Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
T amerikaantje is echt niet goedkoop eh, fokking 30 euro voor nen short. Tplan was om daar een regenvest te gaan halen + wa shorten en tshirts, tis bij een vest en énen tshirt gebleven.

freakykiller

Legacy Member
fucking fallout 3 :doh: effe patch installen -> Lolz je savefiles werken niet meer :angry: Sterf BETHESDA !


edit: JUPLA Luize 1 Microsoft 0 fuckers ! Ze werken weer :unsure:, op het forum staan er geen fixes maar op een of ander forum had iemand ontdekt dat er een verschil is tussen de save files opgeslaan door fallout 3 en die door Games for windows Live (ja dat krapprogramma van microsoft did it again <.<) en moest ik simpel weg de save files copy pasten van submap na de volledige map (omdat vandaag games for windows live niet wil samen opstarten met fallout 3 terwijl dat gisteren wel zo was en dus vind hij geen save files omdat die bij Windows Live saves staan ^^)en die save files van Windows for live staan in een mapke onder uw profielnaam... in de map van de savefiles van het spel zelf :doh: *thumbs up* Microsoft, domme kloten.

Bosvos

Legacy Member
reavX zei:
eerste halfuur in een film van 3 uur en een sjiek. Vreed representatief moek zeggen.


On topic: Smilies op een forum, ik krijg daar echt het vliegend schijt van

is iedereen hier plots ongeletterd? Lees mijn post eens deftig: Na een halfuur zat het geluid fout, dan heb ik 'm ook maar afgezet omdat het bloody irritating is.
En ik zei: afgaande op dat halfuur lijkt het allemaal niks voor mij te zijn (behalve de stijl dan). Maar eens ik 'm op DVD heb ga ik 'm zeker bekijken hoor.

posts relativeren is blijkbaar de sterkste kant niet meer van de gemiddelde 9liver:sop:

Jonathan

Legacy Member
forn9 zei:
T amerikaantje is echt niet goedkoop eh, fokking 30 euro voor nen short. Tplan was om daar een regenvest te gaan halen + wa shorten en tshirts, tis bij een vest en énen tshirt gebleven.

tamtatatatatamtatatatamerikoantjeeeeee, supergoeiesupergoeiesupergoeiekoowp, goeiekoowper, da kan nie!

MorGo7h

Legacy Member
BaBsie zei:
Blijkbaar zijn er ondergrondse parkings die zo stom zijn om te sluiten om 1 uur!!
Gisteren ne taxi naar huis moeten nemen, ik schaamde mij rot :sop:

Nu sbiet nog mijne auto gaan halen, da zal daar ook nogal een rekeningske zijn...

Wa dacht ge van: Een nieuw ticketje nemen en daarmee uit de parking rijde? :p

paarsbloed

Legacy Member
Poenanie zei:
Werkt da eigenlijk ?

Meestal moet ge toch met nen auto dervoor staan? Ge kunt natuurlijk iemand anders vragen om er te gaan staan, ticketje te nemen en weg te rijden :p

128MB

Legacy Member
Kapper die blijkbaar gehaast was, kwas buiten in een kwartier inclusief wassen, gel, ...

constant men oor zitten afschaven met zen kam :/

Th1x4nG

Legacy Member
ast deftig geknipt is, zijt content...
daar zo 2 uur zitten ast dan maar 10 min aan u is ist ook ni ze :)

tussen zo van die schijtkutten...
"moete we't knippe?"
- misschien een beetje, maja, kkom toch alle weken e

noreeeee

Legacy Member
ouders die op vakantie gingen vertrekken, ik was dan alleen thuis, maar ze zijn nog altijd niet vertrokken omdat mijn pa last heeft van zijn rug en niet mag rijden.

Doggiedog

Legacy Member
Helemaal alleen zijn voor de komende 2 weken, ouders zijn op vakantie en vrienden werken. The joy, dat wordt dikke party op mn eentje met de huisdieren. :sleep:

Dat belooft trouwens voor wanneer ik alleen ga wonen later. Urgh.

128MB

Legacy Member
Doggiedog zei:
Helemaal alleen zijn voor de komende 2 weken, ouders zijn op vakantie en vrienden werken. The joy, dat wordt dikke party op mn eentje met de huisdieren. :sleep:

Dat belooft trouwens voor wanneer ik alleen ga wonen later. Urgh.
gij hebt dan nog huisdieren :p

Karre

Legacy Member
Heb maar eens een hond van 8 maand oud die net in zijn wilde periode komt te zitten en overal zijn tanden in wil zetten. Dan ben je constant bezig met schoenen terug op hun plaats te leggen. Al een geluk dat er nooit schade aan de schoenen is.

Jonathan

Legacy Member
Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-

Carrion

Legacy Member
noreeeee zei:
ouders die op vakantie gingen vertrekken, ik was dan alleen thuis, maar ze zijn nog altijd niet vertrokken omdat mijn pa last heeft van zijn rug en niet mag rijden.

Kan uw ma nie rijden?

Dennoman

Legacy Member
Poenanie zei:
Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-
Of misschien overschat ge uw eigen intelligentie? :p

Jonathan

Legacy Member
Dennoman zei:
Of misschien overschat ge uw eigen intelligentie? :p

Ik beweer helemaal niet dat ik over een uitzonderlijk hoge intelligentie beschik znne, maar de vergelijking lijkt mij hier toch wel snel gemaakt.

Tis echter denk ik ook voor een groot deel de schuld van hun boerelevensstijl. Mijn vader is nochtans niet dom van aard, maar hij is gewoon enorm naief geworden enz. ( Net was er weer een discussie omdat ik een opmerking gaf over hun ongezonde levensstijl waarop ik direct de feiten onder ogen moest zien ... volgens ons pa is alles dat in boeken geschreven staat of ergens op internet staat gelogen, VTM daarentegen staat hier hoog aangeschreven en de Planckaerts zijn het toonbeeld van sociale vaardigheden. )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan