Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Kheb mijn toekomstige hond gevonden, maar daar komt natuurlijk nog niets van zolang ik nog thuis woon.

En nu zit mijn zus mij constant te plagen me youtube-filmkes van puppies ervan :cry:

Adelbert

Legacy Member
welk? (als het een chihuahua is dan moet ik er niet van weten, das zelf geen hond imo)

Adelbert

Legacy Member
BaBsie zei:
Ne chiuahua is gene hond eh :wtf:
Eerder een modeaccessoire :sop:

toch wat ik zei? :wtf: (zonder de modeaccessoire)

anyway:
Zojuist 2 pakketjes die ik een tijd geleden had besteld op minder dan 10m van elkaar ontvangen :applause:
edit: verkeerde topic, hoort in Glimlach thuis :D

ViezeFreddyyy

Legacy Member
Terug willen keren naar huis na een pint te gaan pakken. In de eerste 5 min de ketting er 7 keer terug opgelegd. De Fiets dan maar aan de kant gesmeten en geopteerd voor een uurke wandelen. Er komt net ene auto als ik sta te pissen langs de kant van de baan. Thuiskomen en merken dat uwe sleutel nog op uwe fiets zit en dat de sleutel van de voordeur daar ook aanhangt. Aanbellen en een verdwaasde vader uit zijn bed halen. Een rammeling krijgen aan de deur... Fijne avond.

chosen1

Legacy Member
ViezeFreddyyy zei:
Terug willen keren naar huis na een pint te gaan pakken. In de eerste 5 min de ketting er 7 keer terug opgelegd. De Fiets dan maar aan de kant gesmeten en geopteerd voor een uurke wandelen. Er komt net ene auto als ik sta te pissen langs de kant van de baan. Thuiskomen en merken dat uwe sleutel nog op uwe fiets zit en dat de sleutel van de voordeur daar ook aanhangt. Aanbellen en een verdwaasde vader uit zijn bed halen. Een rammeling krijgen aan de deur... Fijne avond.

viezefreddy, alsof je dat niet wist, en je drinkt tot de motherfucking fles leeg is, krijgt pas doekoe als je bij je vader aanbelt, dan is die zo "eh fo shizzle?!"

:music:

Dreetn

Legacy Member
chosen1 zei:
viezefreddy, alsof je dat niet wist, en je drinkt tot de motherfucking fles leeg is, krijgt pas doekoe als je bij je vader aanbelt, dan is die zo "eh fo shizzle?!"

:music:

Qoute van de dag! :rofl:

Adelbert

Legacy Member
ViezeFreddyyy zei:
Terug willen keren naar huis na een pint te gaan pakken. In de eerste 5 min de ketting er 7 keer terug opgelegd. De Fiets dan maar aan de kant gesmeten en geopteerd voor een uurke wandelen. Er komt net ene auto als ik sta te pissen langs de kant van de baan. Thuiskomen en merken dat uwe sleutel nog op uwe fiets zit en dat de sleutel van de voordeur daar ook aanhangt. Aanbellen en een verdwaasde vader uit zijn bed halen. Een rammeling krijgen aan de deur... Fijne avond.

om 11u 's ochtends :wtf:

DBK

Legacy Member
chosen1 zei:
viezefreddy, alsof je dat niet wist, en je drinkt tot de motherfucking fles leeg is, krijgt pas doekoe als je bij je vader aanbelt, dan is die zo "eh fo shizzle?!"

:music:
Super :music:

Iemand

Legacy Member
Examen internationaal publiekrecht waarvan ik niet weet of ik geslaagd ben -_-

Dennoman

Legacy Member
Mijn moeder die weer niks anders te doen heeft dan zagen. Echt, ik zeg het haar vaak genoeg: "moeder astemblieft, als 't voor te zagen is, doe het dan nu ineens deftig in plaats van mij een hele dag te tergen."

En maar niet doorkrijgen dat zagen contraproductief werkt hé, hoe meer zij zaagt, hoe minder ik goesting heb om te studeren. En al drie jaar is dat elke examenperiode hetzelfde.

Cute :sop:

NSA.Rhinox

Legacy Member
Verkiezingschat van de standaard. 2x vraag ingestuurd, 2x geen antwoord gekregen. Bende smoelentrekkers verdorie.

a143290

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn moeder die weer niks anders te doen heeft dan zagen. Echt, ik zeg het haar vaak genoeg: "moeder astemblieft, als 't voor te zagen is, doe het dan nu ineens deftig in plaats van mij een hele dag te tergen."

En maar niet doorkrijgen dat zagen contraproductief werkt hé, hoe meer zij zaagt, hoe minder ik goesting heb om te studeren. En al drie jaar is dat elke examenperiode hetzelfde.

Cute :sop:

Hier is het niet echt zagen, maar zenuwachtig gedoe... Ik ben uit nature een onverschillig mens, dus ook op gebied van examens. En mijn moeder ligt dan te stressen tot en met: "allez, hoe kunt gij daar nu zo kalm over doen?". Ben er wel al altijd door geweest op't einde maar kom, toch is het elke examenperiode hetzelfde :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan