McBr@in
Legacy Member
Berd zei:Vandaag een dag verlof dus wou ik de tweede slaapkamer eens onder handen nemen (nog steeds restanten van verhuis enzo).
En wéér kom ik uit bij dat verschrikkelijk kitscherig ding dat m'n vriendin ooit (pakweg 5 jaar geleden) gekregen heeft van een vriendin toen we gingen samenwonen (ander appartement, dus het ding heeft al een verhuis meegemaakt). Ge weet wel, zo'n mini binnenhuisfontijntje met plastic bamboe en kikkers.Ik moet er al van pissen nog voor er water in zit. Om nog maar te zwijgen van de viezigheid die er in groeit als ge er ooit water in zou doen.
Het is dus nooit gebruikt en ik heb haar al verschillende keren gevraagd wat haar plan er precies mee is. Ze wil het niet gebruiken, maar ze kan het niet over haar hart krijgen om het weg te gooien :ironic:
Bij deze staat het dus weer op haar hoofdkussen![]()
Oei zoetje, Ik verschoof hier op kamer een doos en ik hoorde iets vallen.
Nu was dat toch uw kikkerfonteintje niet...

Ik moet er al van pissen nog voor er water in zit. Om nog maar te zwijgen van de viezigheid die er in groeit als ge er ooit water in zou doen.



