Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:het feit dat ik om 01u01 nog steeds thuis zit![]()

PinkyNTheBrain zei:mensen die bedelen om rep puntenik lees niet alles op dit forum maar toch geregeld eens... en ik kom ze steeds tegen, scavengers!
²nd thatGaMe® zei:Ze zouden heel die zever gewoon moeten afschaffen.

PinkyNTheBrain zei:mensen die bedelen om rep puntenik lees niet alles op dit forum maar toch geregeld eens... en ik kom ze steeds tegen, scavengers!
Voor goed.Dude87 zei:eens op tscherm duwen![]()
Gisteren kroop het nog rond. Ma het heeft beslist om vandaag te sterven recht in't midden van het beeld ffs.lilpunk zei:te zalig
george bush willen als naam en het nog nie kunnen schrijven ook :')
je stienkt ut je bek lik e zwien ut ze mulle
freakykiller zei:Dan hebt ge natuurlijk excuus wanneer ge u misgrijpt é. Foutje tijdens de communicatie kan tot vanalles leiden![]()



rubinski_be zei:FML: Your everyday life stories
Een hele site vol mensen die zeggen hoe bekankert hun leven wel niet is![]()