wtf?hax!kthxbye
Legacy Member
Tussen 7 en 8 uur is het ideale. Vroeger sliep ik ook lang, maar stond altijd op met hoofdpijn. Ik dacht dus dat ik te weinig sliep, en nam er nog een paar uren bij maar de pijn bleef. Nu ik het aantal uren laten verminderen heb gaat het toch al veel beter. Je moet durven experimenteren.
Was aan joggen en er liep een gezin ******** voor me, je weet wel mama, papa en een heel nest kinderen, die het hele pad blokkeerden.
te maken met vanilleijs, slagroom , chocoladesaus , kleine gekleurde bollekes en muizestront maar mijn ma was de slagroom vergete geen ijsje dus:doh:
En dat kon niet zonder die slagroom?
en moest ijs ete ne hobbie zijn was het mijn favo hobbie