Neen hoor, voor je is de kortste weg.

En het maakt voor mij niet uit, dat je tegenwoordig je foto's direct kan wissen. Vind het gewoon niet beleefd. Vorige week op een trouw was het ook zo. Heb zo enkele mooie moment-opnames die verknald zijn door een arm ofzo.

Pana

Legacy Member
Dat ik morgen weer moet gaan werken, dat het niet vlot terwijl het volgens mij toch een relatief simpele job is en dat ik mij daardoor achterlijk voel -_-

SeppeSeppe

Legacy Member
waarom gaat de brittany murphy dood thread direct toe en blijft die van MJ bestaan? Vond Brittany veel mooier en ze viel geen kleine kindjes lastig.

Vorda

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
waarom gaat de brittany murphy dood thread direct toe en blijft die van MJ bestaan? Vond Brittany veel mooier en ze viel geen kleine kindjes lastig.

Volledig akkoord, die MJ thread die maar door dezelfde 3-5 personen opnieuw en opnieuw gebumped wordt irriteert me mateloos.

Ik ga zo hard een Elton John topic maken hier wanneer die sterft.

Huasheng

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
waarom gaat de brittany murphy dood thread direct toe en blijft die van MJ bestaan? Vond Brittany veel mooier en ze viel geen kleine kindjes lastig.
Wel, had je een beetje verder gelezen, dan had je gezien dat er reeds een topic bestaat over haar in het deel 'Films en DVD's' ;)

Troj

Legacy Member
Manuvdv zei:
Ik slip NIETS bij het vertrekken in eerste, zonder winterbanden. Dus waarom moeilijk doen en in tweede vertrekken :) dit verschilt auto per auto, die algemene regeltjes zijn ook niet dat.

Dat zal ook wel verschillen van ondergrond tot ondergrond. Ik daag u uit naar hier te rijden, ik zal u wel wa plaatsen laten zien waar u dat niet lukt :p.

Implar

Legacy Member
Huasheng zei:
Wel, had je een beetje verder gelezen, dan had je gezien dat er reeds een topic bestaat over haar in het deel 'Films en DVD's' ;)

Waarom staat de MJ thread dan bij algemeen?

Th1x4nG

Legacy Member
Omdat hij een fenomeen is, en ni enkel ne muzikant :P

Geërgerd aan mijne pappie, ik doe het licht uit in een kamer waar uren aan een stuk niemand komt. "Laat da licht nu ne keer aan!" Kvraag waarom. "Omda da veel meer verbruikt van da altij aan en af te doen dan te laten branden, allee doet da licht aan". Kzeg van "mmh, als ek da nu terug in brand doe denkek toch da da meer zal verbruiken dan wanneer da gij het dan aandoet als ge het nodig hebt". Daar had hij niks meer op te zeggen. Ma echt, das tlicht in de keuken en da brandt daar zeker 6 uur na 't eten zonder da daar iemand langer komt dan om iets uit de frigo te halen... en guess what, ge loopt op de frigo als ge binnenkomt en onze frigo heeft zelf een licht :o

Hij wist ook nog te zeggen dakik maar moest bespare door mijne pc uit te zetten en mijne nest in te kruipen... Da zegtem dan terwijlem zichzelf nuttig aant maken is achter onzen tv me Ambilight in een kast waar ge der geen effect van hebt, heerrrrrrlijke man
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan