Omdat hij een fenomeen is, en ni enkel ne muzikant
Geërgerd aan mijne pappie, ik doe het licht uit in een kamer waar uren aan een stuk niemand komt. "Laat da licht nu ne keer aan!" Kvraag waarom. "Omda da veel meer verbruikt van da altij aan en af te doen dan te laten branden, allee doet da licht aan". Kzeg van "mmh, als ek da nu terug in brand doe denkek toch da da meer zal verbruiken dan wanneer da gij het dan aandoet als ge het nodig hebt". Daar had hij niks meer op te zeggen. Ma echt, das tlicht in de keuken en da brandt daar zeker 6 uur na 't eten zonder da daar iemand langer komt dan om iets uit de frigo te halen... en guess what, ge loopt op de frigo als ge binnenkomt en onze frigo heeft zelf een licht
Hij wist ook nog te zeggen dakik maar moest bespare door mijne pc uit te zetten en mijne nest in te kruipen... Da zegtem dan terwijlem zichzelf nuttig aant maken is achter onzen tv me Ambilight in een kast waar ge der geen effect van hebt, heerrrrrrlijke man