Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poenanie zei:http://users.telenet.be/poenanie/bach.jpg
Dit is zonet uit mijn kat haar huid gekomen zo rond haar okselstreek ...
Niemand enig idee wat da is ? :/

altijd het beste voor onze beestjesHet moet nu toeval heten, maar ik voel me ook niet tiptopGMotha zei:Mottig opgestaan, gedacht dat't overging na wat eten, of op z'n minst tegen da'k op't werk aankom...
Sucks.

Ik zit hier ook al een week te hoesten en te doen :/Dennoman zei:Het moet nu toeval heten, maar ik voel me ook niet tiptop
Rond 7u vanmorgen ('k had geen uur maar ik weet dat omdat ik mijn vader hoorde opstaan) echt een historische niesbui gehad. Echt minstens 25-30x achter elkaar.
Dennoman zei:Rond 7u vanmorgen ('k had geen uur maar ik weet dat omdat ik mijn vader hoorde opstaan) echt een historische niesbui gehad. Echt minstens 25-30x achter elkaar.

eXe./special zei:Bende zwakkelingen hier opt forum![]()


Die kerel verkracht een liedje van Wim De Craene.sander1234 zei:YouTube - Maesland - Tim
die gast moet _dood_
alsof dat da liedje en die gast alleen al nog nie erg genoeg is.. da clipke is al helemaal om van te spauen.
Doet me denken aan dat verhaal van het meisje dat op hotel was geweest met haar vriend in Antwerpen :')BaBsie zei:Blijkbaar zijn er ondergrondse parkings die zo stom zijn om te sluiten om 1 uur!!
Gisteren ne taxi naar huis moeten nemen, ik schaamde mij rot
Nu sbiet nog mijne auto gaan halen, da zal daar ook nogal een rekeningske zijn...

Dennoman zei:Doet me denken aan dat verhaal van het meisje dat op hotel was geweest met haar vriend in Antwerpen :')
Ondergrondse parkings zijn daar sowieso degoutant duur (vaak zijt ge goedkoper af met een parkeerboete naar 't schijnt) en zij wou haar auto drie dagen in een parking zetten terwijl ze op hotel zat.
Ze zet haar auto daar, gaat naar buiten en smijt haar parkeerticket in de eerste de beste vuilbak. Drie dagen later komt ze daar aan en zegt op haar lieflijkst tegen de kerel achter 't loket: "ja meneer, een paar uur geleden heb ik mijnen auto hier komen zetten, maar 'k ben mijn ticketteke kwijt."
Kerel zet typische norse ambtenarenblik op: "ja juffrake, sorry ze, maar ge gaat toch voor nen hele dag moeten betalen, ik maak de regels ni, ik voer ze enkel uit é". Zij: -zucht- "allee dan maar é".
Score![]()
