Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
stinkybawlz zei:
kem morgen mijn praktijkexamen auto in dieje sneeuw :(
enige tips? :p

Alsge ni weggeraakt vanuit tweede vertrekken en hopen dat ge op banen rijdt waar er gestrooid geweest is :p.
Remmen zo vroeg mogelijk doen en zo veel mogelijk op motor afremmen.


Is wel fucked up om nu rijexamen te doen, succes alvast, khoop dat ze met deze omstandigheden wel oogske toeknijpen voor klein foutjes en al.

stinkybawlz

Legacy Member
Proim zei:
Zeker dat het zal doorgaan? :wtf:
Dat van mijn neef is alleszins uitgesteld.

geen idee, kheb die afspraak via hun site gemaakt. dus morgen eens gaan zien in elk geval
ma tis weer typisch dat moe sneeuwen als ik juist mijn examen moe doen ><

Proim

Legacy Member
stinkybawlz zei:
geen idee, kheb die afspraak via hun site gemaakt. dus morgen eens gaan zien in elk geval
ma tis weer typisch dat moe sneeuwen als ik juist mijn examen moe doen ><
Normaal laten ze dat niet doorgaan in zo'n weer, is maar normaal ook ^^

Proim

Legacy Member
eXe./special zei:
bahaha, ergernis : de bedroevend slechte special effects in witse :')
Ik was aan het twijfelen of het een ergernis of glimlach was, ik heb het maar bij glimlach gezet ^^

stinkybawlz

Legacy Member
Proim zei:
Normaal laten ze dat niet doorgaan in zo'n weer, is maar normaal ook ^^

godverdomme... kheb al 4 maand mogen wachten voor da stom examen en nu gaat het nog eens uitgesteld worden...

Plutus

Legacy Member
Inderdaad, in principe gaat dat niet doorgaan :). En maar normaal ook, in deze omstandigheden kan men nooit je vaardigheden in een normale verkeerssituatie testen.

Bubba

Legacy Member
LeSec zei:
Alsge ni weggeraakt vanuit tweede vertrekken en hopen dat ge op banen rijdt waar er gestrooid geweest is :p.

:rofl:

Serieus, als ge graag nog eens terugkomt kan je dat proberen, maar als je wil slagen doe je dat niet.

Faun

Legacy Member
BuBbA zei:
:rofl:

Serieus, als ge graag nog eens terugkomt kan je dat proberen, maar als je wil slagen doe je dat niet.

Is nochtans het verstandigste.
Ik heb vandaag trouwens met mijn oom gepraat, die is rij instructeur/examinator en gaf mij vandaag dezelfde tip.

Proim

Legacy Member
Op het examen zelf zou ik het niet doen maar daarbuiten als het helpt, waarom niet?

Plutus

Legacy Member
Leer gewoon kalm vertrekken in eerste... Als ge goed kunt rijden kunt ge net de perfecte hoeveelheid gas geven, zodanig dat uw banden net grip hebben en ge vlot vertrekt. Niet gelijk de marginalen die ge nu overal ziet, vol gas en niet weggeraken...

TheFallen

Legacy Member
BuBbA zei:

Ja.

Neen in normale omstandigheden. In deze omstandigheden (glad, sneeuw, ...) vertrek je beter vanuit tweede.

Nu op het examen begin je best rustig uit 1ste zodat ze zien dagge da wel weet uiteraard. Maar als dit niet lukt (geef zeker niet teveel gas) moet je gewoon uit tweede vertrekken. Men zal vragen waarom je dat doet en dan moet je maar de reden geven.

Als je direct vanuit tweede vertrekt weten ze niet of je dit effectief doet voor de juiste redenen.

Maar het beste waarop je kunt hopen is uitstel... In zo'n situatie uw examen doen... Jij liever als ik.:)

Troj

Legacy Member
Ik zou mijn examen nu juist wel doen. Iedereen rijdt traag, ondanks dat het gestrooid is en dus in principe morgen wel veilig op de baan ~ meer tijd om te letten op de details waar ze u voor buizen. Als hij u een straat instuurt waar er niet gestrooid is, nog beter, nog trager rijden en gewoon de rem zo weinig mogelijk aanraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan