Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nachtje doordoen geen optie?paarsbloed zei:Al 4 dagen na elkaar dat ik ze me vragen om mee te gaan 's avonds, terwijl ik gewoon niet kan. Aleja, wel kunnen want ik heb tijd genoeg, maar mijn laatste trein uit aalst naar hier is om 22 uur. En ouders zitten al in Frankrijk.
Steekt tegen om elke keer neen te moeten zeggen.
Zedd Zorandar zei:meer als den helft van de mensen die ik heb uitgenodigd voor verjaardagsdrink die gewoon niks laten weten of ze komen of ni, ben is benieuwd wie er morgen nu gaat zijn...
[TFL]Boozy;11895120 zei:nachtje doordoen geen optie?
Alé dan zijde toch geen sukkelaars thuis, mijn baas heeft er 14jessed zei:Mijn ma is weer om ne pony gereden voor m'n zusad:
Da zijn er nu al 4!!![]()

paarsbloed zei:Das een optie, maar als de rest blijft tot een uur of 2 gaat dat ook niet hé.
En ik heb ook geen zin om elke keer te moeten weg gaan tot 5 uur.
Pekingeend zei:Kim Hoefkens op Netlog
1e kind op haar 13 jaar, 't 2e kind toch wel als ze al de volle 15 jaar was
Waar gaat da toch naartoe? :doh:

massey-ferguson zei:Mijn gsm is kapot blijkbaar
Niemand kan me bereiken : berichten die men stuurt naar mij komen gewoon niet aan
Terwijl ik vanochtend nog volop berichten kon ontvangen
Zo raar![]()

Pekingeend zei:Kim Hoefkens op Netlog
1e kind op haar 13 jaar, 't 2e kind toch wel als ze al de volle 15 jaar was
Waar gaat da toch naartoe? :doh:

[LRRP];11895238 zei:Alé dan zijde toch geen sukkelaars thuis, mijn baas heeft er 14![]()
Pekingeend zei:Kim Hoefkens op Netlog
1e kind op haar 13 jaar, 't 2e kind toch wel als ze al de volle 15 jaar was
Waar gaat da toch naartoe? :doh:
Eerst staat daar geboorte, daarna samen met en daarna terug geboorte