Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude87 zei:al een accident gehad mss?![]()

http://pix.motivatedphotos.com/2009/1/25/633684904641968968-sissynessbecausebiggirlsdocry.jpgDillyracer zei:Nee, maar wel 2 keer vastgezeten.
Ik heb ook nog geen vast rijbewijs, dus ik vond het redelijk eng![]()

Dude87 zei:
Reepppp
Manuvdv zei:En als je nu buiten moet? Ik zie eigenlijk geen probleem, gewoon op uw gemak rijden en dat lukt.
Ik daarstraks naar de winkel gereden voor een paar deftige wandelschoenen... Was dat ding gewoon gesloten, terwijl die eigenlijk open moet zijn![]()
Dat wel. Maar als ik, zoals deze middag, zeg van 'ik moet naar de winkel', dan neem ik gewoon de auto en ben ik wegsw1ss zei:Ge moet het ook niet gaan zoeken he. Als ik niet naar buiten moet in zo'n weer dan blijf ik ook gewoon binnen.


Vorda zei:Achterlijk MJ topic. We weten al dat hij dood is.

128MB zei:Dat ik een TV@nywhere A/D V1.0 heb en geen TV@nywhere A/D V1.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nergens in de wereld vind ik daar het juiste prog voor nog om tv te kijken of ik moet windows media center installeren ...
