Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Trolle zei:
de lijn :angry:
al de 3de keer in 1maand dat mijnen bus 15-20min telaat is
nie echt handig als ge ergens optijd moet zijn
als het sneeuwt zijn ze op tijd en sneeuw het nie zijn ze zogoed als altijd telaat de klojos

Slechts 3 keer in een maand? Jij hebt nog geluk dan, mijn bus is nagenoeg elke dag 5 a 10 minuten te laat.

Access

Legacy Member
Volderke zei:
Dat het fucking koud is in België, onmenselijk gwn.

Doet mij denken aan nen geweldige quote uit het nieuws gisteren:

"België is een schoon land en al, maar ze hadden er beter een dak over gezet"
:D

boozeke

Legacy Member
Dennoman zei:
Sterkte, wij hebben onze twee honden laten inslapen. Kan het me moeilijk voorstellen dat we ze zouden moeten dood aantreffen.
Ook al paar keer meegemaakt, ook bij den hond van men ex, daar hadkik het zelfs moeilijk mee.
Kan echt nen hond(groter dan die ratten die als excuus voor hond doorgaan) moeilijk loslaten

_DKsissor_

Legacy Member
sw1ss zei:
Wat heeft het een met het ander te maken?
Dat ik dus m'n adapter van de stofzuiger in m'n hd heb gekregen met het gevolg dat die overflow aan stroom kreeg en nu nemeer wil opstarten?:p

thomasdh

Legacy Member
Het feit dat meeste game revieuwers nooit van hun leven objectief kunnen zijn,

-iedereen is toch een fan iets right?

Dennoman

Legacy Member
thomasdh zei:
Het feit dat meeste game revieuwers nooit van hun leven objectief kunnen zijn,

-iedereen is toch een fan iets right?
Een volledig objectieve review bestaat niet. We lezen een review om de mening van de recensent over een bepaalde game te kennen. Het is wel zo dat persoonlijke voorkeur qua genre/franchise/developer/publisher die mening niet al te sterk zou mogen beïnvloeden, maar veel meer kun je eigenlijk niet wensen.

?therapy?

Legacy Member
thomasdh zei:
Het feit dat meeste game revieuwers nooit van hun leven objectief kunnen zijn,

-iedereen is toch een fan iets right?
Waarom zou u dat moeten ergeren? Allé, je weet dat ze nooit altijd objectief kunnen zijn. Dan is het aan de lezer om de subjectieve dingen eruit te halen en te toetsen aan de eigen smaak. Of lees eens meerdere reviews

Shellshock

Legacy Member
fcberke zei:
mijn ouders zijn juist hetzelfde ik kom thuis met 60% en 2 buizen en zij beginnen over zakken naar den handel

Ga naar handel. Is gemakkelijker dan ASO en je leert er enkele vaardigheden die je nooit in ASO zou geleerd hebben. Ik heb het in het 2e gedaan en nooit spijt gehad. :)

memorexxx

Legacy Member
maximvdb zei:
Awel ja tis da da mij een beetje tegen houd, Ik ken mijn eigen en ik doe altijd het minimum :s

Nu mijn interesse voor hardware en software is wel extreem groot ( Zie forum Hardware en aankoopadvies) En ik wil heel graag mij bezig houden met netwerken enzo. Maar de TSO mentaliteit dat houd mij wat tegen he :s

Mja, dat valt goed mee hoor, IB is een redelijk simpele richting, maar als ge bachelor ICT wilt gaan doen is het volgens mij de beste richting die ge nu kunt kiezen. Ik heb het zelf ook zo gedaan en zowat alles van ICT haddek al gezien. De laatste 5 jaar van mijn schooljaren waren echt chill :)

OT: verhuizen van kamer en alles gaat zooooo traag...

bludgeoned

Legacy Member
Ben ik de enige bij wie de de videozone van de redactie niet meer werkt sinds enkele dagen?

Brecht

Legacy Member
das allemaal wel goe zeggen van ja kheb mijn auto kga mij daar mee bezighouden, maar kheb veel meer nood aan een lief ofzo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan