Fuck, wat is iedereen op 2dehands en kapaza toch dom en ongeïnformeerd. Ik bied mijn Wii met 11 games aan (maar 3 maanden oud). Het zijn echter VC en WiiWare games (deze termen gebruik ik niet), maar ik geef wel een lijst met de namen van elke game. Ik krijg meteen tientallen boden. Dan leg ik heel de situatie uit, dat het gedownloade games zijn, dat het niet illegaal is, maar ze begrijpen er niets van en haken af. In plaats van ook maar EEN van die games te Googlen, riskeren ze een Wii te kopen met 11 kutspellen.
F*ck it, de volgende die interesse heeft hoeft niet meer te weten dat ze geen 11 schijfjes krijgen. Ze krijgen wat wordt aangeboden, het is dan maar hun fout dat ze niet de minste moeite doen zich te informeren. Mijn advertentie is niet eens misleidend, ik geef niet voor niets de naam van elke game die erbij zit.
Moet ik mij daarom schuldig voelen of heb ik gewoon gelijk? Ik vraag een normale prijs, namelijk €220. De Wii kost nieuw €250, de VC/WiiWare games €80, dus vraag ik twee derde van de nieuwprijs. Dat is toch normaal?