Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
Carrion zei:
Kan uw ma nie rijden?

Die rijdt liever niet omdat we met de auto van mijn pa gaan. En ik denk dat ook mijn pa liever niet heeft dat mijn moeder met zijn auto rijdt.

Dreetn

Legacy Member
Dak nergens een defitge onlineshop of winkel in W-Vl. vind voor een bonsaï te kopen :(

Arifiene

Legacy Member
Poenanie zei:
Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-

Das ok jong, ik ben ook van de melkboer :).

Dennoman

Legacy Member
Poenanie zei:
Ik beweer helemaal niet dat ik over een uitzonderlijk hoge intelligentie beschik znne, maar de vergelijking lijkt mij hier toch wel snel gemaakt.

Tis echter denk ik ook voor een groot deel de schuld van hun boerelevensstijl. Mijn vader is nochtans niet dom van aard, maar hij is gewoon enorm naief geworden enz. ( Net was er weer een discussie omdat ik een opmerking gaf over hun ongezonde levensstijl waarop ik direct de feiten onder ogen moest zien ... volgens ons pa is alles dat in boeken geschreven staat of ergens op internet staat gelogen, VTM daarentegen staat hier hoog aangeschreven en de Planckaerts zijn het toonbeeld van sociale vaardigheden. )
Niks over de boeren é :p met een eenvoudig leven is niks mis, maar er is een duidelijk verschil tussen een simpele levensstijl waarbij ge met weinig gelukkig zijt en een afstompende levensstijl waarbij je alle mogelijke vormen van intelligent debat wenst uit te sluiten. Dingen als reality tv zijn hier altijd zwaar taboe geweest in huis. De Planckaerts zijn smerige parasieten, de Pfaffs zijn camerahoeren, you know the score :p

Mijn moeder en vader zijn zeer bescheiden mensen en beweren zeker niet dat ze het warm water hebben uitgevonden. Mijn vader is echter hoogbegaafd (IQ van 134) en is dat pas betrekkelijk laat te weten gekomen na een test bij Mensa. Of mijn moeder officieel hoogbegaafd is, weet ik niet. Een lomp geval is het echter ook zeker niet, aangezien ik mijn vermogen om talen te leren van haar heb.

Helaas heb ik mijn vaders wiskundig inzicht en vermogen tot lateraal denken niét meegekregen :p maar goed, het één of het ander I guess. De mensen die alles mee hebben zijn ook maar dunnetjes gezaaid.

Jonathan

Legacy Member
Het boereleven is tof, ik leef graag op het platteland en leef graag eenvoudig ( doch met enige luxe zoals de meesten onder ons ofc ). Ik vrees echter dat je mijn ouders wel meer bij de afstompende levensstijl waarbij je alle mogelijke vormen van intelligent debat wenst uit te sluiten mag rekenen.

Stancke

Legacy Member
Waarom kunnen overschrijvingen NOOIT direct uitgevoerd worden, nee, altijd 2 dagen wachten... Waarom kunnen sommige sites (pay&go bv.) dan wél direct overschrijvingen doorvoeren?

u4ea

Legacy Member
Stancke zei:
Waarom kunnen overschrijvingen NOOIT direct uitgevoerd worden, nee, altijd 2 dagen wachten... Waarom kunnen sommige sites (pay&go bv.) dan wél direct overschrijvingen doorvoeren?

juist laptop gekocht, bedrag was zelfde avond nog overgeschreven :wtf:

Karre

Legacy Member
Poenanie zei:
Ik beweer helemaal niet dat ik over een uitzonderlijk hoge intelligentie beschik znne, maar de vergelijking lijkt mij hier toch wel snel gemaakt.

Tis echter denk ik ook voor een groot deel de schuld van hun boerelevensstijl. Mijn vader is nochtans niet dom van aard, maar hij is gewoon enorm naief geworden enz. ( Net was er weer een discussie omdat ik een opmerking gaf over hun ongezonde levensstijl waarop ik direct de feiten onder ogen moest zien ... volgens ons pa is alles dat in boeken geschreven staat of ergens op internet staat gelogen, VTM daarentegen staat hier hoog aangeschreven en de Planckaerts zijn het toonbeeld van sociale vaardigheden. )

Ik herken die situatie zo hard. Het jammerlijke feit is dan nog eens dat mijn computer hier in de living staat bij ons. En als ik nog één keer de Planckaerts moet aanhoren krijg ik het gewoon. Doen die mensen eigenlijk wel iets van beroep of hebben die echt zo veel geld? Ook wonen die daar blijkbaar in the middle of nowhere en vegen ze zo goed als alle regels aan hun laars die er maar zijn in verband met bouwvergunningen sinds dat die daar volop verbouwingen doen en nooit zie je ze om een vergunning gaan vragen. Lijkt mij echt een enorm marginaal gezin. Dat ze zo iets zelfs maar zendtijd geven.

Jayvie

Legacy Member
Careless zei:
Ik herken die situatie zo hard. Het jammerlijke feit is dan nog eens dat mijn computer hier in de living staat bij ons. En als ik nog één keer de Planckaerts moet aanhoren krijg ik het gewoon. Doen die mensen eigenlijk wel iets van beroep of hebben die echt zo veel geld? Ook wonen die daar blijkbaar in the middle of nowhere en vegen ze zo goed als alle regels aan hun laars die er maar zijn in verband met bouwvergunningen sinds dat die daar volop verbouwingen doen en nooit zie je ze om een vergunning gaan vragen. Lijkt mij echt een enorm marginaal gezin. Dat ze zo iets zelfs maar zendtijd geven.

Die hebben een eigen parketbedrijf. En die verhuren ook kamers enzo van die dingen dacht ik.

Jonathan

Legacy Member
Mijn pc staat ook in de living, mijn kamer is gewoon te klein, en anders zou ik om 22u van de pc moeten omdat mijn ouders niet zouden kunnen slapen :p

Lospeed

Legacy Member
Poenanie zei:
Dagelijkse ergernis die vandaag weer de bovenhand nam : Mijn ouders die zowat de grootste idioten zijn die ik ken. Soms vraag ik me af of ze wel mijn ouders zijn want ik heb blijkbaar van geen van beiden het intellect meegekregen -_-

haha, ik heb me dat ook al eens afgevraagd :P

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Minister die wil dat ziekenhuizen de financiële markt op gaan om zo winst te kunnen maken. Die centrum christelijke rukkers leren het ook nooit he.

Karre

Legacy Member
Het is duidelijk aan dit forum te zien dat het vakantie is. Volop mensen komen hier opeens actief wezen die niet kunnen lezen.

Kyoshin

Legacy Member
Careless zei:
Het is duidelijk aan dit forum te zien dat het vakantie is. Volop mensen komen hier opeens actief wezen die niet kunnen lezen.

Of mensen die gewoon niets anders tedoen hebben dan hun gelijk proberen te krijgen?

Karre

Legacy Member
Kyoshin zei:
Of mensen die gewoon niets anders tedoen hebben dan hun gelijk proberen te krijgen?

Ga nog wat aan uw toekomstig loon denken. In mijn klas zat trouwens iemand zoals jij. Het ging dan wel niet om een loon maar om punten. Hij zou de 90%+ halen dit jaar en hij zou de slimste van de klas zijn naar eigen zeggen, 66% had hij. Met andere woorden, met enkel hoogmoed en een grote mond kom je er niet. Het kan goed zijn dat je ambitie hebt en dat het je gaat lukken. Maar als je gewoon zegt aan wildvreemden dat je voor niet minder dan € 4000 wilt gaan werken en voor € 1500 al beter kunt gaan doppen dan kon je toch wel al zelf beseffen dat je de nodige reacties ging uitlokken.

Kyoshin

Legacy Member
Internet en klas is groot verschil. Ik heb al wat meer bewezen, dus ik heb niet alleen grote mond. Zoals ik al zei de mensen in mijn directe omgeving weten dat ik zo ben op dat vlak. Dus dit is geen hoogmoed, grote mond, praatjes maar realiteit. Mensen zeggen veel, maar je gaat niet iemand beoordelen over zijn mening. Ik zeg niet dat ik niet voor minderen dan 4000 ga werken, ik zeg dat ik dat wil gaan hebben later. Ik heb er nu tamelijk genoeg van met die zever, je kent me niet eens. Dit is men laatste woord daarover. Ik ben slapen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan