Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ike

Legacy Member
Ik was in de tuin juist goed bezig, begint het dan niet te regenen zeker. :angry:

edit: gedaan in de tuin, tv aan, kabel werkt niet meer.
*zucht*

Crashtestdummy

Legacy Member
ma dien van den aldi is den besten!

zijn er hier trouwens nog die de pakken kopen van 1 kilo om ze dan alleen op te eten? mijn ma vind da nie zo normaal, ma da speelt zo vlotjes binnen :unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dude87 zei:
ma dien van den aldi is den besten!

zijn er hier trouwens nog die de pakken kopen van 1 kilo om ze dan alleen op te eten? mijn ma vind da nie zo normaal, ma da speelt zo vlotjes binnen :unsure:

Idd :D

Adelbert

Legacy Member
Careless zei:
Die American Cookies nochtans ook :p.

jep, kheb hier 2 dozen staan :)

maar voorlopig zijn mijn zweedse koekjes nog het lekkerst (je kan ze ook in den ikea kopen, zo van die krokante koekjes met chocolade :drool:)

tynoesj

Legacy Member
Ik wil naar mijn kot man ... Krijg het ervan van mijn ouders die zagen.

syndrom

Legacy Member
Dude87 zei:
ma dien van den aldi is den besten!

zijn er hier trouwens nog die de pakken kopen van 1 kilo om ze dan alleen op te eten? mijn ma vind da nie zo normaal, ma da speelt zo vlotjes binnen :unsure:

die pakken van een kilo stellen echt niks voor, da ga binnen lik een potteke chocomouse.

Fuck heb daar nu zin in

Carrion

Legacy Member
Denk da het bij mij al 3 jaar geleden is ofzo da ik nog is lasagne gegeten heb :p

128MB

Legacy Member
Bacardi Mojito :puke:

man da is goor, is precies anijs en alle 'smaak' zinkt naar de bodem, de laatste slok is dan echt x(

echte mojito kan ik mij strontzat van drinken en van genieten, dit is echt zen geld niet waard bah

Stabby

Legacy Member
Alé, weer een geïnteresserde voor mijn Wii + 11 games. Hij ziet alle boden tot €230, stelt mij vraag na vraag. Uiteindelijk zegt hij dat hij niet meer dan €200 geeft... In plaats van dat eerst te zeggen verdoet die eikel mijn tijd. Die randdebiel heeft dan nog waarschijnlijk geen enkele van de games opgezocht en verwachtte een Wii met 11 games op DVD voor €200. Het zijn VC/WiiWare games, maar dat zeg ik er niet bij. Ik geef wel een lijst van alle games.

Zucht, ik word er gewoon gek van...

Fré_

Legacy Member
Ik haat het dat ik elke dag minstens 10u slaap. Ik word altijd wel 1 of 2 keer wakker 's morgens maar ben dan altijd te lui om op te staan, met als gevolg dat ik dan pas om 12u uit m'n bed kom.

Aan de andere kant, een wekker zetten in de vakantie is nog veel stommer :p

freakykiller

Legacy Member
lilpunk zei:
Ik haat het dat ik elke dag minstens 10u slaap. Ik word altijd wel 1 of 2 keer wakker 's morgens maar ben dan altijd te lui om op te staan, met als gevolg dat ik dan pas om 12u uit m'n bed kom.

Aan de andere kant, een wekker zetten in de vakantie is nog veel stommer :p

Ik heb hetzelfde, zelf al zet ik mijn wekker. Ik ben altijd eerder wakker dan de wekker afgaat (9:30 en ik kruip om 2-3 uur 's nachts in me bed) dus ik slaap niet veel maar ik blijf graag liggen in me bed :love: waardoor ik om 12 uur er maar uit ben :(

nog een ergernis: wikipédia is traag

[LRRP]

Legacy Member
Dude87 zei:
same here, mijn lijf kannet niemeer aan :x

²
Toch maar eens een gezondere levensstijl moet aannemen :p

Mijn Spaanse nichtjes hadden een Argentijns ''vriendinnetje" meegebracht :drool:
1 klein probleem, ze sprak Spaans :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan