Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stinkybawlz zei:kem morgen mijn praktijkexamen auto in dieje sneeuw
enige tips?![]()

stinkybawlz zei:kem morgen mijn praktijkexamen auto in dieje sneeuw
enige tips?![]()
.Zeker dat het zal doorgaan?stinkybawlz zei:kem morgen mijn praktijkexamen auto in dieje sneeuw
enige tips?![]()

Proim zei:Zeker dat het zal doorgaan?
Dat van mijn neef is alleszins uitgesteld.
Normaal laten ze dat niet doorgaan in zo'n weer, is maar normaal ook ^^stinkybawlz zei:geen idee, kheb die afspraak via hun site gemaakt. dus morgen eens gaan zien in elk geval
ma tis weer typisch dat moe sneeuwen als ik juist mijn examen moe doen ><
Ik was aan het twijfelen of het een ergernis of glimlach was, ik heb het maar bij glimlach gezet ^^eXe./special zei:bahaha, ergernis : de bedroevend slechte special effects in witse :')
eXe./special zei:bahaha, ergernis : de bedroevend slechte special effects in witse :')
Proim zei:Normaal laten ze dat niet doorgaan in zo'n weer, is maar normaal ook ^^
LeSec zei:Alsge ni weggeraakt vanuit tweede vertrekken en hopen dat ge op banen rijdt waar er gestrooid geweest is.

BuBbA zei:
Serieus, als ge graag nog eens terugkomt kan je dat proberen, maar als je wil slagen doe je dat niet.
Faun zei:Is nochtans het verstandigste.
Ik heb vandaag trouwens met mijn oom gepraat, die is rij instructeur/examinator en gaf mij vandaag dezelfde tip.
BuBbA zei:Neen.
