Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
Ik versta niet hoe mensen zich zo kunnen ergeren aan die reclame.

Allé, da komt op uw scherm, ge klikt da weg, en ge kunt weer voort. Da duurt misschien 2 seconden. Als ge u daar al zo ambetant in maakt, goe bezig :')

en Careless, komaan, een bak frieten van de frituur is toch zalig ? :p

Karre

Legacy Member
Nee. En wees maar al bereid aan al mijn ergernissen van vanavond want ik erger me nogal snel als ik honger heb en gezien ik vanavond geen eten heb en nu al een enorme honger heb omdat ik net van de fitness kom :p.

Fré_

Legacy Member
Careless zei:
Nee. En wees maar al bereid aan al mijn ergernissen van vanavond want ik erger me nogal snel als ik honger heb en gezien ik vanavond geen eten heb en nu al een enorme honger heb omdat ik net van de fitness kom :p.

Vergeet geen punten en komma's te gebruiken als ge een zin typt :p

Bosvos

Legacy Member
lilpunk zei:
Ik versta niet hoe mensen zich zo kunnen ergeren aan die reclame.

Allé, da komt op uw scherm ge klikt da weg, en ge kunt weer voort. Da duurt misschien 2 seconden. Als ge u daar al zo ambetant in maakt, goe bezig :')

en Careless, komaan, een bak frieten van de frituur is toch zalig ? :p

het is wel een feit dat de frituren blijkbaar geen deftige frieten meer serveren :(

als ge een goed frituur weet zijn hebt ge natuurlijk chance

Frituur Veemarkt in Mechelen:love: (vreemd genoeg is dat al een tijd niet meer op de Veemarkt te vinden maar op de Speecqvest (en ondertussen heeft het nog in de Consiencestraat gestaan :rofl:)

Karre

Legacy Member
In die zin hoeven geen komma's te staan? Is gewoon een veel te lange zin die ik beter had opgesplitst in meerdere zinnen.

e.House zei:
Soms Este suggesties?

Ik ken echt amper iets van de Estse keuken eigenlijk.

Shadowfox

Legacy Member
Toegegeven goeie frieten zijn schaars!
Gelukkig heb ik een grootmoeder die ze nog zelf maakt :D

Karre

Legacy Member
Wij hebben hier echt geen geluk met de frituren. Oftewel zijn het diepvriesfrieten dat ze gebruiken oftewel ververst men hun frituurolie zo goed als nooit.

Fré_

Legacy Member
hoofdschooier zei:
het is wel een feit dat de frituren blijkbaar geen deftige frieten meer serveren :(

als ge een goed frituur weet zijn hebt ge natuurlijk chance

Frituur Veemarkt in Mechelen:love: (vreemd genoeg is dat al een tijd niet meer op de Veemarkt te vinden maar op de Speecqvest (en ondertussen heeft het nog in de Consiencestraat gestaan :rofl:)

Hier zijn waarschijnlijk 3 of 4 goeie frituren in een straal van 5km. En trouwens, als ik honger heb smaakt een bak frieten altijd, ook al komen ze van een 'mindere' frituur.

Karre

Legacy Member
Nog een ergernis. Mijn ouders beloofden me dat ze veel met mij met de auto zouden gaan rijden in de vakantie zodat ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs zou hebben. Ik heb er nog altijd niets van gezien van die belofte en als ik er naar vraag zeggen ze dat ze geen zin hebben.

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
In die zin hoeven geen komma's te staan? Is gewoon een veel te lange zin die ik beter had opgesplitst in meerdere zinnen.



Ik ken echt amper iets van de Estse keuken eigenlijk.
Estse keuken zal veelal Slaafse invloeden hebben kan ik me inbeelden. In dat geval: heerlijke soepen, knoedels en bereidingen met vlees :love:

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Estse keuken zal veelal Slaafse invloeden hebben kan ik me inbeelden. In dat geval: heerlijke soepen, knoedels en bereidingen met vlees :love:

De Estse keuken bevat inderdaad veel Slaafde invloeden en hun soepen zijn inderdaad geweldig. Op gebied van brood eet men daar zwart brood. Zulk brood had ik zelfs nog nooit gezien, je moet wel aan de smaak wennen. En ook veel pasta eet men daar. Frieten eet men daar zelfs zo goed als nooit. Dat meisje had zelfs nog nooit een frituurketel buiten die van in de McDonalds gezien. Qua snoep blijkt 'kohuke' (iets wat hier totaal niet te vinden is) daar iets populair te zijn. Estse chocolade is trouwens ook nog goed. Heeft me echt doen inzien dat wij overdrijven met onze chocolade en dat die niet zo geweldig is eigenlijk als dat men beweert.

Dennoman

Legacy Member
Jep, da's ook typisch Russisch dat zwarte, zware brood. Heb het in China af en toe gegeten. Als je eens chique wou doen, ging je naar de Rus of de Japanner :) Man, echt goeie wodka, dat ging vlotjes binnen hoor :)

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Jep, da's ook typisch Russisch dat zwarte, zware brood. Heb het in China af en toe gegeten. Als je eens chique wou doen, ging je naar de Rus of de Japanner :) Man, echt goeie wodka, dat ging vlotjes binnen hoor :)

Heb er geen echte Russische wodka kunnen proeven die men daar verkocht omdat ik nog geen 21 ben. Al heb ik er wel het Estse bier kunnen proeven, niets waard zeg ik zelf :p.

xaia

Legacy Member
1.) de kutreclame van "den brico" op de radio op de vakantiejob
2.) een boek voor de unief dat 27euro kost maar eigenlijk maar een flutboekje is, afzetters.

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Heb er geen echte Russische wodka kunnen proeven die men daar verkocht omdat ik nog geen 21 ben. Al heb ik er wel het Estse bier kunnen proeven, niets waard zeg ik zelf :p.
Ahja, internationale drankwetgeving.

Had ik in China geen last van :love:

Yo-Han

Legacy Member
Bwaah, beste vodkas zijn daarom niet direct Russisch.

Valt (single malt vodka uit Schotland!) en 42 below (Nieuw Zeeland) bvb...

Moskovskaya, stolichnaya etc zijn wel veel beter dan alle smirnof eristoff bucht natuurlijk, wel eerder voor de rijke Rus

Want de boernrus drinkt pattatn vodka é :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan