Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
TimVerleyen zei:
zeg het tegen uwe maat !
Kon dat maar, de situatie zit helaas wat ingewikkelder ineen dan dat.

Ik kan dat niet vertellen zonder een hoop maten persoonlijk tegen mij te keren. Zij hebben me dat namelijk toevertrouwd omdat ze zelf hun klep niet kunnen houden en nu zit ik dus als enige rechtstreekse tussenpersoon (zijzelf kennen die kerel maar heel passief terwijl ik hem stukken beter ken).

GMotha

Legacy Member
Dennoman zei:
Kon dat maar, de situatie zit helaas wat ingewikkelder ineen dan dat.

Ik kan dat niet vertellen zonder een hoop maten persoonlijk tegen mij te keren. Zij hebben me dat namelijk toevertrouwd omdat ze zelf hun klep niet kunnen houden en nu zit ik dus als enige rechtstreekse tussenpersoon (zijzelf kennen die kerel maar heel passief terwijl ik hem stukken beter ken).
U er buiten houden: ik heb mezelf ook eens met een soortgelijke zaak bemoeid en dat loopt zelden goed af.

DuffyT

Legacy Member
GMotha zei:
U er buiten houden: ik heb mezelf ook eens met een soortgelijke zaak bemoeid en dat loopt zelden goed af.

²nd, u gewoon afzijdig houden, die dingen lossen meestal zichzelf op, kheb ook al in uw schoenen gestaan, nog niet zo lang geleden zelfs

Dennoman

Legacy Member
GMotha zei:
U er buiten houden: ik heb mezelf ook eens met een soortgelijke zaak bemoeid en dat loopt zelden goed af.
Yeah, ik weet het. Uiteindelijk schiet men toch altijd op de pianist. Ik kan het nu al voorspellen: als ik het aan die maat vertel hij prolly eerst kwaad, wil het niet geloven, vriendschap schluss. Dan confronteert hij zijn lief, zij kwaad tegen mijn maten. Mijn maten vervolgens allemaal tegen mij, I lose. Big time.

Maar bon, dat verandert niks aan het feit dat het knaagt.

syndrom

Legacy Member
ik zou het gewoon vertellen. Als je vriend niet inziet dat je dat zegt om zijn bestwil jah dan ist geen zo'n goede vriend zekers.

En dat wijf moet niet pissed zijn dat dat aan het licht komt é, ze moet maar niet rond vogelen

Dennoman

Legacy Member
reavX zei:
ik zou het gewoon vertellen. Als je vriend niet inziet dat je dat zegt om zijn bestwil jah dan ist geen zo'n goede vriend zekers.

En dat wijf moet niet pissed zijn dat dat aan het licht komt é, ze moet maar niet rond vogelen
De meest wijze levensles die ge kunt meekrijgen is dat het vaak beter is om iets op te kroppen en erover te zwijgen imo. Dat ge altijd alles moet zeggen wat er op uw lever ligt, is echt de dikste zever ooit. In 99,99999999% van de gevallen nergens goed voor.

Ik heb liever dat het nu wat knaagt dan het risico op de catastrofale gevolgen te lopen.

syndrom

Legacy Member
opkroppen is voor mij geen goede oplossing, dan word ik na een tijdje gewoon een bol woede.

Karre

Legacy Member
isj zei:
ik erger me eraan dat mensen die er zo uitzien:
http://i210.photobucket.com/albums/bb199/anarchistic_kitty/n662922713_1753623_7719495.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb199/anarchistic_kitty/n575341061_1702076_7438.jpg
iets durven zeggen over mij...

:unsure:
ohh wacht jij bent het :D

en blijkbaar snij ik mijzelf en ben ik emo ... terwijl ik mijzelf nooit iets zou willen aandoen en ik alles doe voor mijn huid te verzorgen... hmmz wat denk jij IETS over mij te weten
ale leef mijn leven maar voort he... wat ga ik nu gaan doen, oh blijkbaar zo geintereseerd :D wel kga het jullie is lekker ni zeggen >.<

Wie is er hier nu de hypocriet? En zijn foto's is wel iets anders dan uw foto's in verband met uw uiterlijk en er dan mee beginnen opscheppen.

Tha_nOn

Legacy Member
ge zijt te laat:p ze zijn al aant deleten

zelfs mijn mooie posts *pff* terwijl ik niet eens bash!

Karre

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ge zijt te laat:p ze zijn al aant deleten

zelfs mijn mooie posts *pff* terwijl ik niet eens bash!

Mijn ergernis dan: Dat ik niet vroeger ben opgestaan :p

gentille zei:
Ik hoop dat de zoveelste Isj-discussie nu gesloten is.

Ban haar en het is opgelost. Dat men nog altijd nog niet doorheeft dat de meesten hier zich aan Isj irriteren.

ugh

Legacy Member
Dennoman zei:
De meest wijze levensles die ge kunt meekrijgen is dat het vaak beter is om iets op te kroppen en erover te zwijgen imo. Dat ge altijd alles moet zeggen wat er op uw lever ligt, is echt de dikste zever ooit. In 99,99999999% van de gevallen nergens goed voor.

Ik heb liever dat het nu wat knaagt dan het risico op de catastrofale gevolgen te lopen.
Vrij egoistisch imo.

Nu, ik weet zelf niet wat ik zou doen. Zou afhangen van welke vriend en de situatie. Maar het opkroppen is een egoistische daad.
(niet bedoeld als flame)
Ik wil hier niet over oordelen, omdat ik begrijp dat het een lastige situatie is. Maar uiteindelijk zorg je vooral voor jezelf (uit vrees voor catastrofale gevolgen), ipv het beste voor je vriend te willen.

Gentille

Legacy Member
Careless zei:
Ban haar en het is opgelost. Dat men nog altijd nog niet doorheeft dat de meesten hier zich aan Isj irriteren.

Plaats haar op ignore dan zullen degene die zich ergeren aan haar posts, ze niet meer moeten lezen.

Anoniem04

Legacy Member
Waarom wordt in godsnaam mijn post verwijderd, die had niets met die discussie te maken en was een ergernis? :wtf:

Iedereen ergert zich aan dude87, die wordt ook niet gebanned :unsure:

Karre

Legacy Member
gentille zei:
Plaats haar op ignore dan zullen degene die zich ergeren aan haar posts, ze niet meer moeten lezen.

Zo iets maakt dus echt niets uit als ze een discussie aangaat of wanneer er iemand op reageert.

Dennoman

Legacy Member
ugh zei:
Vrij egoistisch imo.

Nu, ik weet zelf niet wat ik zou doen. Zou afhangen van welke vriend en de situatie. Maar het opkroppen is een egoistische daad.
(niet bedoeld als flame)
Ik wil hier niet over oordelen, omdat ik begrijp dat het een lastige situatie is. Maar uiteindelijk zorg je vooral voor jezelf (uit vrees voor catastrofale gevolgen), ipv het beste voor je vriend te willen.
Wat nu egoïsme? Is het dan zo fout om voor zelfbehoud te kiezen als je weet dat het meer dan waarschijnlijk toch negatief zal aflopen voor iedereen? Men gaat je echt haten als je het ze opbiecht. Ik heb me al vaak genoeg met zulke zaken bemoeid om te weten dat ik nu moet zwijgen, ik heb geleerd dat de mens (waartoe ik zelf ook behoor, daar niet van) een dom en naïef wezen is dat de waarheid eigenlijk niet aan kan.

En daarbij, ik ben er vrij zeker van dat dat wijf het op een dag zelf wel zal opbiechten, en als ze het niet doet zal ik haar daar prolly wel enigszins toe proberen te dwingen. Dan kent ze mijn ultimatum en mag ze zelf kiezen hoe ze ermee omgaat.

paarsbloed

Legacy Member
Mijn broer :sop:

Ik was wat laat gaan slapen gisteren, en lag om 11 uur nog te slapen, tot ik werd gewekt doordat zijn muziek veel te hard stond. Ik ga naar beneden, al serieus pissed, en vraag hem het wat stiller te zetten. Zet het iets stiller, dus ik pak mijn laptop en zet me erbij. Pakt een volgend liedje, wééral muziek vollenbak. Ik zeg hem van dat gewoon wat stiller te zetten, dat hij dat dan ook hoort. Nu ben ik de egoïst, ik laat andere mensen niets toe. En het was al 11 uur hoor, wie slaapt er dan nog :ironic:

Wat hoop ik maar al te veel dat hij morgen om 11 uur nog slaapt, dat zullen mijn boxen op hun maximum worden.

ANIMAL

Legacy Member
Ergernis van vandaag: de hele straat aflopen om de hond te zoeken (kat deed de achterdeur open, en toen ik onder kwam en doorhad dat de deur openstond, was de hond verdwenen) + kwaad worden op mijn zus omdat die het plankje niet op zijn plaats had gezet (het plankje dat de hond moet tegenhouden van t straat op te lopen) + schrik krijgen voor mijn mama (die hond is HEILIG voor haar 8-) en ze liep van de morgend nog te schreeuwen dat we t plankje niet mochten vergeten), om dan uiteindelijk te horen te krijgen dat mama de hond vandaag mee heeft genomen .... DAT is pas ergernis 8-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan