Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.
En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer

freakykiller zei:Nee ik wil niet gewoon dat we er nog langer over doen om BHV en dat soort dingen op te lossen. Ook uit medelijden voor uw onderhandelaarsDie moeten ook op tijd thuis zijn eh !

Carrion zei:ik kan tenminste de letter G uitspreken![]()
behijp je?![]()

night ghost 128 zei:

Albireo zei:Sinds ik digitale TV heb, heb ik geen last meer van storing in m'n beeld... in plaats daarvan bevriest m'n beeld zo nu en dan geheel of gedeeltelijk voor een seconde of 2 :doh:
I just want to watch TV![]()
Carrion zei:mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.
JoeCatshoe zei:Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.

²JoeCatshoe zei:Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.

Michster zei:²
Een dikke ellende om met uw fiets door te moeten![]()

JoeCatshoe zei:Ik zie de meerwaarde van sneeuw heus niet in. Het legt het hele land plat, het is levensgevaarlijk op de baan en tis fucking koud.
Echt plezant ja.
Bosvos zei:allez mensen, met ne deftige fiets is er toch geen enkel probleem in die sneeuw?![]()

Carrion zei:mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.
En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer