Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Mijn ma is weer om ne pony gereden voor m'n zus :sad:

Da zijn er nu al 4!! :s

lammeken

Legacy Member
Mijn gsm is kapot blijkbaar :s
Niemand kan me bereiken : berichten die men stuurt naar mij komen gewoon niet aan :confused:
Terwijl ik vanochtend nog volop berichten kon ontvangen
Zo raar :cry:

Zedd Zorandar

Legacy Member
meer als den helft van de mensen die ik heb uitgenodigd voor verjaardagsdrink die gewoon niks laten weten of ze komen of ni, ben is benieuwd wie er morgen nu gaat zijn...

Hondengans

Legacy Member
Da's altijd immens vervelend als ge iets probeert te regelen, zoveel mensen laten niets fatsoenlijk weten of zijn van "ik zie wel of ik dan kan"..

paarsbloed

Legacy Member
Al 4 dagen na elkaar dat ik ze me vragen om mee te gaan 's avonds, terwijl ik gewoon niet kan. Aleja, wel kunnen want ik heb tijd genoeg, maar mijn laatste trein uit aalst naar hier is om 22 uur. En ouders zitten al in Frankrijk.
Steekt tegen om elke keer neen te moeten zeggen.

boozeke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Al 4 dagen na elkaar dat ik ze me vragen om mee te gaan 's avonds, terwijl ik gewoon niet kan. Aleja, wel kunnen want ik heb tijd genoeg, maar mijn laatste trein uit aalst naar hier is om 22 uur. En ouders zitten al in Frankrijk.
Steekt tegen om elke keer neen te moeten zeggen.
nachtje doordoen geen optie?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
meer als den helft van de mensen die ik heb uitgenodigd voor verjaardagsdrink die gewoon niks laten weten of ze komen of ni, ben is benieuwd wie er morgen nu gaat zijn...

komt ervan als je de dag op voorhand vraagt? (dat haal ik toch uit je post..?)

Jayvie

Legacy Member
Pff morgen naar een verjaardagsfeestje van een of andere eikel.

Maar heb hem nog niet laten weten of ik kom of niet, denk dat ik maar gewoon thuisblijf :evil:

paarsbloed

Legacy Member
[TFL]Boozy;11895120 zei:
nachtje doordoen geen optie?

Das een optie, maar als de rest blijft tot een uur of 2 gaat dat ook niet hé.

En ik heb ook geen zin om elke keer te moeten weg gaan tot 5 uur.

Mienod

Legacy Member
paarsbloed zei:
Das een optie, maar als de rest blijft tot een uur of 2 gaat dat ook niet hé.

En ik heb ook geen zin om elke keer te moeten weg gaan tot 5 uur.

Blijf bij iemand slapen. Probleem opgelost.

gizmo666

Legacy Member
fora die uw account zomaar verwijderen omdat ge te lang wegblijft:doh:

en debielen in css die constant zitten te teamkillen:angry: tis te zien dat het vakantie is. ze zouden internet volledig moeten verbieden voor minderjarigen:angry::doh:

GuntherDW

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Mijn gsm is kapot blijkbaar :s
Niemand kan me bereiken : berichten die men stuurt naar mij komen gewoon niet aan :confused:
Terwijl ik vanochtend nog volop berichten kon ontvangen
Zo raar :cry:

wa voor een GSM hebde mss? er zijn sommige GSM's die kwetsbaar zijn aan een aanval dewelke hetgeen gij beschrijft als gevolg heeft.
Alhoewel het al even geleden is, en de telco's zeiden dat ze het gingen "beveiligen" tegen dit soort aanvallen heb ik er sindsien niets meer van gehoord, dus dunno :p

redmoon

Legacy Member
kheb een griep :(
en ik ga over paar dagen op vakantie dus kweet nie of dat ik ga mee gaan :S

Drien

Legacy Member
Pekingeend zei:
Kim Hoefkens op Netlog

1e kind op haar 13 jaar, 't 2e kind toch wel als ze al de volle 15 jaar was
Waar gaat da toch naartoe? :doh:

En volgens mij is het eerste kind nog van een andere vent.. :confused: Eerst staat daar geboorte, daarna samen met en daarna terug geboorte
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan