Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
Sommige straten hier. Nen deze nacht om 4h nog van Deinze via Eeklo naar Zelzate gereden, dat viel toen nog heel goed mee. Maar nu... Een oprit oprijden in een rustige straat waar niet gestrooid wordt is bijna onmogelijk zonder een slip. ^^

laurensvd

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer

Kans op niet thuis kunnen geraken voor kerst door die sneeuw lijkt me anders wel een geldige reden :sop:

Carrion

Legacy Member
freakykiller zei:
Nee ik wil niet gewoon dat we er nog langer over doen om BHV en dat soort dingen op te lossen. Ook uit medelijden voor uw onderhandelaars :unsure: Die moeten ook op tijd thuis zijn eh !

ik kan tenminste de letter G uitspreken :unsure:

behijp je? :unsure:

Albireo

Legacy Member
Sinds ik digitale TV heb, heb ik geen last meer van storing in m'n beeld... in plaats daarvan bevriest m'n beeld zo nu en dan geheel of gedeeltelijk voor een seconde of 2 :doh:

I just want to watch TV :cry:

Bosvos

Legacy Member
Albireo zei:
Sinds ik digitale TV heb, heb ik geen last meer van storing in m'n beeld... in plaats daarvan bevriest m'n beeld zo nu en dan geheel of gedeeltelijk voor een seconde of 2 :doh:

I just want to watch TV :cry:

slechte kabel/aansluiting.

had dat ook voor met een oude, versleten kabel. Ne nieuwe, deftige kopen is de oplossing !

Joeshoe

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.

-Steve-

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.

Jamaar het is wel mooi e! :sop:

Michster

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.
²
Een dikke ellende om met uw fiets door te moeten:angry:

Carrion

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.

't is nie van meerwaarde hebbe (en imo geeft sneeuw toch echt wel een meerwaarde aan de feestdagen tov geen sneeuw) ma ja, 't is gewoon is iets anders, 't is nu ook nie alsof we hier 250 dagen per jaar in de sneeuw zitten he :ironic:

Bosvos

Legacy Member
allez mensen, met ne deftige fiets is er toch geen enkel probleem in die sneeuw?:wtf:

blackman

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer

Ik ben niet kunnen gaan skaten 2 dagen, mijn voorlicht/spatbord/bagagedrager zijn kapot van een val met het gevolg dat ik nu al 2 avonden een uur door de koude om 4 uur 's nachts naar huis kan stappen omdat het te gevaarlijk is zonder lichten op de baan...


Sneeuw is tof! :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan