Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Bewezen dat je dt-fouten kan schrijven? Dat je posts niet kan doorlezen?

Karre

Legacy Member
Kyoshin zei:
Internet en klas is groot verschil. Ik heb al wat meer bewezen, dus ik heb niet alleen grote mond. Zoals ik al zei de mensen in mijn directe omgeving weten dat ik zo ben op dat vlak. Dus dit is geen hoogmoed, grote mond, praatjes maar realiteit. Mensen zeggen veel, maar je gaat niet iemand beoordelen over zijn mening. Ik zeg niet dat ik niet voor minderen dan 4000 ga werken, ik zeg dat ik dat wil gaan hebben later. Ik heb er nu tamelijk genoeg van met die zever, je kent me niet eens. Dit is men laatste woord daarover. Ik ben slapen.

Je begrijpt het nog altijd niet. Niemand kent je hier en dan kom je zo'n praat verkopen, natuurlijk krijg je dan zulke reacties. En het voorbeeld van die persoon in mijn klas was gewoon een voorbeeld dat enkel praat niets wilt zeggen.

Karre

Legacy Member
Die kerel is gewoon achterlijk. Je moet de laatste posts tussen hem en mij maar eens zien. Hij begrijpt nog altijd niet dat ik het op het feit had dat hij mijn posts totaal niet kon lezen en er iets anders uit afleidde. En dan gaat meneer mij nog eens proberen aan te leren wat al dan niet een vraag is.

paarsbloed

Legacy Member
Ik volg het hier allemaal aandachtig. Prima entertainment zo iets voor 3 uur.

Kyoshin

Legacy Member
Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?

Karre

Legacy Member
Kyoshin zei:
Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?

Als ik van u was zou ik het topic nogmaals doornemen en deze keer alles eens aandachtig lezen, wat niet uw sterkste punt blijkt te zijn.

paarsbloed

Legacy Member
Kyoshin zei:
Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?

Kerel, serieus. Al verdient gij van mij 50000 € in de maand en een pak pampers derbij, das uw volste recht. Het gaat gewoon over uw attitude van, onder de 4000 werk ik niet, en voor 1500 ga ik nog liever doppen. Terwijl velen het moeten doen met nog geen 1500 in de maand. Maar jij gaat studeren, je kan niet schrijven, noch lezen, en hebt de ambitie van hier tot in Japan. Allemaal goed en wel, maar accepteer het dat je op je 1e job wrs niet meer dan 2500 zal verdienen. Maar daar zal je wel niet gaan werken zeker?

Dus, leer eerst Nederlands, daarna lezen, en kom daarna in Jambers.

Carrion

Legacy Member
mijn ergernis => ik wil meedoen aan de discussie, ma ik weet toch da als ik morge m'n pc op zet dat die inbox weer vol zit met forum bot die zegt dat 'm de berichten verwijderd heeft :(

Zonnestraal

Legacy Member
Carrion zei:
mijn ergernis => ik wil meedoen aan de discussie, ma ik weet toch da als ik morge m'n pc op zet dat die inbox weer vol zit met forum bot die zegt dat 'm de berichten verwijderd heeft :(

Je hebt de discussie toch gehad ondertussen ?

Het is niet omdat je bv 'De zevende dag' niet hebt opgenomen op video, dat de uitzending niet heeft plaatsgevonden :)

Carrion

Legacy Member
LaVeLLe zei:
Je hebt de discussie toch gehad ondertussen ?

Het is niet omdat je bv 'De zevende dag' niet hebt opgenomen op video, dat de uitzending niet heeft plaatsgevonden :)

ma 't zijn al die fijne herinneringen die verloren gaan :p

ReBirTh

Legacy Member
Kyoshin zei:
Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?

Aan uw manier van schrijven te zien, zal je wel iets meer dan 5 jaar nodig hebben om diezelfde 5 jaar te doorlopen :rofl:

tuesadorable

Legacy Member
Kijk, een dramalama!

Anyway, mijn ergernis; knie die weer pijn doet. Ik kan echt mijn sport op mijn rug schrijven. :/ Ik ben moe, heb vannacht amper geslapen van de pijn...

e.House

Legacy Member
Gisteren zag ik bij een huis hier in de gemeente, een vastgemaakte boekentas en 2 schoenen uit het raam hangen. Een belachelijk Hollandse gewoonte die van over de grens is overgewaaid.

Dennoman

Legacy Member
Enorme ergernis: vandaag te weten gekomen dat een meisje dat ik ooit als vriendin beschouwde nu haar lief (en een goeie maat van mij) keihard achter zijn rug aan het bedriegen is en dat overal rondbazuint. Echt, zulke wijven verdienen gewoon een vuistslag in de baarmoeder zodat ze geen risico lopen zich voort te planten.

Bah.

Milfhunter

Legacy Member
Dennoman zei:
Enorme ergernis: vandaag te weten gekomen dat een meisje dat ik ooit als vriendin beschouwde nu haar lief (en een goeie maat van mij) keihard achter zijn rug aan het bedriegen is en dat overal rondbazuint. Echt, zulke wijven verdienen gewoon een vuistslag in de baarmoeder zodat ze geen risico lopen zich voort te planten.

Bah.

zeg het tegen uwe maat !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan