gizmo666
Legacy Member
JoeCatshoe zei:Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imo![]()
idd die van den aldi is zalig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JoeCatshoe zei:Die van het aldi huismerk is anders nog wel goed imo![]()

gizmo666 zei:idd die van den aldi is zalig![]()
Dude87 zei:ma dien van den aldi is den besten!
zijn er hier trouwens nog die de pakken kopen van 1 kilo om ze dan alleen op te eten? mijn ma vind da nie zo normaal, ma da speelt zo vlotjes binnen![]()

Adelbert zei:de choco cups zijn ook super lekker van den aldi![]()
.Careless zei:Die American Cookies nochtans ook.

)tynoesj zei:Ik wil naar mijn kot man ... Krijg het ervan van mijn ouders die zagen.
Dude87 zei:ma dien van den aldi is den besten!
zijn er hier trouwens nog die de pakken kopen van 1 kilo om ze dan alleen op te eten? mijn ma vind da nie zo normaal, ma da speelt zo vlotjes binnen![]()
same here, mijn lijf kannet niemeer aan[LRRP];11885610 zei:Rot van binnen![]()

lilpunk zei:Ik haat het dat ik elke dag minstens 10u slaap. Ik word altijd wel 1 of 2 keer wakker 's morgens maar ben dan altijd te lui om op te staan, met als gevolg dat ik dan pas om 12u uit m'n bed kom.
Aan de andere kant, een wekker zetten in de vakantie is nog veel stommer![]()
waardoor ik om 12 uur er maar uit ben 
Dude87 zei:same here, mijn lijf kannet niemeer aan![]()


