Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Tussen 7 en 8 uur is het ideale. Vroeger sliep ik ook lang, maar stond altijd op met hoofdpijn. Ik dacht dus dat ik te weinig sliep, en nam er nog een paar uren bij maar de pijn bleef. Nu ik het aantal uren laten verminderen heb gaat het toch al veel beter. Je moet durven experimenteren.

stupid_noob

Legacy Member
ik slaap voorlopig van 5.30 tot 12.30 en nu kom ik goed de dag door :f

BumbleBee

Legacy Member
:( Was aan joggen en er liep een gezin ******** voor me, je weet wel mama, papa en een heel nest kinderen, die het hele pad blokkeerden.
Ik zei heel vriendelijk pardor zodat ik er voorbij kon, dat hebben ze dan maar na een hele ruttemetut in hun taaltje gedaan.

fcberke

Legacy Member
kwas vanplan een leuk ijsje:drool: te maken met vanilleijs, slagroom , chocoladesaus , kleine gekleurde bollekes en muizestront maar mijn ma was de slagroom vergete geen ijsje dus:doh:

Jonathan

Legacy Member
Nu op één over steekpartijen bij jongeren, de kwetsende waarheid. Nee, de jeugd van tegenwoordig is gewoon een uitdrukking die men in elke generatie gebruikt, er is niks mis met de jeugd van vandaag ...

redmoon

Legacy Member
fcberke zei:
kwas vanplan een leuk ijsje:drool: te maken met vanilleijs, slagroom , chocoladesaus , kleine gekleurde bollekes en muizestront maar mijn ma was de slagroom vergete geen ijsje dus:doh:

leeft gij alleen maar op ijs ofwa ? ps. ik ben Sky.Be op CSS :p

BumbleBee

Legacy Member
fcberke zei:
kwas vanplan een leuk ijsje:drool: te maken met vanilleijs, slagroom , chocoladesaus , kleine gekleurde bollekes en muizestront maar mijn ma was de slagroom vergete geen ijsje dus:doh:

:D En dat kon niet zonder die slagroom?
Hmmm ! 'Gekleurde bollekes' :drool:

Doggiedog

Legacy Member
fcberke zei:
kwas vanplan een leuk ijsje:drool: te maken met vanilleijs, slagroom , chocoladesaus , kleine gekleurde bollekes en muizestront maar mijn ma was de slagroom vergete geen ijsje dus:doh:
maak dat ijsje maar en geef het aan mij! :applause:

[LRRP]

Legacy Member
BumbleBee zei:
Is niet omdat je paarden hebt dat je rijk bent.
Als ik zie wat mijn baas zijn paarden kosten aan eten etc...


Bad Religion zei:
collega op de bureau die vandaag naar de dokter is geweest, want ze voelde zich grieperig ... bloed getrokken en morgen weten we of ze de "mexicaanse griep" heeft.

ze zit nu thuis, en ik kan morgen helemaal alleen de administratie doen terwijl de andere op vakantie / ziek zijn

:unsure:
Dat is op mijn werk ook ze. We werken met 8 man ''vanachter''. 1 is ''ziek'' en 1 is op verlof. Dat ik combinatie met veel werk :niceone:

u4ea

Legacy Member
ik word altijd kwaad als iemand zegt dat een iPod geen mp3 is maar 'iets anders'.:unsure:

paarsbloed

Legacy Member
wim_gunner zei:
ik word altijd kwaad als iemand zegt dat een iPod geen mp3 is maar 'iets anders'.:unsure:

²
Eveneens dat ne Macbook gene laptop is, maar 'iets anders'

fcberke

Legacy Member
Doggiedog zei:
maak dat ijsje maar en geef het aan mij! :applause:

kzal u het recept geve is da ook goed?
-4 bolle vanilleijs
-slagroom
-moeders! chocoladesaus
-kleine gekleurde bollekes
-en hagelslag(muizestront)
doe da allemaal in een bootje en smulle maar
PS: helpt u mikke in CSS vraag redmoon maar

Dennoman

Legacy Member
Defecte waar aankrijgen en dan van oplichterij beschuldigd worden omdat ik een oplossing voor dat probleem wil zien :s

KiPpIe

Legacy Member
wim_gunner zei:
ik word altijd kwaad als iemand zegt dat een iPod geen mp3 is maar 'iets anders'.:unsure:

Ik word altijd kwaad als iemand het woord mp3 gebruikt voor een mp3-speler.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan