Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
De eerste maanden ? Haha..
Ma menneke toch, de eerste 10jaar nimmer.
En roddels ? Iemand vroeg of Joy een sigaret moest
en een vriendin van haar antwoordde voor haar ;
'Neen, want die is zwanger.'
Dus roddels, hmm neen ?


:rofl:

Bosvos

Legacy Member
eerder een ergernis van gisteren:
onze bakker is precies niet zo wakker meer.
Pistolets zijn totaal niet vers, koffiekoeken zijn niet meer te vreten en het brood wordt niet meer ter plekke gebakken.

En de enige andere bakker in't dorp is ook al niet veel soeps :(

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
eerder een ergernis van gisteren:
onze bakker is precies niet zo wakker meer.
Pistolets zijn totaal niet vers, koffiekoeken zijn niet meer te vreten en het brood wordt niet meer ter plekke gebakken.

En de enige andere bakker in't dorp is ook al niet veel soeps :(
Yep, de wakkere bakker is aan het uitsterven, hebben ze al enkele jaren geleden gezegd hoor. 't Wordt nu stilaan allemaal industrieel of met brood van gisteren. De pistolets in de wijde omtrek trekken hier ook allemaal op geen kloten, ge zijt precies van die groene schuursponskes met een krokante korst aan 't opeten.

Dan is de bakker op de hoek van mijn straat in Leuven nog een stuk beter en die maken er geen geheim van dat ze industrieel zijn en hun gerief uit één of andere fabriek laten overkomen.

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep, de wakkere bakker is aan het uitsterven, hebben ze al enkele jaren geleden gezegd hoor. 't Wordt nu stilaan allemaal industrieel of met brood van gisteren. De pistolets in de wijde omtrek trekken hier ook allemaal op geen kloten, ge zijt precies van die groene schuursponskes met een krokante korst aan 't opeten.

Dan is de bakker op de hoek van mijn straat in Leuven nog een stuk beter en die maken er geen geheim van dat ze industrieel zijn en hun gerief uit één of andere fabriek laten overkomen.

waar is de tijd dat als ge om 7 uur pistolets ging halen en tegen de avond nog een vrij krokant pistoletke kon eten...
Nu zijn die nog goed genoeg om den auto mee te wassen:sop:

Dennoman

Legacy Member
De beste pistolets kunt ge hier nog gaan halen in de broodafdeling van den Delhaize hier in 't straat. Dat zijn er echt wel goeikes :drool:

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
De beste pistolets kunt ge hier nog gaan halen in de broodafdeling van den Delhaize hier in 't straat. Dat zijn er echt wel goeikes :drool:

ik werk in het weekend in de Delhaize en die dingen zijn hier niet te vreten :D
Vers wel, maar na een paar uurkes is het ook van datte:D

Bubba

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep, de wakkere bakker is aan het uitsterven, hebben ze al enkele jaren geleden gezegd hoor. 't Wordt nu stilaan allemaal industrieel of met brood van gisteren. De pistolets in de wijde omtrek trekken hier ook allemaal op geen kloten, ge zijt precies van die groene schuursponskes met een krokante korst aan 't opeten.

Dan is de bakker op de hoek van mijn straat in Leuven nog een stuk beter en die maken er geen geheim van dat ze industrieel zijn en hun gerief uit één of andere fabriek laten overkomen.

Amai, da ben ik dus nog nooit tegengekomen. :p

Wij halen meestal pistolets uit den automaat bij eender welken bakker hier in de buurt en die zijn altijd perfect zacht enzo. Dagen laten zijn die nog lekker.

Bubba

Legacy Member

Milfhunter

Legacy Member
Weer er soms iemand of een firma wereldwijd bevroren transport aanbied tot aan de deur ? ik kan maar niks vinden

Anoniem04

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep, de wakkere bakker is aan het uitsterven, hebben ze al enkele jaren geleden gezegd hoor. 't Wordt nu stilaan allemaal industrieel of met brood van gisteren. De pistolets in de wijde omtrek trekken hier ook allemaal op geen kloten, ge zijt precies van die groene schuursponskes met een krokante korst aan 't opeten.

Dan is de bakker op de hoek van mijn straat in Leuven nog een stuk beter en die maken er geen geheim van dat ze industrieel zijn en hun gerief uit één of andere fabriek laten overkomen.

Het grappige is dat in ons dorp er nog 5-tal bakkers zijn, inclusief wij :unsure:

Stancke

Legacy Member
Aaaaaaaaaaaarh, kwil achter schrijfbare DVD's gaan naar de Lidl en blijkbaar verkopen ze dat niet meer? Heb dan maar 400gr kalkoenham gekocht.

EternalSilence

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het grappige is dat in ons dorp er nog 5-tal bakkers zijn, inclusief wij :unsure:

hier zijn er 4 warme bakkers :p

en dan nog 3 in dezelfde straat (liggen 300m van elkaar).

bij de ene haal je boord, bij de andere de taarten, ...

Berd

Legacy Member
Vandaag een dag verlof dus wou ik de tweede slaapkamer eens onder handen nemen (nog steeds restanten van verhuis enzo).

En wéér kom ik uit bij dat verschrikkelijk kitscherig ding dat m'n vriendin ooit (pakweg 5 jaar geleden) gekregen heeft van een vriendin toen we gingen samenwonen (ander appartement, dus het ding heeft al een verhuis meegemaakt). Ge weet wel, zo'n mini binnenhuisfontijntje met plastic bamboe en kikkers. :sop: Ik moet er al van pissen nog voor er water in zit. Om nog maar te zwijgen van de viezigheid die er in groeit als ge er ooit water in zou doen.

Het is dus nooit gebruikt en ik heb haar al verschillende keren gevraagd wat haar plan er precies mee is. Ze wil het niet gebruiken, maar ze kan het niet over haar hart krijgen om het weg te gooien :ironic:
Bij deze staat het dus weer op haar hoofdkussen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan