Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bobbejaanland heeft anders ook nog wel ruimte om te groeien.Careless zei:De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.
Careless zei:De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.
heb er toch één keer opgezeten :applause:Dennoman zei:Bobbejaanland heeft anders ook nog wel ruimte om te groeien.
eXe./special zei:nja, ze hebben wel geprobeerd een volledig nieuwe attractie te zetten éh. Was wel nice eigelijk maar jammer dat het niet heeft mogen zijnheb er toch één keer opgezeten :applause:




Careless zei:Ik heb Bobbejaanland altijd maar een veredelde kermis gevonden die er continue blijft staan eerlijk gezegd.
Als je Vertigo bedoelt, stelt dus echt niets voor e. En dan kijk je zo naar Phantasialand en zetten zij daar maar even een B&M achtbaan (Black mamba) neer. En wat hebben we hier? Enkele crap achtbanen van Vekoma waar je met hoofdpijn uitkomt. De achtbanen van B&M zijn zo soepel als ze maar kunnen zijn en zijn gewoon pure kwaliteit. Al zijn de achtbanen van Intamin ook wel nog geweldig. Al heeft Nederland een intamin staan, Goliath in Walibi World voor moest iemand het kennen.
Walibi World en Phantasialand zijn eigenlijk nog de deftigste pretparken binnen een straal van 2 uur rijden eerlijk gezegd. Al wil ik nog steeds naar Parque Warner de Madrid gaan, maar dat is gewoon al te ver voor een pretpark.

Careless zei:De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.
DuffyT zei:Bellewaerde?
paarsbloed zei:Mijn belkrediet is op, weet iemand hoe je zo een call me stuurt? (proximus)