Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Veel te snel goeie threads verwjderen. Net zoals die 'kijk jij naar je wc-papier als...'

Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus :sop:

Killer Queen

Legacy Member
'k Gaan d'r weer niet door geraken ondanks nachtje doordoen vrees ik.
Door de stof he, 't examen valt nog af te wachten.

Careless zei:
Ik hoop dat ze er nadien zelf mee lachten?

Ik vrees van niet aangezien het een ergernis is.
Als buitenstaander is dat wel extreem grappig :p

KiPpIe

Legacy Member
Ja, als ge u tijd zit te verdoen op 9lives gaat ge ni door u stof geraken, nee.

Benjamin

Legacy Member
Een wekelijks terugkerend ergernisje: dat flutliedje wat 2be voor Prison Break heeft uitgezocht. Ik neem het nu wekelijks op (dan kan ik kijken zonder reclame) en ik betrap me eigen er op dat ik steeds mijn speakers zachter zet en 'doorspoel' zogauw die begintune begint, helemaal ambetant is het als ze die tune te lang laten doorlopen.
Ik heb van seizoen 1 de DVD (nu ja, een copie daarvan) dus ik kan de tunes vergelijken, het klinkt veel beter en het past veel beter bij de serie. Het was een slecht idee van Fox om al die landjes hun eigen tune te laten regelen.

Adelbert

Legacy Member
dreet'n zei:
Toch duidelijk, rond het klepje zit een dunnere aluminium rand zodanig dat het klepje zou open kunnen. Als je het klepje nu groter maakt, wordt ook die rand groter dus heb je minder aluminium nodig. :doc:


:unsure:

:unsure:

pietje666

Legacy Member
dreet'n zei:
Toch duidelijk, rond het klepje zit een dunnere aluminium rand zodanig dat het klepje zou open kunnen. Als je het klepje nu groter maakt, wordt ook die rand groter dus heb je minder aluminium nodig. :doc:


:unsure:

Gij wordt nog ingenieur later!

Suphafly

Legacy Member
ben al één week en een half zwaar verkouden.
niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar toch te ziek om iets te doen

EagleEye

Legacy Member
dreet'n zei:
Toch duidelijk, rond het klepje zit een dunnere aluminium rand zodanig dat het klepje zou open kunnen. Als je het klepje nu groter maakt, wordt ook die rand groter dus heb je minder aluminium nodig. :doc:


:unsure:
Had daar ook al aan gedacht :s

Dirk | EagleEye zegt:
misschien is al die besparing uit da randje da ze eruit snijden
die toch zeker 10% groter gaat zijn
en omdat ze 26 gaziljoen blikjes produceren, wint ge dan per jaar zonen wegwerpbarbecue
http://img.alibaba.com/photo/11270773/BBQ_Grill_One_Time_Use_Disposable_Ready_100_.jpg
en dan overdrijven ze wat in de persberichten


Domme journalisten die der ni bij nadenken :s

Doggiedog

Legacy Member
mezelf. Ik denk dat ik mijn maandstonden ga krijgen, want ik ben weer zo depressief als iets. Een eigenschap die ik nu echt wel kan missen als tandpijn. >_<

Nooby4Ever

Legacy Member
Doggiedog zei:
mezelf. Ik denk dat ik mijn maandstonden ga krijgen, want ik ben weer zo depressief als iets. Een eigenschap die ik nu echt wel kan missen als tandpijn. >_<

aah it's so good to be a man :p

Dennoman

Legacy Member
Vrouwen krijgen maandstonden, wij hebben dan weer een ochtenderectie.

Jullie kunnen 's morgens ten minste naar believen pissen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan