Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
hoofdschooier zei:
En ik ben dan zo'n asshole die zijn anime liefst ondertiteld ziet :D In het Japans klinkt dat gewoon veel juister :D en dan mag ik nog de helft van de betekenis verliezen.
Aleen Son-Gokuu heeft een beetje rare stem imo :unsure:

Stabby

Legacy Member
Stabby zei:
Fuck, wat is iedereen op 2dehands en kapaza toch dom en ongeïnformeerd. Ik bied mijn Wii met 11 games aan (maar 3 maanden oud). Het zijn echter VC en WiiWare games (deze termen gebruik ik niet), maar ik geef wel een lijst met de namen van elke game. Ik krijg meteen tientallen boden. Dan leg ik heel de situatie uit, dat het gedownloade games zijn, dat het niet illegaal is, maar ze begrijpen er niets van en haken af. In plaats van ook maar EEN van die games te Googlen, riskeren ze een Wii te kopen met 11 kutspellen.

F*ck it, de volgende die interesse heeft hoeft niet meer te weten dat ze geen 11 schijfjes krijgen. Ze krijgen wat wordt aangeboden, het is dan maar hun fout dat ze niet de minste moeite doen zich te informeren. Mijn advertentie is niet eens misleidend, ik geef niet voor niets de naam van elke game die erbij zit.

Moet ik mij daarom schuldig voelen of heb ik gewoon gelijk? Ik vraag een normale prijs, namelijk €220. De Wii kost nieuw €250, de VC/WiiWare games €80, dus vraag ik twee derde van de nieuwprijs. Dat is toch normaal?

Iemand? Dit is het zoekertje. Lijkt me toch eerlijk genoeg?

Karre

Legacy Member
Vader die altijd klaagt dat ik niets kan opruimen terwijl gewoon het altijd van hem is van in de morgen. Die is gewoon te tam om zelf iets te doen en steekt het dan maar altijd op mij *sigh*.

Bosvos

Legacy Member
freakykiller zei:
sub>dub, end of discussion :unsure:

voila zo moet het :D

en om nog extremer te gaan: Subs in de originele taal zijn zelfs nog beter ^^
Maar bij mij is dat eigenlijk enkel doenbaar bij Engels en Duits :rofl:


ergernis: nu wil ik Schindler's list kijken, had die een tijdje geleden opgenomen, maar nu loopt die audio ni synchroon :( (het eerste halfuur wel)

en dat is natuurlijk weer zo'n film over den Duits met Engelstalige acteurs, maar hier en daar hoort ge op de achtergrond Duits, dus da's al iets. Soit, heb 'm dan maar afgezet :( De film zelf leek niks voor mij, op het eerste halfuur af te gaan toch niet. Wel fantastisch camerawerk:love:

Proim

Legacy Member
Stabby zei:
Iemand? Dit is het zoekertje. Lijkt me toch eerlijk genoeg?
Jij hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, of dat nu WiiWare games zijn of gewoon maakt toch niets uit, games zijn games en je zoekt toch altijd wel eerst eens op welke het zijn eer je het koopt...
Maar jammer genoeg zijn er altijd van die lame mensen :)

syndrom

Legacy Member
eerste halfuur in een film van 3 uur en een sjiek. Vreed representatief moek zeggen.


On topic: Smilies op een forum, ik krijg daar echt het vliegend schijt van

Stancke

Legacy Member
Stabby zei:
Iemand? Dit is het zoekertje. Lijkt me toch eerlijk genoeg?

Aan interesse misschien geen gebrek maar ik snap toch niet dat mensen daar zelf geen foto van nemen van hun gerief. Advertenties met afbeeldingen die van internet komen, laat ik direct liggen:unsure: De presentatie is al 60% van de verkoop imo

Carrion

Legacy Member
het weer :( in de zomervakantie hoort het geen dagen aan een stuk te regenen zoals nu... en natuurlijk de week da ik naar de zee ga ziet er al nie veel beter uit -_-

FantastiQ

Legacy Member
ja haha de ene week is dadier 30grade en den anderen dag regent het ier

lammeken

Legacy Member
Is het tegenwoordig de mode om bestaande liedjes wat om te vormen met een stemmetje en een stom melodietje ? :sop:

Stabby

Legacy Member
Ik snap dat echt niet. David Faustino heeft toch geen vrouwelijke stem? Ik heb het even opgezocht, blijkt dat zijn stem inderdaad door een vrouw wordt ingesproken (Sophie Arthuys) :s

GaMe®

Legacy Member
Ik dacht vandaag eens naar het containerpark te gaan.

Alles in de auto geladen. Kwartier in de stank gereden, kom ik daar aan voor gesloten poorten. Blijkbaar is het in juli en augustus gesloten in de namiddag. :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan