Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shenno zei:We have a deal :applause:

Volderke zei:Wij kunnen het in 5 minuten terwijl die hoge pieten er in 1 week niets van bakken.![]()

Trolle zei:de lijn
al de 3de keer in 1maand dat mijnen bus 15-20min telaat is
nie echt handig als ge ergens optijd moet zijn
als het sneeuwt zijn ze op tijd en sneeuw het nie zijn ze zogoed als altijd telaat de klojos
Volderke zei:Dat het fucking koud is in België, onmenselijk gwn.

Ook al paar keer meegemaakt, ook bij den hond van men ex, daar hadkik het zelfs moeilijk mee.Dennoman zei:Sterkte, wij hebben onze twee honden laten inslapen. Kan het me moeilijk voorstellen dat we ze zouden moeten dood aantreffen.
SluitspierMusketier zei:in tso zitten de slimme sociale mensen
SluitspierMusketier zei:consentratie
SluitspierMusketier zei:gezegt
SluitspierMusketier zei:naarbso
Dat ik dus m'n adapter van de stofzuiger in m'n hd heb gekregen met het gevolg dat die overflow aan stroom kreeg en nu nemeer wil opstarten?sw1ss zei:Wat heeft het een met het ander te maken?

Een volledig objectieve review bestaat niet. We lezen een review om de mening van de recensent over een bepaalde game te kennen. Het is wel zo dat persoonlijke voorkeur qua genre/franchise/developer/publisher die mening niet al te sterk zou mogen beïnvloeden, maar veel meer kun je eigenlijk niet wensen.thomasdh zei:Het feit dat meeste game revieuwers nooit van hun leven objectief kunnen zijn,
-iedereen is toch een fan iets right?
Waarom zou u dat moeten ergeren? Allé, je weet dat ze nooit altijd objectief kunnen zijn. Dan is het aan de lezer om de subjectieve dingen eruit te halen en te toetsen aan de eigen smaak. Of lees eens meerdere reviewsthomasdh zei:Het feit dat meeste game revieuwers nooit van hun leven objectief kunnen zijn,
-iedereen is toch een fan iets right?
fcberke zei:mijn ouders zijn juist hetzelfde ik kom thuis met 60% en 2 buizen en zij beginnen over zakken naar den handel

maximvdb zei:Awel ja tis da da mij een beetje tegen houd, Ik ken mijn eigen en ik doe altijd het minimum
Nu mijn interesse voor hardware en software is wel extreem groot ( Zie forum Hardware en aankoopadvies) En ik wil heel graag mij bezig houden met netwerken enzo. Maar de TSO mentaliteit dat houd mij wat tegen he![]()

kzal u ene geven, voortplanting, das het doel en nut van tlevenbrechen zei:mijn leven da met momenten soms zo doelloos lijktad:
En da is?brechen zei:tis geen seks dak nodig heb zenne, wel andere dingen
