Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
bratislava zei:
Heb ook geen gsm-connectie. Het vrouwke ook niet. Beiden proximus. :unsure:

Zou het iets te maken kunnen hebben met het weer?

Kan echter wel noodnummers bellen.

ja, hun gans netwerk ligt plat

Yusifer

Legacy Member
Vreemd, heb nochtans 2 smskes kunnen versturen (rond 10u20) en ik heb ook Proximus.

Darks

Legacy Member
Mijn dakvenster stond nog 1 cm open deze nacht, werd vanmorgen wakker met die sneeuwstorm buiten en er lag binnen ook een klomp sneeuw op mijn bureau. Mijn laptop die er lag gelukkig net niet doorweekt

SeppeSeppe

Legacy Member
voor de proximussen: Heel wat Proximus-klanten hebben problemen met hun ontvangst doordat in één van de centrales van de operator een koelinstallatie is beginnen te lekken bron: gva

Romelus

Legacy Member
Dagelijkse ergernis, maar vandaag nog meer. Onze belachelijke voetbalbond.

Trolle

Legacy Member
djbramz zei:
Slechts 3 keer in een maand? Jij hebt nog geluk dan, mijn bus is nagenoeg elke dag 5 a 10 minuten te laat.

3 keer peer maand(ongeveer) 15-20min telaat
de rest van de keren is het 5-10min

laurensvd

Legacy Member
Dat dat maar snel ophoudt met sneeuwen in België. Verschillende vluchten zijn al gecancelled en kzou graag over een paar dagen terugkeren en men fietske kunnen pakken om met vrienden op café te gaan...

Carrion

Legacy Member
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer
Carrion for president! :applause:

Gentille

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die klagen over sneeuw zijn m'n ergernis, 't sneeuwt mss een paar dagen per jaar en dan nog wordt er hier zoveel geklaagd, en 80% van de klagers hier moet wss nie eens buiten komen vandaag en dan nog zagen.

En als het dan ne winter nie sneeuwt dan zitten ze te zagen omda het vroeger wel sneeuwde en nu niet meer

Welkom in Vlaanderen? :unsure: maar anderzijds is het hier ook de ergenisthread :p

freakykiller

Legacy Member
Carrion zei:
zijt nie zo jaloers :p
Nee ik wil niet gewoon dat we er nog langer over doen om BHV en dat soort dingen op te lossen. Ook uit medelijden voor uw onderhandelaars :unsure: Die moeten ook op tijd thuis zijn eh !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan