Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
En het was al 11 uur hoor, wie slaapt er dan nog :ironic:
Euh sorry, maar daar heeft hij overschot van gelijk imo.

't Is niet omdat mensen een halve dag willen wegslapen dat de anderen dan muisstil moeten zijn. 'k Geef u wel gelijk dat hij over het algemeen het volume wel wat mag inperken als er andere mensen in huis zijn die dat misschien niet zo waarderen.

Met andere woorden: ge hebt gelijk, maar er schort iets aan uw redenering :)

paarsbloed

Legacy Member
Meneer ligt hier meestal zelf elken dag te pitten tot een uur of 12. Oké, 11 uur is laat maar das toch geen reden om uw muziek vollenbak te zetten? Elke keer als hij ligt te slapen, en ik luister muziek staat het altijd op't stilste. Kheb er geen probleem mee dat hij muziek luistert ofzo. Maar als ik nog slaap, met de deur dicht, en meneer zit beneden en ik word wakker van zijn muziek scheelt er toch iets aan dat volume.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Voor dat soort mensen heb ik een megafoon met alarm. Een keertje 's nachts binnenlopen en ze laten het wel.

Dennoman

Legacy Member
Ah jama ja, da zegde er ni bij é :p

Dan moet hij idd maar wat consequent zijn en u laten slapen.

paarsbloed

Legacy Member
Kheb hier snel wat Metallica op mijnen ipod gezet, hopelijk slaapt hij morgen nog :angry:

En dan zijn excuus. Gij luistert ook 's morgens muziek !
Das just, maar als dat 's morgens is, staat het altijd op een half streepje, wat net genoeg is voor zelf te horen, of met mijn koptelefoon.
Ach, egoïstische eikel. Ik krijg het van mensen die gaan vergelijken met iets dat totaal niet hetzelfde is.

Milfhunter

Legacy Member
Dennoman zei:
De meest wijze levensles die ge kunt meekrijgen is dat het vaak beter is om iets op te kroppen en erover te zwijgen imo. Dat ge altijd alles moet zeggen wat er op uw lever ligt, is echt de dikste zever ooit. In 99,99999999% van de gevallen nergens goed voor.

Ik heb liever dat het nu wat knaagt dan het risico op de catastrofale gevolgen te lopen.

draai de rollen eens om en stel u in zijn plaats. Zou ge het leuk vinden als uw vriendin achter uwe rug u bedriegt en dat uwe beste maat het weet maar niks zegt ?

syndrom

Legacy Member
ja idd, moest iemand van mijn vrienden da weten da mijn vriendin achter mijn gat ligt rond te vogelen en dat niet vertellen tegen mij, kzou nogal fucking pissed zijn.

Milfhunter

Legacy Member
ik zou gewoon zeggen man, ge doet ermee wat ge wilt maar die van u zit overal rond te bazuinen dat ze Tim Verleyen zuigt ! Ze moet maar niet zo lomp zijn. ( ge moet dan wel zeker van uw stuk zijn hé ;) )

ReBirTh

Legacy Member
ANIMAL zei:
Ergernis van vandaag: de hele straat aflopen om de hond te zoeken (kat deed de achterdeur open, en toen ik onder kwam en doorhad dat de deur openstond, was de hond verdwenen) + kwaad worden op mijn zus omdat die het plankje niet op zijn plaats had gezet (het plankje dat de hond moet tegenhouden van t straat op te lopen) + schrik krijgen voor mijn mama (die hond is HEILIG voor haar 8-) en ze liep van de morgend nog te schreeuwen dat we t plankje niet mochten vergeten), om dan uiteindelijk te horen te krijgen dat mama de hond vandaag mee heeft genomen .... DAT is pas ergernis 8-)

:rofl::rofl:

nonkel wulle

Legacy Member
M'n ouders dat 100 euro zomaar nekeer van mijn rekening halen omdat ik "te laat thuis was".


Mogen ze dat eigenlijk? Ik heb voor dat geld gaan werken -> mijn eigendom?

Dennoman

Legacy Member
TimVerleyen zei:
draai de rollen eens om en stel u in zijn plaats. Zou ge het leuk vinden als uw vriendin achter uwe rug u bedriegt en dat uwe beste maat het weet maar niks zegt ?
Ten eerste is het zeker mijn beste maat niet, daar zie ik hem niet genoeg voor.

Ten tweede weet hij niet dat ik het weet en zal het ook nooit te weten komen. Zijn vriendin heeft het aan enkele mensen toevertrouwd, maar niet aan mij. Het is niet mijn schuld dat die mensen hun bek niet konden toehouden en dat dat wijf zo stom was om het aan hen te vertellen. Ik heb ook achter niks gevraagd ofzo, ik krijg het gewoon te horen.

En om de situatie nog wat ingewikkelder te maken: dat mens heeft haar lief (en mijn maat) bedrogen met een andere (en zo mogelijk nog betere) maat van mij :p

Ge kunt hopelijk verstaan dat ik liever mijn bakkes toehou :p
nonkel wulle zei:
M'n ouders dat 100 euro zomaar nekeer van mijn rekening halen omdat ik "te laat thuis was".


Mogen ze dat eigenlijk? Ik heb voor dat geld gaan werken -> mijn eigendom?
Het feit dat ze aan uw rekening kunnen zegt genoeg. Zolang ge geen 21 zijt en uw ouders nog de volmacht over uw rekening hebben kunnen ze alles ermee doen wat ze willen.

nonkel wulle

Legacy Member
Tijd dat ik dus zelf een rekening open.

Kzal maar nog een keer een dagje extra gaan werken -_-. En dan gaan ze waarschijnlijk zagen dat ze plots geen kindergeld meer krijgen.

Dennoman

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Tijd dat ik dus zelf een rekening open.
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.

exCite

Legacy Member
Dennoman zei:
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.

Nope, ik heb na mijn 18 zelf mijn ouders volmacht gegeven. Maar die kan je er ook afhalen. Je moet daar geen 21 voor zijn.

Anoniem04

Legacy Member
Dennoman zei:
Tot gij 21 zijt hebben uw ouders dacht ik sowieso het recht om aan uw rekening te zitten. Wanneer ge die leeftijd bereikt, vervalt dacht ik ook automatisch de volmacht van uw ouders. In mijn geval is dit toch zo: als mijn moeder bijvoorbeeld wat geld wil lenen, en dat gebeurt hier af en toe, moet ze met mijn kaart naar de bank.

Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.



Mijn vader kan niet aan het geld van mijn spaarrekening die ik zelf geopend heb, maar wel aan de zichtrekening.

nonkel wulle

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik krijg altijd mijn geld terug met wat interest, dusjah :) is voor mij geen probleem.

Wel ik krijg dat geld niet terug.:')

't Is trouwens niet den eerste keer. Kdenk dat ze in al die jaren al zo'n 400-600 euro hebben afhandig gemaakt. En 't is nu niet dat ze arm zijn.:angry:

Dennoman

Legacy Member
exCite zei:
Nope, ik heb na mijn 18 zelf mijn ouders volmacht gegeven. Maar die kan je er ook afhalen. Je moet daar geen 21 voor zijn.
Aha. En op uw 21 vervalt de volmacht van uw ouders automatisch?

nonkel wulle

Legacy Member
lilpunk zei:
't was mss 100€ voor de kuisvrouw om de gang op te kuisen wulle ?

Ik pleit hier al jaren dat ze een kuisvrouw aannemen. Helaas. Nog nooit een kuisvrouw gezien alhier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan