Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Tha_nOn zei:
pijn dat dat doet zeker?:sop:
't Is wel pijnlijk als ge merkt dat uw straal erdoor naar boven is uitgeweken en ge gaat mogen beginnen kuisen met uw slaapkop :unsure:

Solide

Legacy Member
Vooral vervelend als ge u een beetje verslaapt zodat niet kunt blijven liggen tot em weg is .. :unsure:

Dennoman

Legacy Member
-solid snake- zei:
Vooral vervelend als ge u een beetje verslaapt zodat niet kunt blijven liggen tot em weg is .. :unsure:
Helpt natuurlijk ook niet dat we 's morgens hormonaal op ons actiefst zijn. Probeer dan maar genoeg unsexy thoughts te denken om hem op de propere manier weg te krijgen :sad:

Tha_nOn

Legacy Member
Dennoman zei:
't Is wel pijnlijk als ge merkt dat uw straal erdoor naar boven is uitgeweken en ge gaat mogen beginnen kuisen met uw slaapkop :unsure:

door uw knieën buigen en zachtjes naar beneden duwen, erg moeilijk lijkt mij dat niet

(of ge hebt ook altijd de minder plezante manieren gelijk aan een of andere lelijke lerares van vroeger naakt denken \o/ of bij uw mama naakt naar binnen lopen <o/, tzal wel helpen)

Solide

Legacy Member
Dennoman zei:
Helpt natuurlijk ook niet dat we 's morgens hormonaal op ons actiefst zijn. Probeer dan maar genoeg unsexy thoughts te denken om hem op de propere manier weg te krijgen :sad:

Kvroeg me altijd al af waarom dat zo moeilijk ging :p

of bij uw mama naakt naar binnen lopen

Thats a nice tight-knit family you got there huh ?:wtf:

Robust²

Legacy Member
Klierkoorts :sop:
Waardoor ik zelfs m'n volgend examen niet mag meedoen van mijn dokter, en ik dus nu 2 weken gewoon moet rusten en zo goed als niets mag. Ik voel me zelfs niet eens zo slecht :sad:

dksissor

Legacy Member
Dennoman zei:
Helpt natuurlijk ook niet dat we 's morgens hormonaal op ons actiefst zijn. Probeer dan maar genoeg unsexy thoughts te denken om hem op de propere manier weg te krijgen :sad:
:rofl:

Ike

Legacy Member
Die kabaal van die f*cking bouwvakkers naast onze deur terwijl ik moet studeren. :doh::angry:

Ike

Legacy Member
robust² zei:
Klierkoorts :sop:
Waardoor ik zelfs m'n volgend examen niet mag meedoen van mijn dokter, en ik dus nu 2 weken gewoon moet rusten en zo goed als niets mag. Ik voel me zelfs niet eens zo slecht :sad:

Ga gewoon naar je examen als je je goed voelt, blijf weg van de mensen en ga daarna zo snel mogelijk weer naar huis. Da's mijn raad, maar ik ben geen dokter. :lol::)

Robust²

Legacy Member
Tgohja, om het zo rap mogelijk weg te krijgen (wat ik liefst wel wil, heb geen zin om al m'n vakanties in het water te zien vallen) moet ik zo veel mogelijk rusten. Een weekje keihard blokken om dan 2 examens op een dag te maken hoort daar niet echt bij :p

Babs

Legacy Member
robust² zei:
Klierkoorts :sop:
Waardoor ik zelfs m'n volgend examen niet mag meedoen van mijn dokter, en ik dus nu 2 weken gewoon moet rusten en zo goed als niets mag. Ik voel me zelfs niet eens zo slecht :sad:

Kan zijn, ik heb ook klierkoorts gehad en ik voelde me alleen een beetje vermoeider, maar daar bleef het ook bij. Keelpijn zelf niet eens zoveel, en khad mn eetlust nog.
De ene ziet er meer van af dan de andere, dus gebt nog geluk :p

Robust²

Legacy Member
Tgoh, k'heb wel nog vaak koorts, maar die gaat wel weg als ik m'n pijnstiller neem. (niet nemen is niet echt een optie, want dan voel ik me wel ongelooflijk slecht :p) Eetlust is ook weg, maar voor de rest niets van keelpijn of wat dan ook.
En geen fysieke inspanning, net nu ik van plan was om eens 3 weken echt keihard te trainen om m'n conditie op een piek niveau te krijgen, bummer :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan