Oldskooler
Legacy Member
Tha_nOn zei:moet wat beter opletten, mijn dt-fouten worden bijna altijd opgemerk![]()
uw kont ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:moet wat beter opletten, mijn dt-fouten worden bijna altijd opgemerk![]()
hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()
Markeerstift zei:Daarnet een uur gereden om een pakje af te gaan geven. Bel ik aan doet er niemand op terwijl ik wel zag dat er iemand thuis was want het raam stond op en er stond een film op ...![]()

Oldskooler zei:uw kont ook
ad:Gromme zei:Gisteren in Burcht een houten paal kapot gereden.
Die kleine paaltjes zijn echt super irritant. Een zijbar eraf gereden en kabels voor de remmen doorgereden (werken nog wel).
Nooby4Ever zei:Wel dump u xbox en ps3 and come to the computer side, we have 9lives![]()
. Toch blijft mijn ergernis nog steeds dat mijn Xbox360 weeral eens kapot is.wim_gunner zei:1 v/d intellectuele gesprekken in informatica beheer.
S: Heeft iemand een blad voor mij?
E(had laptop mee): Ja ,hier se ,CTRL+N
S: Ah ,merci! Kunt gij da effe uitprinte voor mij?
:ironic:
LaVeLLe zei:ik vind mijzelf niet meer aantrekkelijk

GuntherDW zei:waar ergens?
Gromme zei:Ik denk aan de hoek van de Kapelstraat? recht tegenover een bloemenzaak (ook op een hoek)

eXe./special zei:oei ... lijkt mij maar normaal zeker voor een forum van deze omvang? en zo te horen laten we het blijkbaar zo! :applause:
a143290 zei:Bijna iedereen in m'n msn lijst die wel een zinneke van die Belgacom reclame in z'n nick heeft staan: "you know from nothing zeker?" "sebiet no koffiekoeken for you!" "hierse, theres"
JAAAH, mensen!![]()

lilpunk zei:hier staat er maar eentje in
"Who took my badjas"
Een MSN vol Hollanders hebben heeft zijn voordelena143290 zei:Bijna iedereen in m'n msn lijst die wel een zinneke van die Belgacom reclame in z'n nick heeft staan: "you know from nothing zeker?" "sebiet no koffiekoeken for you!" "hierse, theres"
JAAAH, mensen!![]()
