Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Daar moet je toch echt een idioot voor zijn om met je gezicht op tv te komen.Omdat je de lotto gewonnen hebt.
Tof voor hen,maar stom om het bekend te maken.
Videozone

KiPpIe

Legacy Member
*bekend.

Echt intelligent komen die mannen ook niet over. Maar volgens mij had die rechtse best al wat op. :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
reavX zei:
Mja, die gast kan echt van de ene dag op de andere veranderen. Kwas toen 21 met nog geen diploma hoger onderwijs in mijn hand, en die heeft toch een hele tijd ingestaan voor mijn opvoeding ook (met ups en downs, mishandeling en shit) dus ik zag dat toen als een hulplijn.

Nu de laatste tijd begon hij ook op mijn zenuwen te werken met zijn wisselvallig gedrag, maar khad zoiets van "kben toch nog amper thuis dusja ff doorbijten"

We hadden dervoor zo een "ruzie" gehad (hij vroeg iets totaal ongepast en ik reageerde daar boos op, en hij kon dat niet verkroppen) Ik zei dan van: "ksnap nie wrm je nu zo boos doet" en gewoon uitleggen dat wat hij vroeg ongepast was in mijn ogen en toen vloog hij uit en heeft hij mij het huis uitgezet.

Dusja ergens ist zo van good riddance maar tergelijkertijd ook van fuck.

En u echte vader?

tuesadorable

Legacy Member
Dennoman zei:
Voor zover ik het kon volgen is de wrevel er gekomen nadat hij met een wildvreemde vrouw stond te praten voor de ogen van zijn dochter en zij daaruit had opgemaakt dat die vrouw zijn minnares was of iets dergelijks. Vandaar dat ik dus vermeldde dat het verhaal enorm vaag was en dus meer dan waarschijnlijk ter plekke verzonnen. 't Is een spijtige zaak dat ge zo'n dingen hoort, maar ik ga er 's nachts niet slechter van slapen.

Ik lig er wel van wakker. Afgelopen weken op mijn vakantiewerk is er een kerel afgekomen met een verhaal dat zijn lief hem waarschijnlijk had bedrogen... Aan dat lief zit een serieuze vijs los, aan hem denk ik ook wel, maar hij is het gewoon niet waard. Eergisteren heb ik hem nog heeel depressief gezien, gisteren niet. Nu hoop ik eerlijk gezegd dat hij straks langskomt, want ik wil wel weten hoe het gaat.

En stiekem ook nog eens een beetje goed lachen.

u4ea

Legacy Member
ergernis:vroeger kwamk na ergernis topic om is goe te lache,nu begin ik hier droevig te worden :(

Bad Religion

Legacy Member
collega op de bureau die vandaag naar de dokter is geweest, want ze voelde zich grieperig ... bloed getrokken en morgen weten we of ze de "mexicaanse griep" heeft.

ze zit nu thuis, en ik kan morgen helemaal alleen de administratie doen terwijl de andere op vakantie / ziek zijn

:unsure:

Karre

Legacy Member
Er mankeert echt iets met mij. Ik heb me nochtans uitgeslapen en ik ben nu al na 9 uur enorm moe.

Jonathan

Legacy Member
Careless zei:
Er mankeert echt iets met mij. Ik heb me nochtans uitgeslapen en ik ben nu al na 9 uur enorm moe.

Nog zo iemand. Ik slaap zo'n 12 uur elke dag, met minder slaap benk precies constant moe :/

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Misschien slaap je met 12 uur teveel. Ik probeer toch maximum 8 uur en ik voel mij kiplekker.

Karre

Legacy Member
Ik slaap er gemiddeld tussen de 8 à 10 uur. Wat mij overigens redelijk normaal lijkt en ik slaap gewoon tot ik dus uitgeslapen ben. Misschien dat ik gewoon ziek aan het worden ben. Ik had ook al geen eetlust gisteren en vandaag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan