Een wekelijks terugkerend ergernisje: dat flutliedje wat 2be voor Prison Break heeft uitgezocht. Ik neem het nu wekelijks op (dan kan ik kijken zonder reclame) en ik betrap me eigen er op dat ik steeds mijn speakers zachter zet en 'doorspoel' zogauw die begintune begint, helemaal ambetant is het als ze die tune te lang laten doorlopen.
Ik heb van seizoen 1 de DVD (nu ja, een copie daarvan) dus ik kan de tunes vergelijken, het klinkt veel beter en het past veel beter bij de serie. Het was een slecht idee van Fox om al die landjes hun eigen tune te laten regelen.