Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
djbramz zei:Slechts 3 keer in een maand? Jij hebt nog geluk dan, mijn bus is nagenoeg elke dag 5 a 10 minuten te laat.
5 minuten is toch echt nie erg eh
cram zei:Ja ik weet het heb me nog niet geschoren vandaag.ad:
edit:just 1ne laten vliegen,en mijne kanarie vogel knock out.![]()

Dat is wit,een foto geeft een vals zicht.Carrion zei:cram, k zou toch direct een nieuw wit gebit vrage ze![]()

Hoe zit het ginder met de sneeuw?Santa zei:Ah oef, ze is nog maar 16. Als die rechten studeerde, schoot ik me voor de kop![]()

Daarstraks had ik ook niets. Ondertussen wel, maar 't is gene vette.Tibokio zei:Nog mensen hier die geen verbinding hebben op hun gsm?![]()
Voor niks zo vroeg opgestaan en ik moet seffens nog naar m'n moeder, wordt een lange tijd door de sneeuw wandelen.
ad:
ad: En ondanks die sneeuw en die vriestemperaturen hebben die kutmuggen toch nog een manier gevonden om te overleven in mijn kamer. IT'S THE APOCALYPSE!!!