Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stinkybawlz

Legacy Member
join the club
ik neem soelaas in het feit dat het leven geen enkele, maar dan ook geen enkele betekenis heeft

Brecht

Legacy Member
stinkybawlz zei:
join the club
ik neem soelaas in het feit dat het leven geen enkele, maar dan ook geen enkele betekenis heeft
en tprobleem is dan nog da meiskes nie moeten weten van gasten die zo zielig doen, vicieuze cirkel enzo :unsure:

Musilitar

Legacy Member
brechen zei:
mijn leven da met momenten soms zo doelloos lijkt :sad:

Haha dit klinkt zo bekend, ik ben altijd zo enorm jaloers geweest op mensen met een doel in hun leven. Ik heb er gelukkig ondertussen wel vrede mee genomen dat ik gewoon een persoon ben die waarschijnlijk ook nooit een doel in het leven zal hebben en gewoon moet genieten. Als dat lukt, komt alles goed ... :D

CryTeX

Legacy Member
Musilitar zei:
Haha dit klinkt zo bekend, ik ben altijd zo enorm jaloers geweest op mensen met een doel in hun leven. Ik heb er gelukkig ondertussen wel vrede mee genomen dat ik gewoon een persoon ben die waarschijnlijk ook nooit een doel in het leven zal hebben en gewoon moet genieten. Als dat lukt, komt alles goed ... :D

2nd

Al een hele dag niets gedaan, gwn geplayed

Brecht

Legacy Member
en ik moet stoppen met hopen, in the end ist toch altijd het deksel op menne neus

GMotha

Legacy Member
Net een videoclipke van een zekere Justin Bieber gezien:wtf:
Dat heeft maar pas door dat ge een piet voor iets anders dan pissen kunt gebruiken en dat zit al "yo so fine" te kwelen. Terug naar de legoblokskes, snotneus:/

Yusifer

Legacy Member
Momenteel woon ik in een studio. Dankzij Vivendo kan ik binnenkort verhuizen naar een appartement. Contract is al gesloten, ik heb de sleutels, het enige wat nog gedaan moest worden is een tapijt leggen en al het vuil dat er ligt, weg doen. Vivendo ging hiervoor enkele mensen (kan even niet op de naam komen hoe dit beroep noemt) en dit gedaan krijgen tegen vandaag. (Vivendo betaalt die, niet wij)

Vandaag gaan kijken want er waren nog enkele andere dingen die gedaan moesten worden en wij (ik & m'n moeder) zelf gingen doen. We komen binnen, we zien dat het tapijt inderdaad aangelegd is. Maar al het vuil ligt er nog. Is dat hun versie van schoonmaken? Dan wil ik niet weten hoe hun huis bij ligt...

Soit we hebben het gemeld bij Vivendo en zelf alles opgekuist. Maar moest ik hen betaald hebben, ik zou meteen mijn geld teruggevraagd hebben (alleen de centen die ik betaald heb voor het kuisen natuurlijk, niet voor het tapijt aanleggen, want dat hebben ze goed gedaan).

Dennoman

Legacy Member
Overdrijf anders allemaal nog wat. Een leven dat geen doel heeft en een leven dat geen zin heeft zijn echt wel twee totaal verschillende dingen.

Jullie doen net alsof elke jonge persoon heeft een duidelijk doel in zijn leven. Ik durf wedden dat een hele hoop studenten compleet geen idee heeft van wat ze eigenlijk met hun leven aan willen vangen, zelfs al studeren ze een redelijk gespecialiseerde richting.

Iedereen moet gewoon gekke dromen hebben als jongere, als je echt nul komma nul vorm van ambitie hebt kun je jezelf net zo goed van een brug gooien, want dan is je leven echt geen fluit meer waard. Akkoord, mensen zijn gewoon soms echt niet realistisch (zie Idool/X-Factor/Can You Duet?/... en al die losers die zich straalbelachelijk maken omdat ze - mede "dankzij" hun omgeving - geloven dat ze kunnen zingen), maar zonder ambitie heb je geen levensdoel.

Volgens mij bestaat er dan ook niet zoiets als een concreet en tastbaar "levensdoel". Hoe je het ook draait of keert, uiteindelijk is er enkel hoop. Hoop op betere tijden als het slecht gaat en de hoop dat het zo mag blijven verdergaan als alles goed gaat.

Stoppen met het zoeken naar een doel in je leven, dat is het hoogste doel in het leven. Grijp elke kans die voorbij komt en werk je ervoor uit de naad.

Vorda

Legacy Member
edit: denno vat het beter samen dan ik :)

@denno: wanneer is u laatste examen? we moeten nog eens ene gaan pakken!

Brecht

Legacy Member
RiskGhost zei:
Momenteel woon ik in een studio. Dankzij Vivendo kan ik binnenkort verhuizen naar een appartement. Contract is al gesloten, ik heb de sleutels, het enige wat nog gedaan moest worden is een tapijt leggen en al het vuil dat er ligt, weg doen. Vivendo ging hiervoor enkele mensen (kan even niet op de naam komen hoe dit beroep noemt) en dit gedaan krijgen tegen vandaag. (Vivendo betaalt die, niet wij)

Vandaag gaan kijken want er waren nog enkele andere dingen die gedaan moesten worden en wij (ik & m'n moeder) zelf gingen doen. We komen binnen, we zien dat het tapijt inderdaad aangelegd is. Maar al het vuil ligt er nog. Is dat hun versie van schoonmaken? Dan wil ik niet weten hoe hun huis bij ligt...

Soit we hebben het gemeld bij Vivendo en zelf alles opgekuist. Maar moest ik hen betaald hebben, ik zou meteen mijn geld teruggevraagd hebben (alleen de centen die ik betaald heb voor het kuisen natuurlijk, niet voor het tapijt aanleggen, want dat hebben ze goed gedaan).
failvendo :') als der enen voor uwen bulex komt, kans dat ik is :p

freakykiller

Legacy Member
Alé this nu zeker, ik & geluk hebben is altijd van korte duur. T'zal een eenzame kerstvakantie zijn. Dat staat al vast, erna is er nog kans dat we weer samen gaan. Maar zoals gewente... is er altijd iets die er moet voor zorgen dat ik geen vakantie kan beleven met een lief :doh:

pie-jie

Legacy Member
lol, wilt ze zeggen, kga mij eens een ander pakken voor 2 weken en dan moogde terugkomen? ^^ en oh man, geniet er maar van in de plek

freakykiller

Legacy Member
Shellshock zei:
Ga naar handel. Is gemakkelijker dan ASO en je leert er enkele vaardigheden die je nooit in ASO zou geleerd hebben. Ik heb het in het 2e gedaan en nooit spijt gehad. :)

Je hebt het in je 2de gedaan, hoe kan je dan weten wat je niet in het ASO zou geleerd hebben en wat je gemist hebt door naar het TSO te gaan :confused: ?

eXe./special zei:
lol, wilt ze zeggen, kga mij eens een ander pakken voor 2 weken en dan moogde terugkomen? ^^ en oh man, geniet er maar van in de plek

Nee ze kwam juist uit een lange relatie en nu voelt ze de gevolgen van die relatie nog even. Ohja, ik word het gewend, geluk hebben gebeurt bij mij nooit zonder addertje onder het gras.
brechen zei:
en ik moet stoppen met hopen, in the end ist toch altijd het deksel op menne neus
Ohja ik zou toch zeggen probeert het eens, ondanks mijn 3de deksel op mijn neus dit jaar. De aanhouder wint ?

Yusifer

Legacy Member
brechen zei:
failvendo :') als der enen voor uwen bulex komt, kans dat ik is :p

Dankzij Failvendo heb ik nu wel een appartement met maar 225 euro per maand tegenover m'n studio van 375 euro per maand. ;)

Grappige is dat ik voor dat die gasten kwamen ik tegen m'n moeder zei: "ik zie het al gebeuren, ze leggen het tapijt aan maar al het vuil laten ze gewoon liggen" en ik had toch wel gelijk zeker.

Peins niet dat we Bulex nodig gaan hebben (da's verwarming he?) maar moest het ooit nodig zijn hoop ik dat u geen half werk doet. :p

blackman

Legacy Member
Ons vader die pissed is en zo zit te mijmeren dat'm "niet meer op weekend wilt gaan" morgen omdat ik de deur van het kot ben vergeten dicht te doen en mijn broer VROEG of er leden van zijn scouts fruitsla mochten komen eten morgen.
<voor de duidelijkheid, het is een weekend zonder de kinderen>

En dan vraagt die pat zich af waarom ik nooit thuis ben, ge zit der 10 minuten met samen en of je hebt ruzie of ge kropt alles op en uw avond is om zeep omdat ge echt pissed zijt.

Brecht

Legacy Member
RiskGhost zei:
Dankzij Failvendo heb ik nu wel een appartement met maar 225 euro per maand tegenover m'n studio van 375 euro per maand. ;)

Grappige is dat ik voor dat die gasten kwamen ik tegen m'n moeder zei: "ik zie het al gebeuren, ze leggen het tapijt aan maar al het vuil laten ze gewoon liggen" en ik had toch wel gelijk zeker.

Peins niet dat we Bulex nodig gaan hebben (da's verwarming he?) maar moest het ooit nodig zijn hoop ik dat u geen half werk doet. :p
verwarming en warm water, als der zo een klein wit bakske onder uwe watersteen staat met een rood vogelke op, gaan wij normaalgezien elk jaar komen voor het jaarlijks nazicht, idem voor uwen elektrischen boiler normaalgezien. en ik doe zeker geen half werk :D

cram

Legacy Member
Heb hier een week geleden een fitness bank geinstalleert.
En heb het nog niet gebruikt.
Zeg elke dag tegen mijzelf, Marc en nu ga je dat gebruiken.Waarop ik terug tegen mijzelf,jamaar kem ging goesting.Waarop ik weer,waarom heb je het dan gekocht?
Antwoord mijzelf,Eu heb dat niet gekocht maar gekregen.
Ik zeg dan van mijzelf word ik zot.
Mijzelf antwoord terug,ik ook.:crazy:
Ik vind mijzelf nen rare:unsure:
mijzelf,zeg spreek voor uw eigen he.:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan