Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
128MB zei:
Dat wordt een wonder om het nog voor topgear klaar te spelen denk ik :p

anders moet ik kijken op een 40cm crt :cry:

Videolan ken ik ma lang nie gebruikt, kgaan da nu proberen

In VLC: Media -> open capture card
Opnamemodus = dvb directshow
Dan kiezen voor DVB-C (denk ik)
En BBC2 zou dan als frequentie 252250kHz moeten hebben (althans in mijn regio)
check voor de freqenties: Herallocatie van tv-kanalen | Telenet

Ik kijk DVB-T via VLC, denk dat dat ietjes anders ligt. Alle posten liggen hier op 482000kHz :p

edit: kwas dus al bezig mee een uitlegske in mekaar te flansen. Heb wel nog nooit analoge kabel bekeken via VLC :x en kan het ook nie testen aangezien ik het nie heb.
Ik moet altijd wachten op andere bronnen voor TopGear te zien :cry:

128MB

Legacy Member
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'dvb-c://frequency=252250000' niet openen. Controleer het logboek voor details.

128MB

Legacy Member
sja tis analoge, kheb geen digitale tuner, en kut prog van MSI zelf vind enkel antenne zenders :wtf:

Bram

Legacy Member
Der is hier ergens een muis aant scharten. Nie dak schrik heb van die beestjes, ma da geluid enerveert mij wel...

Lospeed

Legacy Member
fail van urbanus tijdens sportgala... -_-
adde ze er beter nie ingestoke

Selderijstok

Legacy Member
Krijg hier al heel de tijd telefoon van een 090/xx xx xx nummer.

Van welke regio is 090?

BlueSkyraider

Legacy Member
128MB zei:
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'dvb-c://frequency=252250000' niet openen. Controleer het logboek voor details.


voor u zal het 245250kHz zijn...

Plutus

Legacy Member
"Update 8:00pm Sunday: EUROSTAR WILL NOT BE OPERATING SERVICES ON MONDAY 21 DECEMBER 2009."

Ochja, misschien niet slecht. Door de officiële bevestiging krijg ik 100% terugbetaald :) en mijn blok wordt wat langer!

Bubba

Legacy Member
Manuvdv zei:
"Update 8:00pm Sunday: EUROSTAR WILL NOT BE OPERATING SERVICES ON MONDAY 21 DECEMBER 2009."

Ochja, misschien niet slecht. Door de officiële bevestiging krijg ik 100% terugbetaald :) en mijn blok wordt wat langer!

Vanwaar komt dat? Staat nog niks van op de Eurostar site?

Lospeed

Legacy Member
Vorda zei:
Wat heeft hij gedaan?

gwn zo een stukske comedy, ma twas allesbehalve grappig

vo der op verder te gaan:
kim clijsters sportvrouw van het jaar? :wtf:
gilbert sportman van het jaar? :wtf:

Plutus

Legacy Member
BuBbA zei:
Vanwaar komt dat? Staat nog niks van op de Eurostar site?
Gewoon op de Eurostar-website hoor. Je moet wel voor de engelstalige kiezen, de mededeling is nog niet vertaald naar het nederlands :)

Link_006_

Legacy Member
Was idd Urbanus zen stijl niet echt.
En sportvrouw weeral voor Kim? een tournooi of 2 gespeeld en that's it, mja als die naam in die lijst staat zien ze de andere precies niet meer.

Plutus

Legacy Member
Link_006_ zei:
Was idd Urbanus zen stijl niet echt.
En sportvrouw weeral voor Kim? een tournooi of 2 gespeeld en that's it, mja als die naam in die lijst staat zien ze de andere precies niet meer.
't Is misschien de manier waarop ze terugkeerde dat de doorslag gaf? Enfin ik weet het niet, ik heb het allemaal niet gevolgd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan