Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
reavX zei:
Nope, geen drugs of whatever als je dat denkt.

Het zit zo:

Mijn ma is 3 jaar geleden overleden, die was al iets van een 16 jaar samen met een kerel (niet getrouwd, ook niet officieel samenwonend) en die heeft mij dan maar op zijn naam gepakt (mijn voogd geworden) omdat ik verder geen familie meer heb. Nu die kerel is nogal labiel (psycisch niet in orde)
Om een lang verhaal kort te maken die heeft me gewoon buitengesmeten omdat hij het niet meer kon verkroppen dak daar ook woonde, terwijl hij niets van last had van ik, kzat meer op kot en bij mijn vriendin dan wat anders. En als ik thuis was zat ik op men kamer. Ik moet nu wel 3 jaar studeren normaal, kans zit er in dat ik dat ga mogen stoppen.

Dusja.

En die kerel kan da zomaar maken? :eek:
Had gij geen inspraak op het feit dat hij uw voogd werd, of waarde daarvoor nog te jong?

Proim

Legacy Member
Shellshock zei:
Hoe kunt ge daar zo lang zitten? Bij mij is dat hoop en al 25 minuten inclusief haar wassen en wachttijd.
²
Net geweest, hij was nochtans met nog 2 andere ook bezig.

Karre

Legacy Member
reavX zei:
Nope, geen drugs of whatever als je dat denkt.

Het zit zo:

Mijn ma is 3 jaar geleden overleden, die was al iets van een 16 jaar samen met een kerel (niet getrouwd, ook niet officieel samenwonend) en die heeft mij dan maar op zijn naam gepakt (mijn voogd geworden) omdat ik verder geen familie meer heb. Nu die kerel is nogal labiel (psycisch niet in orde)
Om een lang verhaal kort te maken die heeft me gewoon buitengesmeten omdat hij het niet meer kon verkroppen dak daar ook woonde, terwijl hij niets van last had van ik, kzat meer op kot en bij mijn vriendin dan wat anders. En als ik thuis was zat ik op men kamer. Ik moet nu wel 3 jaar studeren normaal, kans zit er in dat ik dat ga mogen stoppen.

Dusja.

Het is hier een echte apenland. Diegenen die dan financiële steun echt nodig hebben en verdienen krijgen het niet en dan zijn er tal van profiteurs te vinden. Hopelijk vind je toch een oplossing want je studies moeten laten verkleint uw toekomst al toch iets of wat.

syndrom

Legacy Member
BaBsie zei:
En die kerel kan da zomaar maken? :eek:
Had gij geen inspraak op het feit dat hij uw voogd werd, of waarde daarvoor nog te jong?

Mja, die gast kan echt van de ene dag op de andere veranderen. Kwas toen 21 met nog geen diploma hoger onderwijs in mijn hand, en die heeft toch een hele tijd ingestaan voor mijn opvoeding ook (met ups en downs, mishandeling en shit) dus ik zag dat toen als een hulplijn.

Nu de laatste tijd begon hij ook op mijn zenuwen te werken met zijn wisselvallig gedrag, maar khad zoiets van "kben toch nog amper thuis dusja ff doorbijten"

We hadden dervoor zo een "ruzie" gehad (hij vroeg iets totaal ongepast en ik reageerde daar boos op, en hij kon dat niet verkroppen) Ik zei dan van: "ksnap nie wrm je nu zo boos doet" en gewoon uitleggen dat wat hij vroeg ongepast was in mijn ogen en toen vloog hij uit en heeft hij mij het huis uitgezet.

Dusja ergens ist zo van good riddance maar tergelijkertijd ook van fuck.

redmoon

Legacy Member
is er geen andere manier om u studies te laten financieren mn pa heeft zo een iets opgericht die studenten die hoger onderwijs willen doen maar daar geen geld voor hebben te steunen :)

cram

Legacy Member
@reavX heb jij echt geen familie meer?Of wil jij er niets meer mee te maken hebben?.
En iemand zomaar uit het huis zetten kan zomaar niet.
Waar slaap je nu?En heb je nog persoonlijke dingen op je kamer liggen.
En ik snap niet waarom het ocmw je niet wil helpen???? Iedereen heeft recht op hulp.

KiPpIe

Legacy Member
Ik denk dat we hiervoor beter is naar Arifiëne of JPV gaan, die zullen dat allemaal wel kunnen uitleggen. :p

syndrom

Legacy Member
cram zei:
@reavX heb jij echt geen familie meer?Of wil jij er niets meer mee te maken hebben?.
En iemand zomaar uit het huis zetten kan zomaar niet.
Waar slaap je nu?En heb je nog persoonlijke dingen op je kamer liggen.
En ik snap niet waarom het ocmw je niet wil helpen???? Iedereen heeft recht op hulp.

Kheb nog een halfbroer en halfzus, maar die heb ik al sinds men 3 jaar niet meer gezien dusja, voor mij is dat geen famillie meer.

Ik verblijf nu bij mijn vriendin en haar ouders (fyi al een relatie van 2 jaar 8 maand, dus geen kalverliefde meer :p ) mijn dingen dat ik echt nog wou hebben zijn verhuisd naar hier, kmag hier ook mijn adres zetten.

Reden wrm ocmw me niet wil helpen, is omdat ik al 23 ben en al Twee keer een opleiding gedaan heb (verpleegkunde en orthopedagogie, maar dat was niets voor ik)

Verder kan het miss niet dat hij mij zomaar uit het huis zet, maar ik heb eigenlijk totaal geen zin om daar tegen in te gaan, het is voor mij ook een pak van mijn schouders maar die is nu wel vervangen door een andere last natuurlijk.

cram

Legacy Member
reavX zei:
We hadden dervoor zo een "ruzie" gehad (hij vroeg iets totaal ongepast en ik reageerde daar boos op, en hij kon dat niet verkroppen) Ik zei dan van: "ksnap nie wrm je nu zo boos doet" en gewoon uitleggen dat wat hij vroeg ongepast was in mijn ogen en toen vloog hij uit en heeft hij mij het huis uitgezet.

Toch geen sexuëele dingen????

Dennoman

Legacy Member
Pff, al die miserie in de wereld :( laatst kwam ik in Aarschot met een maat die graag eens in de kerk binnen wou om naar de beelden te kijken enzo (groot fan van kunst en architectuur). Wij staan daar aan de deur te luisteren of er misschien een mis bezig was ('t was zaterdag, dus kan eventueel) en toen zagen we net wat mensen buitenkomen. Wij terug naar het portaal en we zien een man buitenstaan. Zag er wat sjofel uit in zijn gehuurd kostuum met zijn sigaartje, duidelijk een alcoholicus die zichzelf snel wat heeft afgestoft. Hij vraagt ons of de mis al gedaan is, waarop wij zeiden dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren aangezien er al mensen naar buiten kwamen.

Toen begon die tegen ons een heel verhaal af te steken dat het de trouw van zijn dochter was waarmee hij in onmin was gekomen enzo, hing een heel warrig en onsamenhangend verhaaltje op waar wij alleen maar naar konden luisteren en instemmend knikken. Hopelijk hebben we de arme man een hart onder de riem kunnen steken en komt het nog goed met zijn dochter. We hebben het gelukkige koppeltje achteraf nog over straat zien lopen en ze leek toch blij en opgewekt, dus zijn aanwezigheid kon blijkbaar de pret niet drukken.

Zatte pé, waar ge ook zijt, sterkte jong :(

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Dennoman zei:
Pff, al die miserie in de wereld :( laatst kwam ik in Aarschot met een maat die graag eens in de kerk binnen wou om naar de beelden te kijken enzo (groot fan van kunst en architectuur). Wij staan daar aan de deur te luisteren of er misschien een mis bezig was ('t was zaterdag, dus kan eventueel) en toen zagen we net wat mensen buitenkomen. Wij terug naar het portaal en we zien een man buitenstaan. Zag er wat sjofel uit in zijn gehuurd kostuum met zijn sigaartje, duidelijk een alcoholicus die zichzelf snel wat heeft afgestoft. Hij vraagt ons of de mis al gedaan is, waarop wij zeiden dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren aangezien er al mensen naar buiten kwamen.

Toen begon die tegen ons een heel verhaal af te steken dat het de trouw van zijn dochter was waarmee hij in onmin was gekomen enzo, hing een heel warrig en onsamenhangend verhaaltje op waar wij alleen maar naar konden luisteren en instemmend knikken. Hopelijk hebben we de arme man een hart onder de riem kunnen steken en komt het nog goed met zijn dochter. We hebben het gelukkige koppeltje achteraf nog over straat zien lopen en ze leek toch blij en opgewekt, dus zijn aanwezigheid kon blijkbaar de pret niet drukken.

Zatte pé, waar ge ook zijt, sterkte jong :(

was het dude87? :unsure:

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Pff, al die miserie in de wereld :( laatst kwam ik in Aarschot met een maat die graag eens in de kerk binnen wou om naar de beelden te kijken enzo (groot fan van kunst en architectuur). Wij staan daar aan de deur te luisteren of er misschien een mis bezig was ('t was zaterdag, dus kan eventueel) en toen zagen we net wat mensen buitenkomen. Wij terug naar het portaal en we zien een man buitenstaan. Zag er wat sjofel uit in zijn gehuurd kostuum met zijn sigaartje, duidelijk een alcoholicus die zichzelf snel wat heeft afgestoft. Hij vraagt ons of de mis al gedaan is, waarop wij zeiden dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren aangezien er al mensen naar buiten kwamen.

Toen begon die tegen ons een heel verhaal af te steken dat het de trouw van zijn dochter was waarmee hij in onmin was gekomen enzo, hing een heel warrig en onsamenhangend verhaaltje op waar wij alleen maar naar konden luisteren en instemmend knikken. Hopelijk hebben we de arme man een hart onder de riem kunnen steken en komt het nog goed met zijn dochter. We hebben het gelukkige koppeltje achteraf nog over straat zien lopen en ze leek toch blij en opgewekt, dus zijn aanwezigheid kon blijkbaar de pret niet drukken.

Zatte pé, waar ge ook zijt, sterkte jong :(

Echt erg als je dat hoort. Heel uw dag was dan toch ook wel omzeep zeker?

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Echt erg als je dat hoort. Heel uw dag was dan toch ook wel omzeep zeker?
Bwoah, nee. Ge moet u leren distantiëren van dat soort dingen, wie weet wat voor een ontieglijke klootzak is die kerel als hij zat is en wat heeft hij zijn dochter aangedaan waardoor hij terecht niet welkom zou zijn op de plechtigheid? Ge moet daar ook rekening mee houden natuurlijk, de mensheid is in principe al hopeloos.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Dennoman zei:
Bwoah, nee. Ge moet u leren distantiëren van dat soort dingen, wie weet wat voor een ontieglijke klootzak is die kerel als hij zat is en wat heeft hij zijn dochter aangedaan waardoor hij terecht niet welkom zou zijn op de plechtigheid? Ge moet daar ook rekening mee houden natuurlijk, de mensheid is in principe al hopeloos.

True, der gaat sowieso een reden voor zijn dat die vent niet mag komen. Wrs zen alcoholgebruik :p

Dennoman

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
True, der gaat sowieso een reden voor zijn dat die vent niet mag komen. Wrs zen alcoholgebruik :p
Voor zover ik het kon volgen is de wrevel er gekomen nadat hij met een wildvreemde vrouw stond te praten voor de ogen van zijn dochter en zij daaruit had opgemaakt dat die vrouw zijn minnares was of iets dergelijks. Vandaar dat ik dus vermeldde dat het verhaal enorm vaag was en dus meer dan waarschijnlijk ter plekke verzonnen. 't Is een spijtige zaak dat ge zo'n dingen hoort, maar ik ga er 's nachts niet slechter van slapen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan