Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
C2W zei:
Er staat dat ik moet accepteren voor de voorwaarden (waarbij staat dat ik akkoord ga dat ze (commerciele) info doorsturen via email of telefoon), ik wil geen reclame-berichten aankrijgen. Is dit enkel via mail of doen ze het echt ook via telefoon? Anders kan ik het wel gebruiken.

geen idee, maar volgens de instructeur van die computercursus die ik volg is dit een goeie website om sms te versturen.

Ble$$ed^

Legacy Member
om 4 u gaan werken en kheb nog altij ni kunne slapen .. bleh :( Moet ik nog wakker blijven tot 12 u :( Tritme is weeral om zeep

spray-bunny

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
om 4 u gaan werken en kheb nog altij ni kunne slapen .. bleh :( Moet ik nog wakker blijven tot 12 u :( Tritme is weeral om zeep
Zelfste probleem. 'k Moet werken om 6u en ben nog wakker. Kan niet slapen vd warmte in m'n kamer, nochtans is't buiten niet warm. Ga me ziek melden denk'k... Normaal heb'k geen probleem met nachtje door maar deze week sta'k aan een machine en 'k ga omver vallen als ik 8u dat werk moet doen zonder geslapen te hebben.

?therapy?

Legacy Member
Troj zei:
In 't midden van een vakantie, ver van elk kotfeestje af, klinkt dat wel als muziek in mijn oren.
Ok, het was een dik feestje :D
Maar zoals ik al zei: op het einde weeral problemen door alcoholmisbruik. En mijn enkel ligt open van al het glas dat de mensen in hun zatte bui hebben laten vallen.

Majah, toch content dat ik heb kunnen tappen.

En nu over een dik uurtje naar de winkel vertrekken. Voor dat mijn ouders terug zijn van op reis :D
Nachtje door ftw! (wel al de 2de avond op rij but who cares :') )

Crashtestdummy

Legacy Member
kheb ook nog altijd nie kunnen slapen :/

just iron man en ghostrider 5 uitgekeken :sop:

touch_me

Legacy Member
Ik ben geërgerd dat jullie zo'n fucking luxeprobleem hebben allemaal :D
Niet kunnen slapen 's nachts. Phah. I'd give my kingdom voor een uurtje slaap 's nachts.

3 shiften los door mekaar moeten doen is niet bevorderlijk voor mijn besef van tijd en ruimte :oink:

I'm off to bed. Nightynight :baard:

Drien

Legacy Member
Op mijn vakantiewerk (onthaal) hebben ze momenteel geen werk voor mij. Ik zit hier te wachten totdat er iemand binnenkomt of er telefoon is. De tijd gaat zo echt niet vooruit :(

Fré_

Legacy Member
mo haha da kan toch allemaal nie meer :')

zit daar een gastje van 14 jaar constant die kerel te verdedigen, en dan klikte op zijn profiel

Profielpagina van JTekz op Netlog

Wordt Lid Van Dé Fashiionz Clan.
klik dan hier
-ontmoet nieuwe vrienden
- praat over de trends & stylen + haircutz enzu

rrrrrrright :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan