Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EazY

Legacy Member
Torche zei:
Ben er gisteren achter gekomen dat de gesteenten die ik voor mijn thesis moet onderzoeken zwaar asbesthoudend zijn, en ik heb ze gewoon zitten vermalen zonder mondmasker en andere beschermmiddelen terwijl ik het stof als het ware omhoog zag vliegen.

:niceone:

asbestfonds much?

a143290

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Mijn eten voor deze middag stond op het vuur: spaghetti.
Ik ga voor de zoveelste keer eens gaan roeren, zit mijn kat gewoon op het vuur uit de pan te likken. :angry:

:rofl:

Morrissey

Legacy Member
Al die comebacks tegenwoordig. Kim Clijsters, Justine Henin en nu Schumacher.

Dennoman

Legacy Member
Fireflies zei:
Al die comebacks tegenwoordig. Kim Clijsters, Justine Henin en nu Schumacher.
²

Aandachtshoeren. Ofwel stopt ge, ofwel niet. Hénin kon ik tenminste nog begrijpen, die had serieuze privéproblemen en was het tennissen echt kotsbeu.

cram

Legacy Member
GaMe® zei:
Pfff, andere jaren heb ik al weken op voorhand kerstkado's gekocht.

Nu heb ik nog 1 dag tijd om voor 4 mensen iets te kopen en ik heb echt totaal geen idee wat!! :/

Dat kopen voor iedereen doen wij al jaren niet meer.
Bij ons trekt ieder een briefje met een naam en voor die persoon word er iets gekocht.

Plutus

Legacy Member
Dennoman zei:
²

Aandachtshoeren. Ofwel stopt ge, ofwel niet. Hénin kon ik tenminste nog begrijpen, die had serieuze privéproblemen en was het tennissen echt kotsbeu.
Je kan het ook anders bekijken: zij stoppen en herbeginnen wanneer ze daar zin in hebben, maar 't is de media die de boel zo gaat opblazen.

AssassiN

Legacy Member
cram zei:
Dat kopen voor iedereen doen wij al jaren niet meer.
Bij ons trekt ieder een briefje met een naam en voor die persoon word er iets gekocht.

Same systeem wordt hier gebruikt. En als we et ni weten dan vragen we gwn van wa moede nu ebben? Dan kunne ze mooi een lijstje opstellen en je kiest daar gwn één van uit.

cram

Legacy Member
AssassiN zei:
Same systeem wordt hier gebruikt. En als we et ni weten dan vragen we gwn van wa moede nu ebben? Dan kunne ze mooi een lijstje opstellen en je kiest daar gwn één van uit.

Van dat lijstje doen we ook,maar we vragen aan iedereen om een lijstje te maken.daar worden dan kopies van gemaakt en aan iedereen gegeven.
Want men mag niet weten wie voor wie iets koopt.Moet verassing blijven.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Dude87 zei:
nja dakantochnie zegt dakket beter nie specificieer, ma kweet nu nie omdat het is omdattie mij wil beschermen voor de flame van de gaia-activisten hier ofdattet nu een subtiele dreiging is dak nie mag omdak anders weer een ban krijg omdak de flame ga uitlokken :unsure:

'k denk allebei :D

Bram

Legacy Member
cram zei:
Van dat lijstje doen we ook,maar we vragen aan iedereen om een lijstje te maken.daar worden dan kopies van gemaakt en aan iedereen gegeven.
Want men mag niet weten wie voor wie iets koopt.Moet verassing blijven.

Idem als hier. Wij lossen het op door dan bv aan broer, zus, ma of pa te vragen van "hé, weet gij wa die graag zou hebben?".

Alleen maggek vandejaar nie mee doen :( Cadeautjes worden uitgedeeld op kerstavond, ma vandejaar zit ik bij m'n vriendin dan. En zij doen nie aan cadeautjes :(

Roald

Legacy Member
Dat er door de feestdagen waarschijnlijk weer vertraging is met de Post en er ook weer vrije dagen dagen zijn, waardoor post nog later komt :sop:

'k Zou willen dat zo'n mensen van openbare diensten altijd op post (mhehe :p) moeten zijn :)

GaMe®

Legacy Member
cram zei:
Dat kopen voor iedereen doen wij al jaren niet meer.
Bij ons trekt ieder een briefje met een naam en voor die persoon word er iets gekocht.

Wij ook. Maar ik koop toch graag iets voor iedereen. Mijn ouders zijn gescheiden, dus kado voor vader en moeder. Dan ook mijn broer natuurlijk en degene die zijn naam ik getrokken heb. Meestal koop ik ook iets voor mijn broer zijn vriendin, cinematickets ofzo..

Yusifer

Legacy Member
Vorige week een game gekocht op play.com (playtrade) en werd verstuurd op woensdag, exact een week geleden, en nog altijd niet aangekomen. :( Vertraging komt waarschijnlijk door de sneeuw, hoop ik althans toch. :(

Karre

Legacy Member
Dat het nu al 6 dagen duurt voor mijn nummer van Proximus naar Mobile Vikings over te zetten :sop:. Wel een goede support van Mobile Vikings gezien ik een mail kreeg waarin stond dat er problemen waren en het daardoor langer duurde dan normaal.

a143290

Legacy Member
cram zei:
Dat kopen voor iedereen doen wij al jaren niet meer.
Bij ons trekt ieder een briefje met een naam en voor die persoon word er iets gekocht.

Yup, hebben wij hier ook ingevoerd ^^

Probleem: vriendin die zo te horen maar cadeau's BLIJFT kopen voor mij :p Pfft, nu voel ik mij schuldig omdat ik maar 1 iets heb he XD

Acra

Legacy Member
Frustratie : Geopereerd aan de rug & geraak niet uit mijn bed. En ik snak naar een sigaretje:(
stomme rookverbod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan