Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kyoshin zei:Internet en klas is groot verschil. Ik heb al wat meer bewezen, dus ik heb niet alleen grote mond. Zoals ik al zei de mensen in mijn directe omgeving weten dat ik zo ben op dat vlak. Dus dit is geen hoogmoed, grote mond, praatjes maar realiteit. Mensen zeggen veel, maar je gaat niet iemand beoordelen over zijn mening. Ik zeg niet dat ik niet voor minderen dan 4000 ga werken, ik zeg dat ik dat wil gaan hebben later. Ik heb er nu tamelijk genoeg van met die zever, je kent me niet eens. Dit is men laatste woord daarover. Ik ben slapen.
Kyoshin zei:Ik zeg niet dat ik niet voor minderen dan 4000 ga werken, ik zeg dat ik dat wil gaan hebben later.
Kyoshin zei:Ik ga lere omda ik nie voor 4000 euro ofzo wil gaan werken..
Kyoshin zei:Ik ben slapen.
Kyoshin zei:Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?
Kyoshin zei:Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?
Carrion zei:mijn ergernis => ik wil meedoen aan de discussie, ma ik weet toch da als ik morge m'n pc op zet dat die inbox weer vol zit met forum bot die zegt dat 'm de berichten verwijderd heeft![]()

LaVeLLe zei:Je hebt de discussie toch gehad ondertussen ?
Het is niet omdat je bv 'De zevende dag' niet hebt opgenomen op video, dat de uitzending niet heeft plaatsgevonden![]()

Kyoshin zei:Ja, niemand kent me, maar je beoordeelt me wel als arrogant bekakt verwaand, omwille van 1 zin. Ik zit hier al een uur mijn daarop te verdedigen maar schijnbaar is 1+1=3 voor jullie. Geen enkel probleem maar probeer mij hier niet in het belachelijke te trekken omdat ik iets meer wil verdienen, waar ik ook recht op heb. Je leert naarmate wat je wilt bereiken. Dus bijvoorbeeld een pas afgestudeerde dokter mag geen 5000 verdienen, omdat het verwaand is? Want zo komt het over, een dokter die 8 jaar (denk ik? zal wel meer zijn zeker) heeft gestudeerd mag dat niet verdienen, dat is hautaine. Als ik zeg ik wil 4000 verdienen als fabrieksarbeider is het u grootste recht om te lachen, want dat is geen realiteit. Maar iemand die 5 jaar hogeschool/universiteit gaat leren om meer te verdienen is pure waanzin?

Dennoman zei:Enorme ergernis: vandaag te weten gekomen dat een meisje dat ik ooit als vriendin beschouwde nu haar lief (en een goeie maat van mij) keihard achter zijn rug aan het bedriegen is en dat overal rondbazuint. Echt, zulke wijven verdienen gewoon een vuistslag in de baarmoeder zodat ze geen risico lopen zich voort te planten.
Bah.