Parnakra
Legacy Member
wouter_dc zei:
Dat lijkt hier verdacht veel op harassment.Iemand zei:Sterkte![]()




Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:
Dat lijkt hier verdacht veel op harassment.Iemand zei:Sterkte![]()




Parnakra zei:Dat lijkt hier verdacht veel op harassment.![]()





Als ge ook een knuffeltje wilt, moet ge't maar vragen é.Parnakra zei:Dat lijkt hier verdacht veel op harassment.![]()
Uhm, nee?GMotha zei:Als ge ook een knuffeltje wilt, moet ge't maar vragen é.
Ik ben er zeker van dat ge van Iemand er nog een goei tong bij krijgt.


GMotha zei:Als ge ook een knuffeltje wilt, moet ge't maar vragen é.
Ik ben er zeker van dat ge van Iemand er nog een goei tong bij krijgt.
fireflymr zei:Belachelijk.
In een school in de Australische staat Queensland is een tiener bijna opgehangen in de klas in Laidley. De jongen van 14 of 15 jaar oud stond op een tafel met de strop rond zijn nek een misdaadscène uit te beelden, toen hij van de tafel viel, meldt The Courier-Mail.
Negen leerlingen waren de scène aan het fotograferen toen het incident plaatsvond. Er was ook een leraar aanwezig, die de jongen meteen ter hulp kwam.




\o/SweetEmmaRose zei:Bazinga!
Recipe4hate zei:Wat is da hier met die achtergrond? Soms krijg ik die van red faction te zien, die al bij al nog meevalt maar soms krijg ik een knalgele en oerlelijke telenet reclame te zien... Mooie marketingstunt van de mannen van telenet, het schrikt enkel af!
GenesisX zei:Gezellig. Praktijk voor een vak: 0 op 70![]()
PinkyNTheBrain zei:jarig zijn & blok hebben![]()

KushReNaDa zei:Try jarig, blok en nog eens moeten opstaan om te gaan kiezen![]()
![]()

GaMe® zei:Vandaag voor de allerlaatste keer lenzen bij de pearle gaan halen. Ben het daar echt BEU!
Ge moet daar altijd minstens een kwartier staan wachten eer ze u helpen.
IEDERE keer hebben ze mijn lenzen "niet binnen".. ffs ze verkopen daar toch lenzen.. Dus moet ik altijd een paar extra dagen wachten.
Twee weken geleden een nieuw 6 maandpakket lenzen gaan halen dus, kwam ik thuis, zag ik dat het witte dooskes waren ipv groen, en er stond "multiple days" op ipv "monthly".
Dus ben ik vandaag langs geweest om het te gaan vragen. Na een kwartier wachten zei die vrouw tegen mij da ze mij dan wss verkeerde lenzen hadden meegegeven, dus moest ik terugkomen met de dooskes om ze te vervangen.
Ok, kom ik wat later terug met de dooskes, was het de man die mij verderhielp (ja na weer een kwartier staan wachten), en die zei zo van what? dat zijn toch de goei lenzen.. Kwam die vrouw zo af, "ma da zijn toch de verkeerde lenzen, die dooskes zien toch groen".. Terwijl ik die 2 weken geleden al was gaan halen en die vrouw wist ondertussen nog altijd nie da de kleur van de dooskes was veranderd. Die man zo "hebt ge uwe mail dan nie gelezen? De dooskes van de lenzen zijn wit geworden".. I was like wtf? Toen zei die vrouw da ze het "te druk" had om hare mail te lezen. :/ Nu moet ik NOG eens teruggaan, want de man ging het voor de zekerheid nog eens navragen. WTF? Wat een service is dat nu? Die verkopers weten nog niet eens of het nu effectief maandlenzen zijn die ze mij hebben meegegeven. Op het doosje staat dan ook "multiple days" ipv "monthly" vroeger. Dus ik ben er ook helemaal nie zeker van. Ma vanaf nu ga ik daar zeker nooit mijn lenzen meer halen. Ben het beu. Ik bestel ze wel ergens op het internet.
BaBsie zei:Wa hebde gij uitgestoken?
Nie afgegeven?