Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mojo jojo

Legacy Member
oh m'n ergernis btw, ging normaal vanochtend vertrekken naar londen, gisteren nog gebelt én naar het reisbureau geweest om zekere te zijn dat het nog door ging, beide keren zeiden ze lichtelijk geïrriteerd dat er geen probleem is en dat het 100% zeker door gaat. Vanochtend 20 voor 6 moesten we daar zijn voor de bus, om 5 uur moeten opstaan, 3 uurtjes geslapen, daar een uur in de koude gestaan, 6.40 komt er daar ne gast af en zegt dat het niet doorgaat en vertrekt weer... pisses me off like hell, en ik ben al zowieso al nie goe gezind 6 uur 's morgens.

Bram

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kom kom, ze zien kinderen graag ze zouden die nooit misbruiken

Da heb ik ook begrepen. Maar hebt ge al eens gekeken naar sommige topics op da forum?

Ik ben zeker geen moraalridder, maar sommige dingen gaan der daar toch over... Der zijn der die openlijk sekstoerisme in Azië promoten...

Tha_nOn

Legacy Member
Bram zei:
Da heb ik ook begrepen. Maar hebt ge al eens gekeken naar sommige topics op da forum?

Ik ben zeker geen moraalridder, maar sommige dingen gaan der daar toch over... Der zijn der die openlijk sekstoerisme in Azië promoten...

ach kom, moet ik het echt uittypen?

Tha_nOn

Legacy Member
Bram zei:
Please do, ik ben wel eens benieuwd hoe ge die mannen gaat goed praten.

duidelijk de slimsten thuis


herlees:
kom kom, ze zien kinderen graag ze zouden die nooit misbruiken

en hou daarbij in gedachten dat dat van ne normaal intelligente mens komt (die geen lid is van marijn, maar ik denk dat dat mutueel exclusief is)

maw het gevoel dat die zin uitdrukt is: :ironic:


persoonlijk vind ik zo ne smiley het hele gegeven van ironie verpesten dus laat ik dat er altijd af

Bram

Legacy Member
Ik ken u niet, ik ken uw andere posts niet en als ik uw zin las zonder smilies, heb ik de ironie ook niet gezien.

Fijn voor jou dat u dat blijkbaar het recht geeft om dan wa uit de hoogte te doen en maar al wa te lachen met mij...


:ironic:

waffel

Legacy Member
Bram zei:
Da MARTIJN forum dat gelinkt staat in de glimlach thread. Zieke shit :s

Idd. Ziek ziek ziek. Ik wil het wel reporten, maar kheb geen zin om door ne hele zever te gaan?

Tha_nOn

Legacy Member
als sveltessword zat ge hier toch al een tijdje

en ik ben compleet onbekend voor u *pff*

das pas een ergernis van vandaag!

mijn 2de reply was imo wel verhelderend genoeg, maar goed tspijt me, zal me int vervolg bedienen van smileys
(want ik heb ook helemaal niet de bedoeling uit de hoogte te doen, maar ik probeer mijn smileys te limiteren gezien ik daar vroeger ook commentaar op kreeg, tis ook nooit goed)


edit: trouwens bram, ik heb het even nagekeken om te zien of ik me niet vergistte ^^, ik heb hier wel degelijk pm's van u zitten(van 2006) dus ge kent mij/mijn posts wel (zelfs van zwammeuh)

freakykiller

Legacy Member
Tha_nOn zei:
als sveltessword zat ge hier toch al een tijdje

en ik ben compleet onbekend voor u *pff*

das pas een ergernis van vandaag!

mijn 2de reply was imo wel verhelderend genoeg, maar goed tspijt me, zal me int vervolg bedienen van smileys
(want ik heb ook helemaal niet de bedoeling uit de hoogte te doen, maar ik probeer mijn smileys te limiteren gezien ik daar vroeger ook commentaar op kreeg, tis ook nooit goed)

Maar gezijt altijd welkom op dees thread :) !

Bubba

Legacy Member
Bram zei:
Ik ken u niet, ik ken uw andere posts niet en als ik uw zin las zonder smilies, heb ik de ironie ook niet gezien.

Fijn voor jou dat u dat blijkbaar het recht geeft om dan wa uit de hoogte te doen en maar al wa te lachen met mij...


:ironic:

Lol, begrijpend lezen is natuurlijk moeilijk. ;)

Bram

Legacy Member
Jaja, kheb al door dak in de fout zat :p

Allemaal even goede vriendjes. :woohoo:



(kzal der voor de zekerheid maar wa smilies bij poefen, om te laten merken dak niemer op m'n tenen ben getrapt) :unsure:

Selderijstok

Legacy Member
Weet iemand hoe ik hier de background kan blokkeren met adthwart in chrome?

:sop:

cram

Legacy Member
3 uur obscure the aftermath op psp gespeeld (gekocht via psp store)
blijkt dat ding niet te saven.Er is geen save funkte en het save ook niet automatisch.
3 uur verniet puzzels opgelost.

ng

Legacy Member
Selderijstok zei:
Weet iemand hoe ik hier de background kan blokkeren met adthwart in chrome?

:sop:

Goede vraag, heb er al op gezocht maar ge kunt die blijkbaar niet selecteren.

Roald

Legacy Member
Wijsbegeerte. Dat vak heeft totaal geen nut in mijn richting en toch krijg ik het :wtf: Daarnaast merk ik nu wel op dat al die filosofen zo maar zeiden:"Ik denk ...". Waarop de andere reageerde:"Ja maar, volgens mij is het zo!". Zo kan iedereen wel dingen beweren :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan