Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McBr@in

Legacy Member
Berd zei:
Vandaag een dag verlof dus wou ik de tweede slaapkamer eens onder handen nemen (nog steeds restanten van verhuis enzo).

En wéér kom ik uit bij dat verschrikkelijk kitscherig ding dat m'n vriendin ooit (pakweg 5 jaar geleden) gekregen heeft van een vriendin toen we gingen samenwonen (ander appartement, dus het ding heeft al een verhuis meegemaakt). Ge weet wel, zo'n mini binnenhuisfontijntje met plastic bamboe en kikkers. :sop: Ik moet er al van pissen nog voor er water in zit. Om nog maar te zwijgen van de viezigheid die er in groeit als ge er ooit water in zou doen.

Het is dus nooit gebruikt en ik heb haar al verschillende keren gevraagd wat haar plan er precies mee is. Ze wil het niet gebruiken, maar ze kan het niet over haar hart krijgen om het weg te gooien :ironic:
Bij deze staat het dus weer op haar hoofdkussen :p

Oei zoetje, Ik verschoof hier op kamer een doos en ik hoorde iets vallen.
Nu was dat toch uw kikkerfonteintje niet... :hug:

Drien

Legacy Member
Doom Dragon zei:
hier zijn er 4 warme bakkers :p

en dan nog 3 in dezelfde straat (liggen 300m van elkaar).

bij de ene haal je boord, bij de andere de taarten, ...

Ons dorp is onderverdeeld in 3 parochies:
waar ik woon zijn er 3 bakkers (inclusief wij) op 500m
in het tweede gedeelte zijn er 2 bakkers ( 1km tussen)
en in het 3de gedeelte is er 1 bakker.

Dat zijn dus 6 bakkers voor 10 000 man !

Berd

Legacy Member
McBr@inless zei:
Oei zoetje, Ik verschoof hier op kamer een doos en ik hoorde iets vallen.
Nu was dat toch uw kikkerfonteintje niet... :hug:

Uhu waarschijnlijk hoopt ze zelfs dat zoiets gebeurt, dan hoeft zij zich niet "schuldig" te voelen. Maar ik confronteer haar er liever mee :evil: :$

mandarijn

Legacy Member
dreet'n zei:
Kzoek een nr, het is te bekend en gemakkelijk te raden om het in het music forum te posten vind ik. Het nr. is opgenomen in de achtertuin van de playboy mansion. Het liedje is in het genre van sum41-achtige groepen.

Weet iemand de titel?

Zebrahead - playmate of the year

gizmo666

Legacy Member
Drien zei:
Ons dorp is onderverdeeld in 3 parochies:
waar ik woon zijn er 3 bakkers (inclusief wij) op 500m
in het tweede gedeelte zijn er 2 bakkers ( 1km tussen)
en in het 3de gedeelte is er 1 bakker.

Dat zijn dus 6 bakkers voor 10 000 man !

hmmm dat klinkt precies zoals duffel:unsure:

Proim

Legacy Member
We zitten hier precies met een vliegenplaag in huis :/
De plaats waar ze uitkomen is precies niet te vinden.

Berd

Legacy Member
Proim zei:
We zitten hier precies met een vliegenplaag in huis :/
De plaats waar ze uitkomen is precies niet te vinden.

Hier is't ook verschrikkelijk; een paar seconden de deur/raam open laten staan en 't zit terug vol :sop:. Ge hebt zelfs den tijd ni om vliegenraam in te zetten of ze vliegen achter uwe rug al binnen. Bij ons komen ze wsl van bij dien boer hier tegenover.

ozl

Legacy Member
Stancke zei:
Aaaaaaaaaaaarh, kwil achter schrijfbare DVD's gaan naar de Lidl en blijkbaar verkopen ze dat niet meer? Heb dan maar 400gr kalkoenham gekocht.

Dat zijn ook schijfjes hé :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Water afgeslote tot morge, geen douche kunne nemen, tande ni kunne poetsen, kan nimeer pissen..... wa heb ik wel gedaan vandaag? den afwas, awesome. ik stink :(

Dark Temptation

Legacy Member
moet achter mijn lenzen en ben te tam om buiten te komen, ookal woon ik mss 2 km van het waasland shopping center xD

AssassiN

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Water afgeslote tot morge, geen douche kunne nemen, tande ni kunne poetsen, kan nimeer pissen..... wa heb ik wel gedaan vandaag? den afwas, awesome. ik stink :(

Da word douche nemen in ene zijn tuin onder de sproeiers e :unsure:

Dark Temptation

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Wij wone ni in een buurt met sproeiers :(

int begin van de straat et putteke opendoen en met een of andere sleutel de hoofdkraan opendraaien. en anders de kraan van de pompiers opendraaien, zit altijd druk op. :D

exCite

Legacy Member
Drien zei:
Ons dorp is onderverdeeld in 3 parochies:
waar ik woon zijn er 3 bakkers (inclusief wij) op 500m
in het tweede gedeelte zijn er 2 bakkers ( 1km tussen)
en in het 3de gedeelte is er 1 bakker.

Dat zijn dus 6 bakkers voor 10 000 man !

Da's toch redelek veel? :D
Waar isda? Hier is er maar ene :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan