Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
Dennoman zei:
Tiens, die van ons doet voor €70 het hele huis ze :/

was een 'subtiele' verwijzing naar wulle die 2x in 3 dagen dronken thuiskomt en de gang onderkotst :p

ma wulle had hem zelf blijkbaar nie door :')

Dennoman

Legacy Member
lilpunk zei:
was een 'subtiele' verwijzing naar wulle die 2x in 3 dagen dronken thuiskomt en de gang onderkotst :p

ma wulle had hem zelf blijkbaar nie door :')
Omg :')

Is hier één keer voorgevallen en dat was toen ik buikgriep had en door de koorts niet meer deftig op mijn benen kon staan en het dus niet meer tot de wc heb gered.

Nog nooit ziek geweest van den drank :woohoo:

Shadowfox

Legacy Member
Dus wulle, uw ouders nemen €100 van uw rekening als straf voor het te laat thuis komen?

:eek:

LeSec

Legacy Member
Dennoman zei:
Omg :')

Is hier één keer voorgevallen en dat was toen ik buikgriep had en door de koorts niet meer deftig op mijn benen kon staan en het dus niet meer tot de wc heb gered.

Nog nooit ziek geweest van den drank :woohoo:

Gaat buikgriep niet eerder gepaard met buikloop?
If so, bjuk.

Yo-Han

Legacy Member
@ denno

Respect Denno dat jij dit feit niet doorvertelt als het al intiem was en anderen hun bek niet konden houden, maar jij wel. Comméremensen kan ik missen als de pest.

Ergernis... Kimberley mag leven, maar die thread moet dood

Gelukkig staat het al bij randnieuws nu op HLN, bij de geile hanen en ufo's etc.

exCite

Legacy Member
Dennoman zei:
Aha. En op uw 21 vervalt de volmacht van uw ouders automatisch?

Ook ni denk ik, ik ben er 21 nu he, mah kheb da zelf geregeld da die na mijn 18 terug volmacht hadden :).

Yo-Han

Legacy Member
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Helft van wat ik tijp edit ik toch weer weg dees week uit verveling en stress:

Geen werk meer, geen lief meer (twas veel te kort die laatste relatie, en ze is verkloot en ondermijnt door ne maat van al kwazie in t'begin) ... een ooo zoooo geen maat meer (nr 1 op m'n 'walg van' lijst nu)
Geen geld voor vakantie omdat ik ander kosten heb... tijd voor m'n nieuwe velo (andere kost 1) en terug meer zonnenschijn... boring kloteweek
Gelukkig is een fietstochtje naar den buiten en zon nog gratis, doe het wel nog op mijn 15 kilo schakelt als beton oud koersgeval.

En neen t'ligt maar deels aan mij, maar heb het dik gehad met labiele partners en vrienden. Mijn 'te' goedheid trekt ze soms blijkbaar aan als parasieten.

En Kimberley en gans dieje topic FUCK YOU TOO!
Marginaal gedoe is niets anders dan zwakte, geen wil om te vechten en het juiste pad te kiezen... jong of oud, slim of dom, rijk of arm... doe er verdomme iets aan.



néh :p

Shadowfox

Legacy Member
Ergernis dat mijn vorige ergernis en mijn 7 volgende posts daarop zijn verwijderd.

freakykiller

Legacy Member
paarsbloed zei:
Kheb hier snel wat Metallica op mijnen ipod gezet, hopelijk slaapt hij morgen nog :angry:

En dan zijn excuus. Gij luistert ook 's morgens muziek !
Das just, maar als dat 's morgens is, staat het altijd op een half streepje, wat net genoeg is voor zelf te horen, of met mijn koptelefoon.
Ach, egoïstische eikel. Ik krijg het van mensen die gaan vergelijken met iets dat totaal niet hetzelfde is.

Aja maar als gewil, kheb nog heel wa hardere metal staan. Als ge hem echt eens wil doen schrikken :unsure: mixke van deathcore & grindcore should do the trick

Bubba

Legacy Member
Dennoman zei:
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.

Niet automatisch ze. Mijn vader heeft sinds mijn 16de al de volmacht over mijn rekening en nu nog steeds. Ik heb er geen last van + het geeft hem het recht om bepaalde transacties etc te laten doen zodat ik niet speciaal naar de bank moet ervoor. Win imo. :p

DBK

Legacy Member
Poenanie zei:
Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-
Ik heb dat ook, soms denk ik dat ik geadopteerd ben.

Anoniem04

Legacy Member
Ik ga na 2 jaar nog eens format C doen, ik ben er zeker van dat ik weer vanalles ben vergeten te backuppen.

Arpeggiator

Legacy Member
Nu ga ik voorexpress GEEN PSP kopen door die KUT RECLAME WAT MIJN SCHERM BEDEKT VOOR DE 1000'ste keer. Echt de kerels die werken voor da reclame bedrijf, GOE BEZIG OM MINDER KLANTEN TE KRIJGEN! man toch, blij dat ik hier soms mijn hart kan luchten.

Karre

Legacy Member
Ik moet dringend leren koken want mijn ouders zijn blijkbaar in vergelijking met vroeger te tam geworden om gezond eten klaar te maken en gaan liever om vuile vette frieten in het frietkot hier niet ver vandaan. Ik hoop dat ze dik worden en een hoge cholesterol krijgen zodat ze zich terug herpakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan