Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterf BETHESDA !
, op het forum staan er geen fixes maar op een of ander forum had iemand ontdekt dat er een verschil is tussen de save files opgeslaan door fallout 3 en die door Games for windows Live (ja dat krapprogramma van microsoft did it again <.<) en moest ik simpel weg de save files copy pasten van submap na de volledige map (omdat vandaag games for windows live niet wil samen opstarten met fallout 3 terwijl dat gisteren wel zo was en dus vind hij geen save files omdat die bij Windows Live saves staan ^^)en die save files van Windows for live staan in een mapke onder uw profielnaam... in de map van de savefiles van het spel zelf :doh: *thumbs up* Microsoft, domme kloten.reavX zei:eerste halfuur in een film van 3 uur en een sjiek. Vreed representatief moek zeggen.
On topic: Smilies op een forum, ik krijg daar echt het vliegend schijt van

forn9 zei:T amerikaantje is echt niet goedkoop eh, fokking 30 euro voor nen short. Tplan was om daar een regenvest te gaan halen + wa shorten en tshirts, tis bij een vest en énen tshirt gebleven.
BaBsie zei:Blijkbaar zijn er ondergrondse parkings die zo stom zijn om te sluiten om 1 uur!!
Gisteren ne taxi naar huis moeten nemen, ik schaamde mij rot
Nu sbiet nog mijne auto gaan halen, da zal daar ook nogal een rekeningske zijn...

MorGo7h zei:Wa dacht ge van: Een nieuw ticketje nemen en daarmee uit de parking rijde?![]()
Poenanie zei:Werkt da eigenlijk ?

GaMe® zei:Ik dacht vandaag eens naar het containerpark te gaan.
Alles in de auto geladen. Kwartier in de stank gereden, kom ik daar aan voor gesloten poorten. Blijkbaar is het in juli en augustus gesloten in de namiddag.![]()
gij hebt dan nog huisdierenDoggiedog zei:Helemaal alleen zijn voor de komende 2 weken, ouders zijn op vakantie en vrienden werken. The joy, dat wordt dikke party op mn eentje met de huisdieren.
Dat belooft trouwens voor wanneer ik alleen ga wonen later. Urgh.

noreeeee zei:ouders die op vakantie gingen vertrekken, ik was dan alleen thuis, maar ze zijn nog altijd niet vertrokken omdat mijn pa last heeft van zijn rug en niet mag rijden.
Of misschien overschat ge uw eigen intelligentie?Poenanie zei:Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-

Dennoman zei:Of misschien overschat ge uw eigen intelligentie?![]()