Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Parnakra zei:
Dat lijkt hier verdacht veel op harassment. :s:s:s:s
Als ge ook een knuffeltje wilt, moet ge't maar vragen é.
Ik ben er zeker van dat ge van Iemand er nog een goei tong bij krijgt.

squan

Legacy Member
Eindelijk terug in Gent, GSM-oplader vergeten, weer uur onderweg :angry: van die stomme kleine dingen é! grrr

Nooby4Ever

Legacy Member
Klote telenet reclame op9lives, met geluid ! (ik heb al hun snelste internet dus stfu me hun reclame)

EternalSilence

Legacy Member
In een school in de Australische staat Queensland is een tiener bijna opgehangen in de klas in Laidley. De jongen van 14 of 15 jaar oud stond op een tafel met de strop rond zijn nek een misdaadscène uit te beelden, toen hij van de tafel viel, meldt The Courier-Mail.

Negen leerlingen waren de scène aan het fotograferen toen het incident plaatsvond. Er was ook een leraar aanwezig, die de jongen meteen ter hulp kwam.
:wtf:
'ooo er is zich iemand aan het ophangen hier, snel een foto nemen'

SweetEmmaRose

Legacy Member
Bridge :angry:

En de stomme jury, op zich ni moeilijk, uw 3 persoonlijk beste foto's afgeven. Maar ze staan ni voor alles open, dus alles wa ik heel mooi vind kan ik ni afgeven :cry:

Western Digital Caviar Green WD10EADS 1TB SATA 3.0Gb/s 3.5" Internal Hard Drive $80
booeee ik heb die voor 10$ meer gekocht :(

Recipe4hate

Legacy Member
Wat is da hier met die achtergrond? Soms krijg ik die van red faction te zien, die al bij al nog meevalt maar soms krijg ik een knalgele en oerlelijke telenet reclame te zien... Mooie marketingstunt van de mannen van telenet, het schrikt enkel af!

Killer Queen

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Wat is da hier met die achtergrond? Soms krijg ik die van red faction te zien, die al bij al nog meevalt maar soms krijg ik een knalgele en oerlelijke telenet reclame te zien... Mooie marketingstunt van de mannen van telenet, het schrikt enkel af!

²
+addblock
Die van Red Faction en Prototype vallen nog mee.

Prastepius

Legacy Member
GaMe® zei:
Vandaag voor de allerlaatste keer lenzen bij de pearle gaan halen. Ben het daar echt BEU!

Ge moet daar altijd minstens een kwartier staan wachten eer ze u helpen.

IEDERE keer hebben ze mijn lenzen "niet binnen".. ffs ze verkopen daar toch lenzen.. Dus moet ik altijd een paar extra dagen wachten.

Twee weken geleden een nieuw 6 maandpakket lenzen gaan halen dus, kwam ik thuis, zag ik dat het witte dooskes waren ipv groen, en er stond "multiple days" op ipv "monthly".

Dus ben ik vandaag langs geweest om het te gaan vragen. Na een kwartier wachten zei die vrouw tegen mij da ze mij dan wss verkeerde lenzen hadden meegegeven, dus moest ik terugkomen met de dooskes om ze te vervangen.

Ok, kom ik wat later terug met de dooskes, was het de man die mij verderhielp (ja na weer een kwartier staan wachten), en die zei zo van what? dat zijn toch de goei lenzen.. Kwam die vrouw zo af, "ma da zijn toch de verkeerde lenzen, die dooskes zien toch groen".. Terwijl ik die 2 weken geleden al was gaan halen en die vrouw wist ondertussen nog altijd nie da de kleur van de dooskes was veranderd. Die man zo "hebt ge uwe mail dan nie gelezen? De dooskes van de lenzen zijn wit geworden".. I was like wtf? Toen zei die vrouw da ze het "te druk" had om hare mail te lezen. :/ Nu moet ik NOG eens teruggaan, want de man ging het voor de zekerheid nog eens navragen. WTF? Wat een service is dat nu? Die verkopers weten nog niet eens of het nu effectief maandlenzen zijn die ze mij hebben meegegeven. Op het doosje staat dan ook "multiple days" ipv "monthly" vroeger. Dus ik ben er ook helemaal nie zeker van. Ma vanaf nu ga ik daar zeker nooit mijn lenzen meer halen. Ben het beu. Ik bestel ze wel ergens op het internet.


Internet lenzen - Lentilles internet - Internet lenses :: Home
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan