Bosvos
Legacy Member
Tegen wil en dank toch nog eens een message board op IMDB bezocht, met name dat van Die Fälscher.
zodus mijn ergernis: ultradomme Amerikanen (valt gewoon op dat zij het altijd zijn
) die elke niet-Engelstalige film absoluut gedubd in het Engels willen zien.
Leren die mensen daar niet lezen ffs?
zodus mijn ergernis: ultradomme Amerikanen (valt gewoon op dat zij het altijd zijn
) die elke niet-Engelstalige film absoluut gedubd in het Engels willen zien.Leren die mensen daar niet lezen ffs?
ma die mensen zijn nie beter gewoon, als ze hier ELKE film zouden dubben in het Nederlands en gy kijkt daar al van kinds af aan naar, dan gaat gy ook héél moeilijk doen om een film in het engels ofzo te zien.
in Duitse cinema's is ook alles gedubd, tenzij je naar speciale bioscopen gaat zoeken waar ze de OV spelen.