Dennoman
Legacy Member
Tiens, die van ons doet voor €70 het hele huis ze :/lilpunk zei:'t was mss 100€ voor de kuisvrouw om de gang op te kuisen wulle ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiens, die van ons doet voor €70 het hele huis ze :/lilpunk zei:'t was mss 100€ voor de kuisvrouw om de gang op te kuisen wulle ?
Dennoman zei:Tiens, die van ons doet voor €70 het hele huis ze :/

Omg :')lilpunk zei:was een 'subtiele' verwijzing naar wulle die 2x in 3 dagen dronken thuiskomt en de gang onderkotst
ma wulle had hem zelf blijkbaar nie door :')

Dennoman zei:Omg :')
Is hier één keer voorgevallen en dat was toen ik buikgriep had en door de koorts niet meer deftig op mijn benen kon staan en het dus niet meer tot de wc heb gered.
Nog nooit ziek geweest van den drank![]()
Nee ze, bij mij kwam 't er langs voor uitThe_Messenjah zei:Gaat buikgriep niet eerder gepaard met buikloop?
If so, bjuk.

Dennoman zei:Aha. En op uw 21 vervalt de volmacht van uw ouders automatisch?
.
paarsbloed zei:Kheb hier snel wat Metallica op mijnen ipod gezet, hopelijk slaapt hij morgen nog
En dan zijn excuus. Gij luistert ook 's morgens muziek !
Das just, maar als dat 's morgens is, staat het altijd op een half streepje, wat net genoeg is voor zelf te horen, of met mijn koptelefoon.
Ach, egoïstische eikel. Ik krijg het van mensen die gaan vergelijken met iets dat totaal niet hetzelfde is.
mixke van deathcore & grindcore should do the trickDennoman zei:Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.
Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjahis voor mij geen probleem.

Ik heb dat ook, soms denk ik dat ik geadopteerd ben.Poenanie zei:Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-