Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Wat een wind hier... 4de dag nu dat het stevig doorwaait. Hierdoor hebben ze ook al heel wat vluchten moeten vertragen in de Canarische eilanden.

Nuja donderdag naar Belgie, en blijkbaar geven ze nu ook nog waarschuwingen uit voor redelijk zware regenval:
Lluvias
Precipitación acumulada en una hora : 30 mm
Precipitación acumulada en 12 horas : 100 mm
Ámbito Geográfico Este, sur y oeste, La Orotava y Vilaflor

Achja laten we maar niet hopen op een herhaling van een maand geleden, toen er door een regenbui immense modderstromen zijn veroorzaakt! En op een vlucht zonder problemen uiteraard!

Bosvos

Legacy Member
paar maand geleden een 2dehandse Canoscan 8800f gekocht (omdat die een filmscanner heeft). Bij de specificaties staat dat hij ook 120 film kan scannen, er zit een frame bij voor 120 film, maar ik kan nergens aanduiden dat ik 120 film wil scannen, in de manual staat ook enkel info over 35 mm en dia's.

Soit, ik scan mijn 120 dus via het menu van 35mm, dat lukt allemaal, maar zou toch graag weten of ik iets mis op die manier :(

RBMK

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ge had gewoon uw library moeten sorteren op 'toegevoegd', dan klikken op de eerste file, en shift+click op de laatste file die verwijderd moest worden -> verwijderen :)

Damn man, dat meen je niet? Had ik maar eerder hier komen janken. :p
Waarom staat zoiets niet vermeld bij de knoppencombinaties onder iTunes help en dergelijke? Ik heb nogthans ook heel wat gegoogled en blijkbaar zijn er maar weinig die dit weten. Toch bedankt, ik ga dit niet meer vergeten. Wees gerust. :)

BumbleBee

Legacy Member
Dat is wel eens fijn zo'n weer, al die sneeuw maar voor een dag of 2 zo. Nu begint het echt tegen te steken! K'heb nu vakantie en kan niet trainen... That really sucks.

Joeshoe

Legacy Member
Bosvos zei:
Soit, ik scan mijn 120 dus via het menu van 35mm, dat lukt allemaal, maar zou toch graag weten of ik iets mis op die manier :(

Als het werkt, dan werkt het :p

Marginal0

Legacy Member
lol, op één dag begeeft men oude PC het na het spelen van een spelleke, en men 360 krijgt een half uur derna RROD.

FML... K'zal maar ne sneeuwman gaan maken ofzo zeker?

10 min later krijg ik men post, en blijkt dat ik 2 tickets gewonnen heb van Play belgium van de wedstrijd hier.

WIN!!! Maar ergens hemmek precies ni zoveel goesting meer voor te spelen. :p

Dennoman

Legacy Member
Lol, en wat een succes zal Play Belgium worden voor iemand die al een halve reet van games kent :unsure:

Pol86

Legacy Member
Ik ga als "in-juni-afgestudeerde-bediende" naar de RVA om mijn geld voor collectieve sluiting van de onderneming voor de verlofperiode Juli/augustus te gaan halen en zeggen die klootzakken dat ik hier geen recht meer op heb omdat ik zogezegd te laat met mijn papieren binnenkom.
Vertel bovendien dat ik geen tijd had omdat ik moet werken wanneer zij open zijn en zij vinden dat dit niet telt als reden.

Had mij misschien beter voorgedaan als asielzoeker of frauderende werkloze.

Muscleduck

Legacy Member
Pol86 zei:
Ik ga als "in-juni-afgestudeerde-bediende" naar de RVA om mijn geld voor collectieve sluiting van de onderneming voor de verlofperiode Juli/augustus te gaan halen en zeggen die klootzakken dat ik hier geen recht meer op heb omdat ik zogezegd te laat met mijn papieren binnenkom.
Vertel bovendien dat ik geen tijd had omdat ik moet werken wanneer zij open zijn en zij vinden dat dit niet telt als reden.

Had mij misschien beter voorgedaan als asielzoeker of frauderende werkloze.
Frustrerend, zo heb ik nog dopgeld mislopen... ge hebt maar 2 maanden om uw brieven binnen te steken bij de vakbond, ma die zijn echt bijna nooit open... gister stond ik weer voor een gesloten deur :s

Pol86

Legacy Member
Muscleduck zei:
Frustrerend, zo heb ik nog dopgeld mislopen... ge hebt maar 2 maanden om uw brieven binnen te steken bij de vakbond, ma die zijn echt bijna nooit open... gister stond ik weer voor een gesloten deur :s

Het feit dat ik mijn geld niet kreeg kan ik ergens nog mee leven. Hetgeen waar ik niet mee kan leven is dat ik de indruk heb dat mensen die werken en belastingen betalen maar geen tijd hebben hierdoor gestraft worden.

sw1ss

Legacy Member
Mijn thesis die een beetje in de soep aan het lopen is.
Mijn praktijkonderzoek is nog niet af, maar het secretariaat wil vandaag wel al mijn samenvatting hebben :'-).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan