Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flipkikker zei:Vandaag wou ik lang uitslapen en snamiddags nog wat gaan werken....
Maar sinds 10u vanochtend hoor ik al een strontvervelende zaagmachine die om de zoveel seconden precies een metalen profiel doorzaagt (scherpe en valse klank):doh:
Carrion zei:Een zaagmachine heeft toch altijd een scherpe klank, zelfs als da gewoon hout doorzaagt?
wat moet die kerel daar nu op replien, ale nu 
Carrion zei:Een zaagmachine heeft toch altijd een scherpe klank, zelfs als da gewoon hout doorzaagt?


ad:hatetn zei:klotementaliteit op het werk en in deze tijd vind ik het niet echt aan te raden om te stoppen. maar verder doen zie ik ook helemaal niet zitten. o het dilemma
Oldskooler zei:Lasagna (zo uit een pakske), waar weinig deeg in zit, maar een hoop tomatensaus + vlees.
Oldskooler zei:Lasagna (zo uit een pakske), waar weinig deeg in zit, maar een hoop tomatensaus + vlees.
Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imobartreligion zei:lasagna uit pakjes is goor

Carrion zei:Een zaagmachine heeft toch altijd een scherpe klank, zelfs als da gewoon hout doorzaagt?

JoeCatshoe zei:Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imo![]()
Selderijstok zei:Een boom in stukken zagen, dat is scherp voor u?
![]()

JoeCatshoe zei:Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imo![]()
JoeCatshoe zei:Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imo![]()