Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
djbramz zei:
Slechts 3 keer in een maand? Jij hebt nog geluk dan, mijn bus is nagenoeg elke dag 5 a 10 minuten te laat.

wa verwacht ge dan, da die constant op het exacte uur daar zijn :wtf: 5 minuten is toch echt nie erg eh

* mijn ergernis is ook wel de lijn vandaag :p

k moet hier de 91 nemen om naar hasselt te gaan, maar eerst komt die van hasselt naar hulst gereden waarna die terug naar hasselt rijd, ma aangezien het zo fucking koud was besloot ik eerst mee naar hulst te rijden, op het buske te blijve zitte en zo verder naar hasselt te rijden. Ik vraag voor de zekerheid of die terug naar hasselt rijdt of mss einde dienst was, ze zegt da ze naar hasselt ging, ik ok, dan kan k ff mee tot in hulst en zo verder naar hasselt.

mocht ik gewoonweg nie op die bus omdat da volgens da wicht nie reglementair was, wtf maakt da uit, k heb ne buzzypas, k mag sowieso gratis op de bus dan -_- dus kon k nog fijn 10 minute lang in de kou staan.

Plutus

Legacy Member
Eurostar geeft alweer vrij negatief nieuws... Beikes. Hopen op een mirakel :sop:

Santa zei:
Ah oef, ze is nog maar 16. Als die rechten studeerde, schoot ik me voor de kop :s
Hoe zit het ginder met de sneeuw? :p

Tibokio

Legacy Member
Oké, dan ben ik niet alleen..

Verdomme zeg, moet dat nu net vandaag zijn..

bratislava

Legacy Member
Heb ook geen gsm-connectie. Het vrouwke ook niet. Beiden proximus. :unsure:

Zou het iets te maken kunnen hebben met het weer?

Kan echter wel noodnummers bellen.

Torche

Legacy Member
Godver, blijkbaar mogen de bussen enkel op hoofdbanen rijden met dit weer waardoor ik aan de Naamsepoort ben moeten afstappen en te voet ben moeten gaan tot aan de campus arenberg III, een hele afstand. Niet zo leuk met de sneeuw vollen bak in uw gezicht.

Yusifer

Legacy Member
Godver, er ligt zoveel sneeuw op de weg dat ik met mijn brommer constant uitglij (mooie 180° slips), alleen een auto raakt hierdoor. En ik stond nog zo vroeg op om te gaan boogschieten, dat gaat dus niet door. :( Voor niks zo vroeg opgestaan en ik moet seffens nog naar m'n moeder, wordt een lange tijd door de sneeuw wandelen. :sad:

Musilitar

Legacy Member
We gingen met een paar vrienden wat gamen vandaag, maar we geraken niet bij degene waar het door zou gaan dus gaat het niet door :(

mojo jojo

Legacy Member
ging normaal dinsdag vertrekken naar londen, voor het eerst sinds jaren nog es naar het buitenland, dat gaat nu wss niet kunnen doorgaan...:sad: En ondanks die sneeuw en die vriestemperaturen hebben die kutmuggen toch nog een manier gevonden om te overleven in mijn kamer. IT'S THE APOCALYPSE!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan