Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Parnakra

Legacy Member
[LRRP];11675512 zei:
Mezelf fysiek verdedigen is geen probleem, nog maar weinig mensen hebben ambras/ruzie gezocht mij.
Tot je een mes tussen je ribben krijgt, karate kid-san. :)

Licargon

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:

Hoe oud bent gij da gij nog ni zelf u Telemeter / Verbruik kunt beheren / aan de papa moet vrage vr toestemming voor iets banaals als webcam? No offense ofc :p

Ach ja, Good Old Dommel ^^ 200gb/maand... (a)

Iemand

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:
Heb je hem dan niet gezien terwijl hij de scouts kwam opruimen? :')

Kluivert76

Legacy Member
Grootste ergernis van vandaag: mensen die maar door blijven zeiken over kleine details.:crazy:

Adelbert

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Grootste ergernis van vandaag: mensen die maar door blijven zeiken over kleine details.:crazy:

Der moet een spatie na uw punt op het einde van de zin zijn :naughty:

GaMe®

Legacy Member
Vandaag voor de allerlaatste keer lenzen bij de pearle gaan halen. Ben het daar echt BEU!

Ge moet daar altijd minstens een kwartier staan wachten eer ze u helpen.

IEDERE keer hebben ze mijn lenzen "niet binnen".. ffs ze verkopen daar toch lenzen.. Dus moet ik altijd een paar extra dagen wachten.

Twee weken geleden een nieuw 6 maandpakket lenzen gaan halen dus, kwam ik thuis, zag ik dat het witte dooskes waren ipv groen, en er stond "multiple days" op ipv "monthly".

Dus ben ik vandaag langs geweest om het te gaan vragen. Na een kwartier wachten zei die vrouw tegen mij da ze mij dan wss verkeerde lenzen hadden meegegeven, dus moest ik terugkomen met de dooskes om ze te vervangen.

Ok, kom ik wat later terug met de dooskes, was het de man die mij verderhielp (ja na weer een kwartier staan wachten), en die zei zo van what? dat zijn toch de goei lenzen.. Kwam die vrouw zo af, "ma da zijn toch de verkeerde lenzen, die dooskes zien toch groen".. Terwijl ik die 2 weken geleden al was gaan halen en die vrouw wist ondertussen nog altijd nie da de kleur van de dooskes was veranderd. Die man zo "hebt ge uwe mail dan nie gelezen? De dooskes van de lenzen zijn wit geworden".. I was like wtf? Toen zei die vrouw da ze het "te druk" had om hare mail te lezen. :/ Nu moet ik NOG eens teruggaan, want de man ging het voor de zekerheid nog eens navragen. WTF? Wat een service is dat nu? Die verkopers weten nog niet eens of het nu effectief maandlenzen zijn die ze mij hebben meegegeven. Op het doosje staat dan ook "multiple days" ipv "monthly" vroeger. Dus ik ben er ook helemaal nie zeker van. Ma vanaf nu ga ik daar zeker nooit mijn lenzen meer halen. Ben het beu. Ik bestel ze wel ergens op het internet.

Ruben666

Legacy Member
Adelbert zei:
Der moet een spatie na uw punt op het einde van de zin zijn :naughty:

2 spaties om helemaal correct te zijn :)
(ben er ook niet helemaal van overtuigd dat een spatie kan 'zijn' :wtf:)

Kluivert76

Legacy Member
Adelbert zei:
Der moet een spatie na uw punt op het einde van de zin zijn :naughty:

Tsja, de ene persoon ergert zich aan hele andere dingen zullen ze maar zeggen.;)

Waximize.be

Legacy Member
Carrion zei:
Gy gaat hier sebiet serieus op uw dak krijgen :)

Mooi zo! Ik ga terwijl slapen. :)

Ik kan maar twee mogelijke replies bedenken:
1) Niet veralgemenen. :ironic:
2) RACIST!

Moest gewoon eens aan dat liedje denken met die allochtonen-discussie hier. :p

Preske

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:

ik wil anders wel eens met u cammen :cool::cool:

[LRRP];11675512 zei:
(Ik wil niet stoer overkomen en ben nu even serieus)
In heel mijn leven heeft er nog maar 1 iemand op mijn gezicht geslagen. Die heeft een paar lappen op zijn kop gekregen dat hij de dag erna wss nog dubbel zag.
Ik krijg bijna dagelijks commentaar van mensen, meestal zatlappen. 9 op de 10 zwijgt na 5 seconden als ik hen antwoord. Gewoon die met de grootste smoel eruithalen en de ''rest'' zwijgt ook.
Mezelf fysiek verdedigen is geen probleem, nog maar weinig mensen hebben ambras/ruzie gezocht mij. Als vrouw uzelf verdedigen tegen een paar gasten is natuurlijk een heel andere zaak.

en de dag erna staan ze daar met 25 vriendjes en neven.

Implar

Legacy Member
Ik ben een reis aan het plannen naar Florida, beetje info en prijzen online opgezocht en dergelijke.
Vandaag ga ik eens naar een reisbureau om te kijken of ze geen betere prijzen/voorstellen hebben...

Als ik het zelf boek is het ruim 400 euro goedkoper en dan ben ik tenminste zeker dat het goed geboekt is, in het reisbureau hadden ze geen enkel benul wat wel en niet inbegrepen was in de prijs van het hotel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan