Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en tprobleem is dan nog da meiskes nie moeten weten van gasten die zo zielig doen, vicieuze cirkel enzostinkybawlz zei:join the club
ik neem soelaas in het feit dat het leven geen enkele, maar dan ook geen enkele betekenis heeft

brechen zei:mijn leven da met momenten soms zo doelloos lijktad:

Musilitar zei:Haha dit klinkt zo bekend, ik ben altijd zo enorm jaloers geweest op mensen met een doel in hun leven. Ik heb er gelukkig ondertussen wel vrede mee genomen dat ik gewoon een persoon ben die waarschijnlijk ook nooit een doel in het leven zal hebben en gewoon moet genieten. Als dat lukt, komt alles goed ...![]()
failvendo :') als der enen voor uwen bulex komt, kans dat ik isRiskGhost zei:Momenteel woon ik in een studio. Dankzij Vivendo kan ik binnenkort verhuizen naar een appartement. Contract is al gesloten, ik heb de sleutels, het enige wat nog gedaan moest worden is een tapijt leggen en al het vuil dat er ligt, weg doen. Vivendo ging hiervoor enkele mensen (kan even niet op de naam komen hoe dit beroep noemt) en dit gedaan krijgen tegen vandaag. (Vivendo betaalt die, niet wij)
Vandaag gaan kijken want er waren nog enkele andere dingen die gedaan moesten worden en wij (ik & m'n moeder) zelf gingen doen. We komen binnen, we zien dat het tapijt inderdaad aangelegd is. Maar al het vuil ligt er nog. Is dat hun versie van schoonmaken? Dan wil ik niet weten hoe hun huis bij ligt...
Soit we hebben het gemeld bij Vivendo en zelf alles opgekuist. Maar moest ik hen betaald hebben, ik zou meteen mijn geld teruggevraagd hebben (alleen de centen die ik betaald heb voor het kuisen natuurlijk, niet voor het tapijt aanleggen, want dat hebben ze goed gedaan).

26 januari pasVorda zei:edit: denno vat het beter samen dan ik
@denno: wanneer is u laatste examen? we moeten nog eens ene gaan pakken!

Shellshock zei:Ga naar handel. Is gemakkelijker dan ASO en je leert er enkele vaardigheden die je nooit in ASO zou geleerd hebben. Ik heb het in het 2e gedaan en nooit spijt gehad.![]()
?eXe./special zei:lol, wilt ze zeggen, kga mij eens een ander pakken voor 2 weken en dan moogde terugkomen? ^^ en oh man, geniet er maar van in de plek
Ohja ik zou toch zeggen probeert het eens, ondanks mijn 3de deksel op mijn neus dit jaar. De aanhouder wint ?brechen zei:en ik moet stoppen met hopen, in the end ist toch altijd het deksel op menne neus
brechen zei:failvendo :') als der enen voor uwen bulex komt, kans dat ik is![]()


verwarming en warm water, als der zo een klein wit bakske onder uwe watersteen staat met een rood vogelke op, gaan wij normaalgezien elk jaar komen voor het jaarlijks nazicht, idem voor uwen elektrischen boiler normaalgezien. en ik doe zeker geen half werkRiskGhost zei:Dankzij Failvendo heb ik nu wel een appartement met maar 225 euro per maand tegenover m'n studio van 375 euro per maand.
Grappige is dat ik voor dat die gasten kwamen ik tegen m'n moeder zei: "ik zie het al gebeuren, ze leggen het tapijt aan maar al het vuil laten ze gewoon liggen" en ik had toch wel gelijk zeker.
Peins niet dat we Bulex nodig gaan hebben (da's verwarming he?) maar moest het ooit nodig zijn hoop ik dat u geen half werk doet.![]()



