Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Gisteren in Burcht een houten paal kapot gereden.

Die kleine paaltjes zijn echt super irritant. Een zijbar eraf gereden en kabels voor de remmen doorgereden (werken nog wel).

?therapy?

Legacy Member
hawkeye zei:
daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was :unsure:
dan maar nie opengedaan :crazy:

Markeerstift zei:
Daarnet een uur gereden om een pakje af te gaan geven. Bel ik aan doet er niemand op terwijl ik wel zag dat er iemand thuis was want het raam stond op en er stond een film op ... :sop:

Enige connecties? :D

GuntherDW

Legacy Member
Gromme zei:
Gisteren in Burcht een houten paal kapot gereden.

Die kleine paaltjes zijn echt super irritant. Een zijbar eraf gereden en kabels voor de remmen doorgereden (werken nog wel).

waar ergens?

u4ea

Legacy Member
1 v/d intellectuele gesprekken in informatica beheer.

S: Heeft iemand een blad voor mij?
E(had laptop mee): Ja ,hier se ,CTRL+N
S: Ah ,merci! Kunt gij da effe uitprinte voor mij?


:ironic:

Karre

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Wel dump u xbox en ps3 and come to the computer side, we have 9lives :evil:

Ik verkies een computer zelf op gebied van gamen. En nee, ik dump mijn consoles niet want ik wil die exclusive games kunnen blijven spelen :p. Toch blijft mijn ergernis nog steeds dat mijn Xbox360 weeral eens kapot is.

wim_gunner zei:
1 v/d intellectuele gesprekken in informatica beheer.

S: Heeft iemand een blad voor mij?
E(had laptop mee): Ja ,hier se ,CTRL+N
S: Ah ,merci! Kunt gij da effe uitprinte voor mij?


:ironic:

Ik hoop dat ze er nadien zelf mee lachten?

GuntherDW

Legacy Member
Gromme zei:
Ik denk aan de hoek van de Kapelstraat? recht tegenover een bloemenzaak (ook op een hoek)

ik en straten...
maar ik denk da ge weet waar het is wa ge bedoelt, niet al te veel gezien, of ik heb er niet op gelet toen ik met de bus ging :p
morgen eens kijken of het nog scheef staat ^^

GuntherDW

Legacy Member
mja, scheef of af, kzal het u morgen weten te zeggen of het nog altijd zo is :p
(morgen geen school ma kga morgen winkelen voor blok :p)

[LRRP]

Legacy Member
eXe./special zei:
oei ... lijkt mij maar normaal zeker voor een forum van deze omvang? en zo te horen laten we het blijkbaar zo! :applause:

Voeten omhoog, het niveau passeert

a143290

Legacy Member
Bijna iedereen in m'n msn lijst die wel een zinneke van die Belgacom reclame in z'n nick heeft staan: "you know from nothing zeker?" "sebiet no koffiekoeken for you!" "hierse, theres"

JAAAH, mensen! :p

Fré_

Legacy Member
a143290 zei:
Bijna iedereen in m'n msn lijst die wel een zinneke van die Belgacom reclame in z'n nick heeft staan: "you know from nothing zeker?" "sebiet no koffiekoeken for you!" "hierse, theres"

JAAAH, mensen! :p

hier staat er maar eentje in :p

"Who took my badjas"

Dennoman

Legacy Member
a143290 zei:
Bijna iedereen in m'n msn lijst die wel een zinneke van die Belgacom reclame in z'n nick heeft staan: "you know from nothing zeker?" "sebiet no koffiekoeken for you!" "hierse, theres"

JAAAH, mensen! :p
Een MSN vol Hollanders hebben heeft zijn voordelen :p

Indertijd was het wel constant "goeiemoggel" en "vijf kiklo inktvip" :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan