Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

redmoon

Legacy Member
gizmo666 zei:
fora die uw account zomaar verwijderen omdat ge te lang wegblijft:doh:

en debielen in css die constant zitten te teamkillen:angry: tis te zien dat het vakantie is. ze zouden internet volledig moeten verbieden voor minderjarigen:angry::doh:

ja ik ken da van in CSS en zo van die 1 voters zo daje slechte mappen speelt,
zo bv. breakfloor en dan gaan ze u altijd tken,
echt lachen is da :sop:

gizmo666

Legacy Member
redmoon zei:
ja ik ken da van in CSS en zo van die 1 voters zo daje slechte mappen speelt,
zo bv. breakfloor en dan gaan ze u altijd tken,
echt lachen is da :sop:

nee hier wast gewoon in office, zitten ze daar mij te bewerken met een mes tot ik maar 3hp ofzo over heb.:doh: en nog andere schieten mij gewoon dood.:wtf:

redmoon

Legacy Member
gizmo666 zei:
nee hier wast gewoon in office, zitten ze daar mij te bewerken met een mes tot ik maar 3hp ofzo over heb.:doh: en nog andere schieten mij gewoon dood.:wtf:

op welke server zit ge ? kzal ze daar ook ewa door hun kop komen schieten :p
maar immaturiteit (spelling ? :p) is idd zo stom,daarom speel ik bijna geen mmorpgs meer

gizmo666

Legacy Member
redmoon zei:
op welke server zit ge ? kzal ze daar ook ewa door hun kop komen schieten :p
maar immaturiteit (spelling ? :p) is idd zo stom,daarom speel ik bijna geen mmorpgs meer

das op standaard maps, een nl/belgische server

Shellshock

Legacy Member
Bloed laten trekken om half acht 's morgens terwijl je late uren hebt op je vakantiejob en pas om half drie in bed bent beland. Moet pas om 14.00 beginnen, ben moe maar kan niet opnieuw gaan slapen. :sad:

Stancke

Legacy Member
Pfff, wacht al 14 dagen op een pakketje van eBay en het komt maar niet... :sad:

Delirium

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
meer als den helft van de mensen die ik heb uitgenodigd voor verjaardagsdrink die gewoon niks laten weten of ze komen of ni, ben is benieuwd wie er morgen nu gaat zijn...

Jayvie zei:
Pff morgen naar een verjaardagsfeestje van een of andere eikel.

Maar heb hem nog niet laten weten of ik kom of niet, denk dat ik maar gewoon thuisblijf :evil:

Hopelijk gaat het hiet niet over hetzelfde verjaardagsfeestje :rofl:

lammeken

Legacy Member
GuntherDW zei:
wa voor een GSM hebde mss? er zijn sommige GSM's die kwetsbaar zijn aan een aanval dewelke hetgeen gij beschrijft als gevolg heeft.
Alhoewel het al even geleden is, en de telco's zeiden dat ze het gingen "beveiligen" tegen dit soort aanvallen heb ik er sindsien niets meer van gehoord, dus dunno :p

nokia **** (weet het typenummer niet meer,maar hij is een jaar oud).
Het probleem is opgelost :
Heb hem 2 keer aan - en uitgezet en daarna kwamen de berichten met pauze's binnen :applause:

lammeken

Legacy Member
Straks stro binnenhalen op de ouderwetse manier
(kleine baaltjes omhoogsteken op een platte kar)
Ik ga weer mijn armen niet meer voelen vanavond :(

syndrom

Legacy Member
uit het huis gezet worden en vervolgens niet gerechtigd zijn op een toelage van het ocmw. Fuck.

Shellshock

Legacy Member
GaMe® zei:
Kappor straks, drie kwartier da ik mij ga zitten ergeren. :p

Hoe kunt ge daar zo lang zitten? Bij mij is dat hoop en al 25 minuten inclusief haar wassen en wachttijd.

Babs

Legacy Member
Ik zit 3 uur bij de kapper soms, whiners :sop:

OT: mijn gsm waar ik niets meer van hoor. Die komt daar waarschijnlijk nooit meer binnen ofzo...

syndrom

Legacy Member
cram zei:
Oesje stout geweest?

Nope, geen drugs of whatever als je dat denkt.

Het zit zo:

Mijn ma is 3 jaar geleden overleden, die was al iets van een 16 jaar samen met een kerel (niet getrouwd, ook niet officieel samenwonend) en die heeft mij dan maar op zijn naam gepakt (mijn voogd geworden) omdat ik verder geen familie meer heb. Nu die kerel is nogal labiel (psycisch niet in orde)
Om een lang verhaal kort te maken die heeft me gewoon buitengesmeten omdat hij het niet meer kon verkroppen dak daar ook woonde, terwijl hij niets van last had van ik, kzat meer op kot en bij mijn vriendin dan wat anders. En als ik thuis was zat ik op men kamer. Ik moet nu wel 3 jaar studeren normaal, kans zit er in dat ik dat ga mogen stoppen.

Dusja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan