Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.
Bobbejaanland heeft anders ook nog wel ruimte om te groeien.

pie-jie

Legacy Member
Careless zei:
De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.

nja, ze hebben wel geprobeerd een volledig nieuwe attractie te zetten éh. Was wel nice eigelijk maar jammer dat het niet heeft mogen zijn :) heb er toch één keer opgezeten :applause:

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Bobbejaanland heeft anders ook nog wel ruimte om te groeien.

Ik heb Bobbejaanland altijd maar een veredelde kermis gevonden die er continue blijft staan eerlijk gezegd.

eXe./special zei:
nja, ze hebben wel geprobeerd een volledig nieuwe attractie te zetten éh. Was wel nice eigelijk maar jammer dat het niet heeft mogen zijn :) heb er toch één keer opgezeten :applause:

Als je Vertigo bedoelt, stelt dus echt niets voor e. En dan kijk je zo naar Phantasialand en zetten zij daar maar even een B&M achtbaan (Black mamba) neer. En wat hebben we hier? Enkele crap achtbanen van Vekoma waar je met hoofdpijn uitkomt. De achtbanen van B&M zijn zo soepel als ze maar kunnen zijn en zijn gewoon pure kwaliteit. Al zijn de achtbanen van Intamin ook wel nog geweldig. Al heeft Nederland een intamin staan, Goliath in Walibi World voor moest iemand het kennen.

Walibi World en Phantasialand zijn eigenlijk nog de deftigste pretparken binnen een straal van 2 uur rijden eerlijk gezegd. Al wil ik nog steeds naar Parque Warner de Madrid gaan, maar dat is gewoon al te ver voor een pretpark.

Berd

Legacy Member
Nog een ergernis; daarnet de reden achterhaald waarom we sinds we hier wonen regelmatig telefoontjes krijgen voor nen dokter. De vrouw die daarnet belde, zei de naam van de dokter die ze zocht, dus die eens op google ingegeven. Dat nummer verschilt 1 cijfer van het onze :sop:
En dokters worden uiteraard vaak gebeld en vaak op abnormale uren :sop:

"GE HEBT GENEN DOKTER NODIG MAAR NEN OPTICIEN!!" :unsure:

Eigenlijk zou'k bij een paniekerige oproep eens moeten zeggen "ok ik ben direct daar!" :evil: :p

pie-jie

Legacy Member
Careless zei:
Ik heb Bobbejaanland altijd maar een veredelde kermis gevonden die er continue blijft staan eerlijk gezegd.



Als je Vertigo bedoelt, stelt dus echt niets voor e. En dan kijk je zo naar Phantasialand en zetten zij daar maar even een B&M achtbaan (Black mamba) neer. En wat hebben we hier? Enkele crap achtbanen van Vekoma waar je met hoofdpijn uitkomt. De achtbanen van B&M zijn zo soepel als ze maar kunnen zijn en zijn gewoon pure kwaliteit. Al zijn de achtbanen van Intamin ook wel nog geweldig. Al heeft Nederland een intamin staan, Goliath in Walibi World voor moest iemand het kennen.

Walibi World en Phantasialand zijn eigenlijk nog de deftigste pretparken binnen een straal van 2 uur rijden eerlijk gezegd. Al wil ik nog steeds naar Parque Warner de Madrid gaan, maar dat is gewoon al te ver voor een pretpark.


ja ik wilde maar zeggen dat ze toch IETS hebben proberen bij te zetten éh .. tis wel dikke fail geweest.

FurtiveDuck

Legacy Member
Ergernis:

Loop nu al enkele dagen met een raar gevoel rond. Laat alles maar op me af komen (goed of slecht), 't kan me niet schelen én 't is net of ik gewoon heel de tijd zweef. Eten smaakt niet goed, smaakt niet slecht, smaakt gewoon naar nix. Net of m'n drank en eten gewoon door me loopt.

+ diarree. :(

DuffyT

Legacy Member
Careless zei:
De Belgische pretparken die echt niets voorstellen. Kijk naar Walibi Belgium, ooit zo'n top pretpark en nu stelt het niets meer voor. Vroeger zat men wel te klagen bij Six Flags dat men te veel om thrill gaf en het pretpark niet zo goed onderhoudden maar zij plaatsten tenminste nog nieuwe attracties. Nu met Compagnie Des Alpes is het volledig omzeep zelf. In de reclames moeten ze blijkbaar nog altijd pronken met the vampire gewoon omdat er in de afgelopen 6 jaar niet eens meer een attractie is bijgekomen dat op iets trekt. Integendeel, er verdwijnt er meer dan dat er bijkomt. Eerst Tornado en over enkele jaren zal Turbine wel aan de buurt zijn sinds die attractie met enorm veel pannes te kampen heeft en het niet meer zo lang meer zal houden. Het enigste pretpark met iets of wat toekomst hier is Plopsaland De Panne.

Bellewaerde?

iKitty

Legacy Member
heb een week vakantie, maar mijn lief niet,
kunnen dus niets gaan doen...
:(

paarsbloed

Legacy Member
Mijn belkrediet is op, weet iemand hoe je zo een call me stuurt? (proximus)

Slabby

Legacy Member
#121*CODE_BELWAARDE# is om te herladen, maar met dat telefoonnummer in geen idee

ZackWhite

Legacy Member
sinds ik trg in belgie ben heb ik sprveel muggenbeten :angry: In frankrijk totaal gene last van gehad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan