Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trolle

Legacy Member
cram zei:
Heb hier een week geleden een fitness bank geinstalleert.
En heb het nog niet gebruikt.
Zeg elke dag tegen mijzelf, Marc en nu ga je dat gebruiken.Waarop ik terug tegen mijzelf,jamaar kem ging goesting.Waarop ik weer,waarom heb je het dan gekocht?
Antwoord mijzelf,Eu heb dat niet gekocht maar gekregen.
Ik zeg dan van mijzelf word ik zot.
Mijzelf antwoord terug,ik ook.:crazy:

ge had beter u shizofrenie laten behandelen ipv ne fitnessbank te kopen :crazy:
grapken hè pol :applause:

cram

Legacy Member
Trolle zei:
ge had beter u shizofrenie laten behandelen ipv ne fitnessbank te kopen :crazy:
grapken hè pol :applause:

Mijne dokter zegt ook dat ik shizofreen ben.
Mor wij vinden van niet.:unsure:

Joeshoe

Legacy Member
freakykiller zei:
Alé this nu zeker, ik & geluk hebben is altijd van korte duur. T'zal een eenzame kerstvakantie zijn. Dat staat al vast, erna is er nog kans dat we weer samen gaan. Maar zoals gewente... is er altijd iets die er moet voor zorgen dat ik geen vakantie kan beleven met een lief :doh:

I know the feeling. Op het einde vant kerstverlof vorig jaar mijn ex leren kennen. Da was echt al zo van, fuck nu hebben we elkaar gevonden en begint het school weer. In de paasvakantie moest ze werken en in de zomervakantie heeft ze het uitgemaakt.
Vakanties :cry:

a143290

Legacy Member
cram zei:
Mijne dokter zegt ook dat ik shizofreen ben.
Mor wij vinden van niet.:unsure:

Ge zijt niet alleen schizofreen, ge hebt blijkbaar ook nog eens een gespleten persoonlijkheid :sop:

cram

Legacy Member
a143290 zei:
Ge zijt niet alleen schizofreen, ge hebt blijkbaar ook nog eens een gespleten persoonlijkheid :sop:

Het is die gespleten persoonlijkheid waar van ik mij het meeste erg.
Die post altijd van die belachelijke post's hier.wreed irritant,probeer maar eens serieus te zijn hier.:sad:

Recipe4hate

Legacy Member
Implar zei:
Ik steek altijd een van mijn plectrums tussen mijn snaren en 1e fret :p

Ik steek die altijd flink in een doosje. Maar nu ben ik dus da gans doosje kwijt :(

freakykiller

Legacy Member
Implar zei:
Ik steek altijd een van mijn plectrums tussen mijn snaren en 1e fret :p

²


en nog een ergernis: Morgen komt heel m'n familie... en t'gaat dan zijn van en gehebt een liefke heb'k gehoord ! <.< Afgang als ik zal moeten zeggen dat het gedaan is

Musilitar

Legacy Member
freakykiller zei:
²


en nog een ergernis: Morgen komt heel m'n familie... en t'gaat dan zijn van en gehebt een liefke heb'k gehoord ! <.< Afgang als ik zal moeten zeggen dat het gedaan is

:hug:
Life is good, somewhere and somehow, and it may not even involve you or your direct future, all that matters is that it's there, somewhere and somehow...
Hahaha, het is best grappig dat ik zelf bijna niet meer lang ongelukkig kan zijn, ik ben er te hard van overtuigd dat het leven mooi is.

freakykiller

Legacy Member
Musilitar zei:
:hug:
Life is good, somewhere and somehow, and it may not even involve you or your direct future, all that matters is that it's there, somewhere and somehow...
Hahaha, het is best grappig dat ik zelf bijna niet meer lang ongelukkig kan zijn, ik ben er te hard van overtuigd dat het leven mooi is.

Elk zijn visie op het leven :p Van mij is het gewoon afhankelijk van liefde =/. Eenmaal ik een lief heb, hja ben ik niet plots supergelukkig maar ik ben nooit maar dan echt nooit meer negatief of een avondje mottig/depri. Normaal heb ik een dieptepunt/laagte toch wel om de zoveel weken en nu had ik dat tijdens die hele relatie niet :(

Jack-in-the-box

Legacy Member
dacuba zei:
Ik heb in de 3e graad IB gedaan en ik raad da eigenlijk af. Qua niveau stelde da echt nie veel voor en ik vond programmeren echt doodsaai. Imho kunt ge dan beter efkes int ASO blijven en derna hogeschool of unief informatica :)

Idem, en 'k geef je 100% gelijk.

freakykiller

Legacy Member
Is er een oplossing om een USB aan te sluiten op een DVD speler zonder USB slots :unsure: ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan