Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

games0ldier

Legacy Member
Dat ik niet met de auto weg mag.. En daardoor den kerstmarkt ga missen..

Dreetn

Legacy Member
Zalig muziek op de afrekening, behalve voor dat homo nummer dat nu speelt. :D

edit: moet bij glimlach...

fcberke

Legacy Member
weer 2 puntjes bij :sop: wegens offtopic in een sportthread ik wou gewoon zeggen tegen forumbot dat het waarschuwing is en niet warschuwing

Burrid

Legacy Member
Trein naar gent half uur vertraging, dan nog eens half uur erbij.
Een uur in de kou staan wachten, dan 1 halte verder te horen krijgen da hij nie naar gent rijdt en hij terugkeert. Maar we konden wel de bus pakken naar gent :s
Pff dan maar terug naar huis gegaan.
Rot openbaar vervoer ook :/

sw1ss

Legacy Member
Manuvdv zei:
En als je nu buiten moet? Ik zie eigenlijk geen probleem, gewoon op uw gemak rijden en dat lukt.
Ik daarstraks naar de winkel gereden voor een paar deftige wandelschoenen... Was dat ding gewoon gesloten, terwijl die eigenlijk open moet zijn :angry:

Ge moet het ook niet gaan zoeken he. Als ik niet naar buiten moet in zo'n weer dan blijf ik ook gewoon binnen.

Plutus

Legacy Member
sw1ss zei:
Ge moet het ook niet gaan zoeken he. Als ik niet naar buiten moet in zo'n weer dan blijf ik ook gewoon binnen.
Dat wel. Maar als ik, zoals deze middag, zeg van 'ik moet naar de winkel', dan neem ik gewoon de auto en ben ik weg :)

Yusifer

Legacy Member
Bah, hoopte ik dat het ergste weer nu voorbij was zodat ik morgennamiddag hopelijk naar de cinema kan, voorspellen ze nu op het weerbericht dat er morgennamiddag weer veel kans is op een nieuwe sneeuwval. En m'n brommer heeft helemaal geen grip op die sneeuw, ik slip constant.

Gelukkig blijft Avatar nog lang in de cinema, dus ik kan wachten. :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Vorda zei:
Achterlijk MJ topic. We weten al dat hij dood is.

Idd, maar ja, hij was meer dan een zanger, dus moet het in algemeen blijven :ironic:
Zouden ze een Elvis-topic ook zo lang laten staan?

BlueSkyraider

Legacy Member
Niet echt een ergernis. Maar ik zet hier net nog eens m'n vaste pc op en de temperatuursensoren van de fans slaan direct allemaal alarm.
Mijn vriendin kwam al vragen wat er aan de hand was met al dat gepiep.

Blijkbaar was het te koud. Vanaf em nen graad of 3- 4 registreerde stopte het piepen :unsure:

maximvdb

Legacy Member
Toch is nakijken hoor ^

Je kan dat gepiep trouwens uitschakelen in de BIOS

128MB

Legacy Member
Dat ik een TV@nywhere A/D V1.0 heb en geen TV@nywhere A/D V1.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nergens in de wereld vind ik daar het juiste prog voor nog om tv te kijken of ik moet windows media center installeren ...

BlueSkyraider

Legacy Member
128MB zei:
Dat ik een TV@nywhere A/D V1.0 heb en geen TV@nywhere A/D V1.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nergens in de wereld vind ik daar het juiste prog voor nog om tv te kijken of ik moet windows media center installeren ...

VLC?

Ik doe het via VLC. het enigste nadeel is dat je geen mooi lijstje hebt waar je je kanalen kan kiezen. Dus tis altijd met volgende en vorige spelen.
Gelukkig dat er in de vlaanders nog niet teveel posten zijn ^^

@maximvdb: tzijn alarmen van de Aerocool Gatewatch.(hardwarematige fanregelaardinges) Was misschien niet duidelijk :)

128MB

Legacy Member
Dat wordt een wonder om het nog voor topgear klaar te spelen denk ik :p

anders moet ik kijken op een 40cm crt :cry:

Videolan ken ik ma lang nie gebruikt, kgaan da nu proberen

edit

kunde mij da rap uitleggen? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan