Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
Heb vanmorgen efkes met de MTB gefietst door (verse) sneeuw. Dat is nog eens een workout :eek: Misschien 3 km gedaan en ik was volledig kapot. Zeer lichte vitesse, constant staan om meer kracht te kunnen zetten, en dan nog maar 13-14 kph halen :p

En voor mijn part mag het heel de winter lang sneeuwen ;) Vind da wel plezant :)

Carrion

Legacy Member
blackman zei:
Ik ben niet kunnen gaan skaten 2 dagen, mijn voorlicht/spatbord/bagagedrager zijn kapot van een val met het gevolg dat ik nu al 2 avonden een uur door de koude om 4 uur 's nachts naar huis kan stappen omdat het te gevaarlijk is zonder lichten op de baan...


Sneeuw is tof! :niceone:

De sneeuw kan er niks aan doen da gy nie kunt fietsen zonder te vallen :unsure:

Gevers

Legacy Member
blackman zei:
Ik ben niet kunnen gaan skaten 2 dagen, mijn voorlicht/spatbord/bagagedrager zijn kapot van een val met het gevolg dat ik nu al 2 avonden een uur door de koude om 4 uur 's nachts naar huis kan stappen omdat het te gevaarlijk is zonder lichten op de baan...


Sneeuw is tof! :niceone:

Kunt ook nen andere fiets pakke?

Foezjie

Legacy Member
Verdorie zeg, zit blijkbaar een fout op mijn dvd van Supreme Commander, nu kan ik nie spelen :(

(Mss ist karma, want kmoe aant blokken zijn :sad:)

Stabby

Legacy Member
Problemen bij Telenet. Limiet is bereikt en er kan niets bijbesteld worden. Internet is nu enorm traaaag.

Binnenkort overschakelen naar Base, geen miserie meer met limieten.

freakykiller

Legacy Member
Stabby zei:
Problemen bij Telenet. Limiet is bereikt en er kan niets bijbesteld worden. Internet is nu enorm traaaag.

Binnenkort overschakelen naar Base, geen miserie meer met limieten.

Wow,sinds wanneer biedt Base nu ook internet aan :unsure: Wist dat niet
en dan nog zonder limieten wooow

cram

Legacy Member
Grrr naar verschillende tandprotheze makers gebeld,ofwel nemen ze niet op of wel werken ze zondag niet en moet je maandag terug bellen.
IK ZIT HIER WEL MET EEN NOODGEVAL HE.:angry:

cram

Legacy Member
Waarom werkt mijn gif avatar niet?
Als ik het op de pompoeter test werkt het.

Kaelan

Legacy Member
Ingesneeuwd...geen mogelijkheid buiten te komen zonder op mijn bakkes te vallen...en 't wc-papier is op...

dunno

Legacy Member
EagleEye zei:
Heb vanmorgen efkes met de MTB gefietst door (verse) sneeuw. Dat is nog eens een workout :eek: Misschien 3 km gedaan en ik was volledig kapot. Zeer lichte vitesse, constant staan om meer kracht te kunnen zetten, en dan nog maar 13-14 kph halen :p

En voor mijn part mag het heel de winter lang sneeuwen ;) Vind da wel plezant :)

Zelfde gedaan en in totaal 45 minuten gereden. Echt hard labeur, maar erg bevredigend. Wel had ik voor dat mijn zwaarste versnellingen vanachter al snel begonnen happeren en tandjes overslaan.

enj0i^

Legacy Member
GVD trein afgelast door die KUTKUTKUTKUTKUT sneeuw



AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHH

Zelete

Legacy Member
Kspeel is voor de eerste keer een CSS matchke me ne maat van mij:

[zBlock] Restart 1
The game will restart in 1 SECOND
[zBlock] Restart 2
The game will restart in 1 SECOND
[zBlock] Restart 3
The game will restart in 3 SECONDS
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
[zBlock] MATCH IS LIVE!!!
tM|nemo killed Noname with deagle.
tM|nemo killed Sun Diego @ Mukke On with deagle.
tM|zelleke killed Sun Diego @ Mukke On with m4a1.
Noname killed tM|zelleke with deagle.
Player: tM|zelleke - Damage Given
-------------------------
Damage Given to "Sun Diego @ Mukke On" - 164 in 2 hits
Damage Given to "Noname" - 36 in 2 hits
Player: tM|zelleke - Damage Taken
-------------------------
Damage Taken from "Noname" - 193 in 2 hits
tM|nemo killed Noname with mp5navy.
tM|nemo killed Noname with m4a1.
tM|zelleke killed Sun Diego @ Mukke On with m4a1.
Player: tM|zelleke - Damage Given
-------------------------
Damage Given to "Sun Diego @ Mukke On" - 90 in 4 hits
Sun Diego @ Mukke On killed tM|zelleke with deagle.
Player: tM|zelleke - Damage Given
-------------------------
Damage Given to "Sun Diego @ Mukke On" - 87 in 5 hits
Player: tM|zelleke - Damage Taken
-------------------------
Damage Taken from "Sun Diego @ Mukke On" - 143 in 2 hits
Sun Diego @ Mukke On : shit wallhack
tM|zelleke : ?
Sun Diego @ Mukke On : yes ;)
tM|zelleke : :D
Disconnect: Kicked by Console : 3975.
Disconnect: Kicked by Console : 3975.

En daarstraks:

Bus Turnhout - Kasterlee 50 min te laat...

blackman

Legacy Member
:offtopic: Mag een glazen pot in de oven? Kwestie dat er geen ongelukken gebeuren en op google vind ik niet al te veel informatie hierover.:offtopic:

Plutus

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik rij nooit meer met de auto in deze omstandigheden
En als je nu buiten moet? Ik zie eigenlijk geen probleem, gewoon op uw gemak rijden en dat lukt.
Ik daarstraks naar de winkel gereden voor een paar deftige wandelschoenen... Was dat ding gewoon gesloten, terwijl die eigenlijk open moet zijn :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan