Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RB26DETT zei:Wat is er mis met frietjes van de frituur?![]()


Careless zei:Nee. En wees maar al bereid aan al mijn ergernissen van vanavond want ik erger me nogal snel als ik honger heb en gezien ik vanavond geen eten heb en nu al een enorme honger heb omdat ik net van de fitness kom.

lilpunk zei:Ik versta niet hoe mensen zich zo kunnen ergeren aan die reclame.
Allé, da komt op uw scherm ge klikt da weg, en ge kunt weer voort. Da duurt misschien 2 seconden. Als ge u daar al zo ambetant in maakt, goe bezig :')
en Careless, komaan, een bak frieten van de frituur is toch zalig ?![]()

(vreemd genoeg is dat al een tijd niet meer op de Veemarkt te vinden maar op de Speecqvest (en ondertussen heeft het nog in de Consiencestraat gestaan
)e.House zei:Soms Este suggesties?
hoofdschooier zei:het is wel een feit dat de frituren blijkbaar geen deftige frieten meer serveren
als ge een goed frituur weet zijn hebt ge natuurlijk chance
Frituur Veemarkt in Mechelen(vreemd genoeg is dat al een tijd niet meer op de Veemarkt te vinden maar op de Speecqvest (en ondertussen heeft het nog in de Consiencestraat gestaan
)
Estse keuken zal veelal Slaafse invloeden hebben kan ik me inbeelden. In dat geval: heerlijke soepen, knoedels en bereidingen met vleesCareless zei:In die zin hoeven geen komma's te staan? Is gewoon een veel te lange zin die ik beter had opgesplitst in meerdere zinnen.
Ik ken echt amper iets van de Estse keuken eigenlijk.

Dennoman zei:Estse keuken zal veelal Slaafse invloeden hebben kan ik me inbeelden. In dat geval: heerlijke soepen, knoedels en bereidingen met vlees![]()
Dennoman zei:Jep, da's ook typisch Russisch dat zwarte, zware brood. Heb het in China af en toe gegeten. Als je eens chique wou doen, ging je naar de Rus of de JapannerMan, echt goeie wodka, dat ging vlotjes binnen hoor
![]()
.Ahja, internationale drankwetgeving.Careless zei:Heb er geen echte Russische wodka kunnen proeven die men daar verkocht omdat ik nog geen 21 ben. Al heb ik er wel het Estse bier kunnen proeven, niets waard zeg ik zelf.

