Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lilpunk zei:haha ook jarig op 7juni ?
ik word net 18 en moet dus gaan stemmen
2 jaar geleden 18 geworden, da was dus ook perfecte timing voor 10 juni... 't is ni da'k iets tegen stemmen heb, maar bij ons in de gemeente is da altijd druk en staat ge daar zo een uur, 2 uur uwen tijd te verdoen tegen dage dan nog tegen iedereen goeiendag gezegd hebt 
Careless zei:Normaal geeft men dat al als je Xbox360 voor de derde keer kapot gaat.


hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()

Nooby4Ever zei:Gewoon open doen en foto van hun gezicht nemen![]()

hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()

Den Freddie zei:Morgen eens naar daar bellen en dreigen met overstappen, 't zal hopelijk wat schot in de zaak komen dan.
en ben het toen ook ma echt afgetrapt bij telenet 
freakykiller zei:En dan
..aja... Oma...![]()

lol :')hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()
kan mijn hoofd niet naar rechts draaien!
wouter_dc zei:Men unite, best marginaal
ad:speedtest.net en in m'n routermenu.dreet'n zei:Het kan je je Mb/s wel meten?
Tha_nOn zei:last van mijne nek aan de rechterkandkan mijn hoofd niet naar rechts draaien!
kvond da vrij lastig om de straat over te steken enzo![]()
lijkt me een heel grappig zicht