Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Careless zei:Ban haar en het is opgelost. Dat men nog altijd nog niet doorheeft dat de meesten hier zich aan Isj irriteren.

Yo-Han zei:De Polen maken idd ook goeie vodka
Zubrovka bvb (stond ooit op nr5 van top vodkas ter wereld)
Is die met die rietstengel in, en die vind je al wat makkelijker in BE. (Valt en 42 below is kopen via net veelal)
probeer ook es de Belgische Van Hoo en Franse Grey Goose
ps geen last van Isj by the way

om dan maar te zwijgen over de crisis...Gavin zei:Asielzoekers die elke dag de helft van het nieuws inpalmen.
Een crisisj, zeg maar.isj zei:om dan maar te zwijgen over de crisis...
Mathelas zei:De kat die de hele tijd zit te zoeken achter zijn maatje die onlangs gestorven is...ad:
(Neen, dit is helemaal geen ergernis. But it makes me sad dus zet het effe hier)
en een nieuwe kat?Carrion zei:alle, ons kimberly zit weer in het nieuws, ze ziet het allemaal niemeer zitten... had ze mss wa langer moeten nadenken ipv direct en half sterrenstelsel op haar gezicht te laten zetten

Hoe durft ge vodka met iets mengenPlut0r zei:Zubrowka is idd wel lekker nog fles hier van liggen in men vriezer
Zubrowka met appelsap![]()

Der ligt ier ene onder de sloef$uB^ zei:Mijn ergernis van vandaag ?
Om 5u de wekker *zucht*
Moeten stofzuigen van mijn vriendin .. alleja, ge kent die methode wle eh "Nee, ge moet nie hoor ma tzou wel tof zijn." .. Kheb geprobeerd om het zolang mogelijk niet te doen maar da geweten kwam opeens meespelen ...
$uB^ zei:Mijn ergernis van vandaag ?
Om 5u de wekker *zucht*
Moeten stofzuigen van mijn vriendin .. alleja, ge kent die methode wle eh "Nee, ge moet nie hoor ma tzou wel tof zijn." .. Kheb geprobeerd om het zolang mogelijk niet te doen maar da geweten kwam opeens meespelen ...

rammsein zei:Der ligt ier ene onder de sloef
isj zei:en een nieuwe kat?
Dennoman zei:Hoe durft ge vodka met iets mengen![]()
)
. Het is geleden van om 11 uur dat ik nog iets gegeten heb en ik verga hier bijna van de honger. Ik heb daartussen wel aan sport gedaan wat de honger vergroot. Maar dat is nog altijd niets vergeleken met hen
.