Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
Mathelas zei:
Mss dat er een nieuwe kat in huis gaat komen, maar de kat die er nog is is volwassen en het is niet zeker of die wel overeen gaaat komen met een nieuwe kat...

In ieder geval zou een nieuwe kat niet voor direct zijn, want katten moeten net als mensen ook een tijdje kunnen rouwen. (Dat lees ik toch op verschillende sites)

mja ik weet het niet, maar ik dacht aan het 'sociaal' leven van de kat, hij moet er toch ook met iemand over kunnen 'praten'
maar idd die kat kan verschieten en dan vijandig opstellen tov de andere kat..

echt erg dat je kat er niet meer is :(
kzie mijn beestje ook doodgraag en kzou ni willen da er iets mee gebeurt

Arifiene

Legacy Member
nonkel wulle zei:
M'n ouders dat 100 euro zomaar nekeer van mijn rekening halen omdat ik "te laat thuis was".


Mogen ze dat eigenlijk? Ik heb voor dat geld gaan werken -> mijn eigendom?
Tis uw eigendom ja, maar tot uw 18 hebben uw ouders er beslissingsbevoegdheid over, net als over de meeste van uw bezittingen.

Dennoman zei:
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.
Aan uw 18 loopt de volmacht door tot 21, maar ge kunt die als 18-jarige eenzijdig stopzetten zonder toestemming van de ouders :).


Mathelas zei:
Mss dat er een nieuwe kat in huis gaat komen, maar de kat die er nog is is volwassen en het is niet zeker of die wel overeen gaaat komen met een nieuwe kat...

In ieder geval zou een nieuwe kat niet voor direct zijn, want katten moeten net als mensen ook een tijdje kunnen rouwen. (Dat lees ik toch op verschillende sites)

Katten rouwen idd ook.
Niet direct overeenkomen, tgoh, hangt af van het karakter van de kat, en dat van de nieuwe kat ofcoz.
If the time comes moet ge maar es pm'en voor wa tips, wij krijgen daar regelmatig mee te maken.

EagleEye

Legacy Member
Dennoman zei:
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.

BuBbA zei:
Niet automatisch ze. Mijn vader heeft sinds mijn 16de al de volmacht over mijn rekening en nu nog steeds. Ik heb er geen last van + het geeft hem het recht om bepaalde transacties etc te laten doen zodat ik niet speciaal naar de bank moet ervoor. Win imo. :p
Hmm, de dag dat ik 18 werd zei mijn vader dat hij niet meer aan mijn rekening(en) kon en dat ik dan maar zelf moest zeggen wanneer ik mijn zakgeld of zo niet had gekregen :p

Albireo

Legacy Member
vrijdag == hoofdpijn tegenwoordig :sop:

15 jaar geleden (damn I'm old) heb ik zo eens bijna een jaar lang elke zondag hoofdpijn gehad :(

freakykiller

Legacy Member
Albireo zei:
vrijdag == hoofdpijn tegenwoordig :sop:

15 jaar geleden (damn I'm old) heb ik zo eens bijna een jaar lang elke zondag hoofdpijn gehad :(

15 jaar geleden lag ik nog te wiegen ofzo :crazy:

Bosvos

Legacy Member
ben aan het kijken naar The Prodigy @ Rock am Ring op MTV

Man heb ik spijt dat ik niet naar Werchter ben geweest :(

Carrion

Legacy Member
youspook in het werk en studie gedeelte, meneer wil een leefloon als student, maar het is na 2 posts al duidelijk dat hij het liefst zijn gat zo min mogelijk opheft om te werken, van zo'n parasitaire schooiers krijg ik het dus op m'n heupen

scampi_ml

Legacy Member
mijn ergernissen:

. Diene vent van telenet reclames
. Da wijf van telenet reclames
. telenet zelf
. kl**te reclames op VT4
. kl**te reclames op NGC
. geen werk hebbe
. gene auto hebben
. nog altijd aan het wachten op geld van de levensverzekering
. nog altijd geen vriendin hebbe
. geen sociaal leven
. en de rest dat ik vergeten ben

Fatalix

Legacy Member
scampi_ml zei:
mijn ergernissen:

. Diene vent van telenet reclames
. Da wijf van telenet reclames
. telenet zelf
. kl**te reclames op VT4
. kl**te reclames op NGC
. geen werk hebbe
. gene auto hebben
. nog altijd aan het wachten op geld van de levensverzekering
. nog altijd geen vriendin hebbe
. geen sociaal leven
. en de rest dat ik vergeten ben

suicide thread, iemand?

GaMe®

Legacy Member
Ik heb het zitten!

Een klein donderbeestje kruipt doelloos rond in mijn lcd scherm. Nu blijft hij precies schoon zitten recht in het midden van mijn lcd scherm. Hopelijk is hij niet dood, want heb nu echt een zwart plekske recht in het midden van mijn scherm.

What can I do ?????????????

Ruben666

Legacy Member
Een verzonden peuk de struiken in zien zeilen en te laat bedenken dat er eigenlijk nog een paar voortreffelijke trekken inzaten...

Furon

Legacy Member
Dat Zip-chocoladerepen (die met karamel en gepofte rijst) al voor enige tijd niet meer verkrijgbaar zijn.

Ben aan het opschrijven op het boodschappenlijstje wat m'n ouders morgen moeten meenemen uit de supermarkt, en ik moest opeens denken aan die Zip-repen. Tzal dan maar Twix worden. :sad:

hatetn

Legacy Member
klotementaliteit op het werk en in deze tijd vind ik het niet echt aan te raden om te stoppen. maar verder doen zie ik ook helemaal niet zitten. o het dilemma

128MB

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-playstation.191/console-accesoires-and-games-tk.655750
Console accesoires en games aangeboden > Spelcomputers - Playstation 2 > Computers > kapaza.be

die gast woont int zelfde dorp en kzit al dagen te mailen en pm'n :/ khoor der niks van en kwil die ps2 en gt4, em is gisteren online geweest :/

Als ik verder zoek op 2dehands en kapaza vinde enkel van die 13jarige gastjes wat €180 voor hunne ps2 willen :lol:

kheb goesting nu de bartsmit binnen te gaan en gewoon ne nieuwe te kopen.

Deadangel

Legacy Member
Dat ik alle moeite van de wereld doe ( oké, 2 mailtjes ) om perstickets te fixen voor Rock Herk, en dat de kerel waarvoor 'k dat dan regelde zei van: "Ha, ja, eigenlijk kan ik ni gaan, ziet zelf maar wat ge met uw 2 persticketen doet." (Ni letterlijk, ma 't kwam er zo op neer. )

Nu mag 'k een week voor dat 't zover is, nog achter vervanging zoeken, én interviews fixen, KGGH.

Flipkikker

Legacy Member
Vandaag wou ik lang uitslapen en snamiddags nog wat gaan werken....

Maar sinds 10u vanochtend hoor ik al een strontvervelende zaagmachine die om de zoveel seconden precies een metalen profiel doorzaagt (scherpe en valse klank) :angry::angry: :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan