Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Nee, gewoon niet of te weinig geweest, maar 't was gewettigd dusjah. Zal zien wat ze zeggen; hopelijk is er een herexamen van.

Mss. Slash

Legacy Member
tijdens examens altijd mooi weer
maar nadien zalt wel weer omzeep zijn ...

Karre

Legacy Member
Xbox360 n° 4 naar de zak. Deze keer vraag ik toch wel een spel ter vergoeding, als in het krijgen van een spel. Normaal geeft men dat al als je Xbox360 voor de derde keer kapot gaat.

gille

Legacy Member
lilpunk zei:
haha ook jarig op 7juni ? :p

ik word net 18 en moet dus gaan stemmen

:D 2 jaar geleden 18 geworden, da was dus ook perfecte timing voor 10 juni... 't is ni da'k iets tegen stemmen heb, maar bij ons in de gemeente is da altijd druk en staat ge daar zo een uur, 2 uur uwen tijd te verdoen tegen dage dan nog tegen iedereen goeiendag gezegd hebt :D

Precious time, zeker nu...

hawkeye

Legacy Member
daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was :unsure:
dan maar nie opengedaan :crazy:

EternalSilence

Legacy Member
de warmte ... da's echt voor niets goed, in deze tijd van het jaar.

SilentSpring

Legacy Member
Belgacom helpdesk...
'k sta dus op 2,2 mbps, ik was daarnet eventjes bij m'n opa die 3 huizen verder woont en Adsl Light heeft (ik heb Go).
Zijn snelheid: 4,6mbps.

'k bel dus naar de helpdesk om dat uit te leggen dat ze me dit weekend op 2,2mbps gezet hadden, dat het probleem nu weg was om me dus terug op 3,3mbps te zetten.

Die vent constant "2,2 is het maximum mogelijk".
Als je dan zegt dat letterlijk 30m verder de snelheid blijkbaar dubbel zo hoog kan met een abo dat 10 euro per maand goedkoper is krijg je als antwoord "dat komt door uw afstand tot de centrale"

Yeah right, op +/- 5km afstand zal die 30 meter echt zorgen dat m'n opa dubbel zo snel kan surfen als ik, met identieke kabels en dergelijke:doh:

'k kreeg wel het telefoonnummer van de klantendienst maar die zijn maar tot 17u open. Morgen eens naar daar bellen en dreigen met overstappen, 't zal hopelijk wat schot in de zaak komen dan.
Die behandelen u echt als noob nummer xxxxx

Carrion

Legacy Member
Den Freddie zei:
Morgen eens naar daar bellen en dreigen met overstappen, 't zal hopelijk wat schot in de zaak komen dan.


Nie als ze zijn gelijk bij telenet, toen telenet voor sommige mensen de limiet naar 30 GB heb ik ook gebeld en gedreigd met overstappen, kerel heeft me effectief doorgeschakeld :p en ben het toen ook ma echt afgetrapt bij telenet :p

Tha_nOn

Legacy Member
last van mijne nek aan de rechterkand :sop: kan mijn hoofd niet naar rechts draaien!
kvond da vrij lastig om de straat over te steken enzo :sop:

wouter_dc zei:
Men unite, best marginaal

en ik ben daar ni populair :sad:

Recipe4hate

Legacy Member
Tha_nOn zei:
last van mijne nek aan de rechterkand :sop: kan mijn hoofd niet naar rechts draaien!
kvond da vrij lastig om de straat over te steken enzo :sop:

:rofl: lijkt me een heel grappig zicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan